منو
X

رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر یزدانی
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
0%

محیط

80%

مهارت پرسنل

80%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

80%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژِ تخصصی دهان، فک و صورت دکتر یزدانی
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر یزدانی، واقع در شهرستان سیرجان یک مرکز تصویربرداری پیشرفته و مجهز است که طیف وسیعی از خدمات رادیوگرافی داخل دهانی و خارج دهانی را به شهروندان گرامی ارائه می کند. طراحی این مجموعه و خدمات ارائه شده کاملا مطابق با استانداردهای جهانی است، و تمامی خدمات با رعایت پروتکل های بهداشتی و موارد حفاظتی در برابر اشعه ارائه می شود.
قابل ذکر می باشد که دکتر ندا یزدانی مؤسس این مرکز هستند، ایشان خود دارای بورد تخصصی تصویربرداری دهان، فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۱۲۴۴۹۰) می باشند و مانند دیگر متخصصان این شاخه از دندانپزشکی دانش و مهارت لازم جهت اجرای تصویربرداری های داخل و خارج دهان، محافظت و مراقبت از افراد در مقابل پرتوهای ساطع شده از دستگاه های رادیولوژی، تفسیر و بررسی تصاویر رادیوگرافی و تهیه گزارش را کسب کرده اند.
در این مجموعه و در کنار دکتر یزدانی، پرسنلی متعهد و مجرب نیز مشغول فعالیت می باشند، و همه روزه (غیر از جمعه ها) پاسخگو و پذیرای شما شهروندان گرامی می باشند.
از میان سیستم های تصویربرداری موجود در این مرکز می توان اشاره ای داشت به: رادیوگرافی پری اپیکال، رادیوگرافی بایت وینگ و رادیوگرافی اکلوزال در رده ی تصویربرداری داخلی دهان، رادیوگرافی پانورامیک، سفالومتری، رادیوگرافی سینوس ها، رادیوگرافی مفصل گیجگاهی فکی، توموگرافی فک و صورت، … در رده ی تصویربرداری خارجی دهان.
طراحی سیستم های نام برده هر یک به گونه ای است که قادر به نمایش بخشی از بافت های دهان، فک و صورت می باشد، برای مثال در شرایطی که متخصص نیاز به بررسی دقیق ریشه های دندان ها داشته باشد یکی از روش های پرکاربرد رادیوگرافی پری اپیکال (PA) است که می تواند تصویری دقیق از یک تا دو دندان را به طور کامل در اختیار پزشکان قرار دهد، معمولا از این روش مواقعی که احتمال پوسیدگی دندان ها، دندان های نهفته، ضایعات پری اپیکال، عفونت های بخش اپیکال، ضایعات استخوان های پیرامونی دندان، بیماری پریودنتال، … وجود داشته باشد استفاده می شود، هم چنین متخصصان برای بررسی دقیق فرآیند ریشه درمانی از این متد استفاده می کنند. یا در مواقعی که احتمال وجود التهابات، تومور، عفونت، … سینوس های بینی، اطراف بینی و پیشانی وجود داشته باشد می توان از متد رادیوگرافی واترز که قادر به نمایش بافت های سخت و نرم صورت می باشد، استفاده کرد.
افرادی که از بیماری ها، ناهنجاری ها و ضایعات دهان، فک و صورت رنج می برند و براساس تجویز پزشک خود نیاز به انجام رادیوگرافی دارند می توانند مرکز رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر یزدانی را جهت انجام تصویربرداری انتخاب کنند.
لازم به ذکر است که این مرکز مجهز به سامانه آنلاین دریافت تصاویر رادیوگرافی است، از این رو دیگر نیاز به مراجعه حضوری شما نیست، بلکه می توانید با وارد شدن به سایت مرکز که در این صفحه ثبت شده، با وارد کردن شماره همراه و یا نام کاربری خود، به نتایج و گزارش تصویربرداری های خود دسترسی داشته باشید.
لطفا برای اطلاع دقیق از ساعات کاری مرکز و نحوه پذیرش از طریق شماره تماس و آدرس ایمیل درج شده، اقدام فرمایید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر ندا یزدانی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری کرمان، آزمایشگاه کرمان، مرکز رادیولوژی کرمان، مرکز سونوگرافی کرمان، مرکز ماموگرافی کرمان، مرکز ام آر آی کرمان، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر یزدانی، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، دکتر ندا یزدانی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت دکتر یزدانی
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر