منو
X

رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر پیاهو
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
80%

محیط

0%

مهارت پرسنل

100%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

100%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر پیاهو
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دکتر پیاهو، یک مرکز تخصصی تصویربرداری دهان و فک و صورت است که با همت و تلاش های دکتر سالار پیاهو در شهر ارومیه راه اندازی شده است.
دکتر پیاهو دارای بورد تخصصی پرتونگاری دهان و فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۱۴۶۲۳۴) و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه (گروه رادیولوژی دهان و فک و صورت، دانشکده دندانپزشکی) می باشند. ایشان تا به امروز در کنار تدریس در دانشگاه، و فعالیت های متعدد علمی و پژوهشی، به عنوان یک مدیر مرکز تخصصی رادیولوژی، خدمات تشخیصی بسیاری را به هموطنان گرامی ارائه کرده اند.
هدف ایشان نیز از افتتاح این مرکز، ایجاد فضایی مناسب برای اجرای خدمات تصویربرداری دندانپزشکی با استفاده از تجهیزات پیشرفته تصویربرداری، زیر نظر مجرب ترین رادیولوژیست ها، و بالاترین میزان ایمنی و کیفیت بوده است.
مرکز رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر پیاهو با در اختیار داشتن به روزترین سیستم های تصویربرداری دیجیتال ارائه دهنده خدماتی از جمله: رادیوگرافی بایت وینگ، رادیوگرافی اکلوزال و رادیوگرافی پری اپیکال در رده ی رادیوگرافی های داخلی دهان؛ سی تی اسکن سه بعدی دهان و فک و صورت، رادیوگرافی پانورامیک، رادیوگرافی واترز، رادیوگرافی مفصل گیجگاهی- فکی، سفالومتری لترال، سفالومتری پوستروانتریور، … در رده ی رادیوگرافی های خارجی دهان می باشد.
افراد بسیاری روزانه برای انجام متدهای تصویربرداری نام برده، به این مرکز مراجعه دارند که در سریع ترین زمان ممکن پذیرش شده و برای انجام تصویربرداری آماده می شوند. تمامی مراحل تصویربرداری زیر نظر افرادی آموزش دیده و حرفه ای انجام می شود، و تمامی پروتکل های بهداشتی و موارد حفاظتی در برابر تشعشعات نیز در این مجموعه رعایت می شود.
بیماران عزیز می توانند بدون کوچک ترین نگرانی برای انجام رادیوگرافی های دهان و فک و صورت به این مرکز مراجعه داشته باشند. برنامه ی حضور پرسنل شامل روزهای شنبه تا پنجشنبه بین ساعات ۳:۳۰ عصر الی ۹ شب می شود.
راه های ارتباطی با مرکز نیز در قسمت مربوط به اطلاعات تماس درج شده، برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن مندرج در این صفحه تماس گرفته، و بیماران عزیزی که قبلا به این مرکز مراجعه داشته اند می توانند برای دریافت تصاویر رادیوگرافی خود وارد سایت مرکز شوند. برای دسترسی به تصاویر خود می توانید در قسمت “ویژه مراجعین” کد پذیرش خود را وارد نمایید و گزارش رادیوگرافی خود را دریافت نمایید. علاوه بر بیماران عزیز، پزشکان محترم نیز قادر هستند تا از همین طریق (قسمت ورود پزشکان به سایت) و با وارد کردن شماره نظام پزشکی خود، به تفسیر رادیوگرافی بیماران خود دسترسی داشته باشند.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر سالار پیاهو
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری ارومیه، آزمایشگاه ارومیه، مرکز رادیولوژی ارومیه، مرکز سونوگرافی ارومیه، مرکز ماموگرافی ارومیه، مرکز ام آر آی ارومیه، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر پیاهو، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، دکتر سالار پیاهو
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
تصویر
رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر پیاهو
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر