منو
X

رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر ملاحی
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
100%

محیط

0%

مهارت پرسنل

100%

احترام و طرز برخورد

40%

وقت شناسی

0%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر ملاحی
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر ملاحی، یکی از بهترین مراکز رادیولوژی در گرگان است که زیر نظر دکتر مایسا ملاحی اداره می شود.
دکتر مایسا ملاحی (شماره نظام پزشکی: ۱۲۹۲۹۷) عضو هیأت علمی و مدیر گروه رادیولوژی دهان و فک و صورت، دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان (مرتبه علمی: استادیار) و متخصص پرتونگاری دهان و فک و صورت هستند.
هدف از راه اندازی این مجموعه فراهم آوردن محیطی ایمن و بهداشتی، و ارائه ی خدمات تشخیصی دقیق و باکیفیت در حیطه ی رادیولوژی دندانپزشکی بوده است.
هم اکنون در این مجموعه کارشناسان مجرب رادیولوژی در حال فعالیت هستند، تا خدماتی دقیق و با رعایت موارد ایمنی و پروتکل های بهداشتی به شهروندان عزیز ارائه شود.
از میان خدمات اصلی این مجموعه می توان اشاره ای داشت به: رادیوگرافی پری اپیکال، رادیوگرافی بایت وینگ، رادیوگرافی اکلوزال، رادیوگرافی پانورامیک، رادیوگرافی مفصل تمپومندیبولار، لترال سفالومتری، رادیوگرافی سینوس ها، اسکن سه بعدی دهان و فک و صورت (CBCT)، فتوگرافی، و غیره.
متدهای نام برده تماما با استفاده از دستگاه های مدرن و مجهز تصویربرداری که از برندهای معتبر دنیا تهیه شده اند، انجام می شود. مزیت این دستگاه ها در خروجی دقیق تر آنها و دوز تابشی کمتر آنهاست. با این حال بیماران عزیز در هنگام انجام تصویربرداری، از روپوش های سربی استفاده می کنند.
با بهره گیری از این تکنیک ها می توان با دقت بیشتری به ارزیابی بافت های داخلی و خارجی دهان پرداخت، و چنانچه آسیب دیدگی، بیماری و ضایعاتی وجود دارد آنها را تشخیص داده و مناسب ترین روش درمانی را ارائه کرد.
به همین دلیل است که بسیاری از متخصصان دندانپزشکی و جراحان فک و صورت از این متدها در فرآیند تشخیص و درمان خود بهره می گیرند. در صورتی که پزشک معالج شما نیز انجام تصویربرداری های داخل دهانی و خارج دهانی را تجویز کرده است می توانید با خیالی آسوده به مرکز رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر ملاحی مراجعه داشته باشید.
کادر مجرب این کلینیک همه روزه در دو نوبت صبح و عصر در خدمت شما شهروندان گرامی می باشند. برنامه ی کاری مرکز به طور دقیق شامل روزهای شنبه تا چهارشنبه صبح ها از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰، و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۳ می شود.
راه های ارتباطی با این مرکز در قسمت مربوط به اطلاعات تماس درج شده است، لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق این راه های ارتباطی (شماره های تماس) اقدام فرمایید.
هم چنین افرادی که نزد ما رادیوگرافی و فتوگرافی انجام داده اند می توانند با مراجعه به سایت مرکز گزارش تصویربرداری های خود را دریافت کنند. سلامت دهان و فک و صورت شما، و رضایت تان هدف ما است،

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر مایسا ملاحی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری گرگان، آزمایشگاه گرگان، مرکز رادیولوژی گرگان، مرکز سونوگرافی گرگان، مرکز ماموگرافی گرگان، مرکز ام آر آی گرگان، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر ملاحی، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، دکتر مایسا ملاحی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر ملاحی
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر