منو
X

رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت رادمهر
رادیولوژی
(2)
آمار این مرکز
(2) رای
100%

محیط

0%

مهارت پرسنل

100%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

0%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت رادمهر
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت رادمهر، یکی از مراکز رادیولوژی دندانپزشکی در قزوین است که ارائه ی دهنده ی انواع خدمات تصویربرداری اعم از دو بعدی و سه بعدی با بالاترین دقت و کیفیت، و کمترین میزان اشعه ساطع شده می باشد.
این مرکز توسط دکتر مهدیس محمدپور تأسیس شده است، قابل ذکر می باشد که آقای دکتر محمدپور دارای بورد تخصصی پرتونگاری دهان و فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۱۰۶۷۴۹) می باشند و کاملا با انجام انواع روش های رادیوگرافی، تفسیر تصاویر تهیه شده و ارائه ی گزارش به متخصصان، و همینطور محافظت از افراد در برابر پرتوهای ساطع شده از دستگاه های رادیولوژی آشنایی دارند.
در این مرکز پرسنلی متعهد و کارآزموده در حال فعالیت می باشند، و تمام سعی و تلاششان جلب رضایت شما مراجعین محترم می باشد. افرادی که به این مرکز مراجعه دارند در کوتاه ترین زمان ممکن پذیرش شده و با رعایت پروتکل های بهداشتی و ایمنی جهت انجام تصویربرداری آماده می شوند.
لازم به ذکر است که تمامی دستگاه های موجود در این مرکز جزو پیشرفته ترین دستگاه های رادیولوژی هستند که علاوه بر خروجی دقیق تر، از دوز تابشی کمتری نیز برخوردار می باشند.
کار تصویربرداری نیز زیر نظر رادیولوژیست هایی حرفه ای انجام می شود، پس شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی در صورت نیاز به انجام رادیوگرافی های داخل دهانی و خارج دهانی به مرکز رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت رادمهر مراجعه داشته باشید.
مزیت این مرکز علاوه بر موارد ذکر شده، در طرف قرارداد بودن آن با اکثر بیمه های پایه و تکمیلی است، هم چنین برنامه ی کاری مرکز در تمامی ایام هفته (غیر از جمعه ها) و در دو نوبت صبح و عصر در نظر گرفته شده است.
مدیر این مرکز برای رفاه حال شما نیز امکان دسترسی به تصاویر رادیوگرافی به صورت آنلاین را در نظر گرفته است، از این رو دیگر نیازی نیست برای دریافت نتایج رادیوگرافی خود به مرکز مراجعه داشته باشید، بلکه می توانید تنها از طریق تلفن همراه و یا کامپیوتر خود به گزارش ها و نتایج رادیوگرافی های خود دسترسی داشته باشید.
اما از میان خدمات اصلی این مجموعه می توان اشاره ای داشت به:
– رادیوگرافی های داخل دهانی: رادیوگرافی بایت وینگ (تشخیص پوسیدگی های بین دندانی، پوسیدگی های ثانویه، بیماری های لثه، بررسی تغییرات ایجاد شده در استخوان های داخل دهانی، …)، رادیوگرافی پری اپیکال (بررسی روند درمان ریشه دندان، تشخیص پوسیدگی های دندان، پریودنتال، بررسی قبل از کاشت ایمپلنت دندان، …)، رادیوگرافی اکلوزال (بررسی روند رشد دندان های شیری کودکان، تشخیص شکاف کام، ضایعات بزاقی، موقعیت دندان های نهفته، …)
– رادیوگرافی های خارج دهانی: رادیوگرافی پانورامیک (بررسی روند طرح درمانی ارتودنسی، ارزیابی قبل از ایمپلنت کردن دندان ها، بررسی علل درد دندان، تشخیص دندان های نهفته، …)، سفالومتری (تشخیص مشکلات اسکلتی- دندانی قبل از انجام ارتودنسی، بررسی های بعد از ارتودنسی، ارتباط بافت های سخت و نرم دهان و صورت با یکدیگر، …)، رادیوگرافی واترز (برای ارزیابی سینوس های صورت و بررسی میزان شکستگی استخوان های صورت)، رادیوگرافی مفصل تمپومندیبولار (مناسب برای بررسی مفصل گیجگاهی و فکی و تشخیص ناهنجاری ها و آسیب های مربوط به این قسمت)، توموگرافی دهان و فک و صورت (روشی جدید و سه بعدی برای بررسی موقعیت دندان عقل نهفته، تشخیص تومورهای دهانی و فکی، شکستگی فک، بررسی سینوس ها و سایر مجاری عصبی، بررسی محل قرارگیری ایمپلنت های دندانی، آنالیز طرح درمانی ارتودنسی، تشخیص بیماری پریودنتال، ضایعات پری اپیکال، شکستگی یا ترک خوردگی دندان ها، …)
قابل توجه شهروندان گرامی برنامه ی کاری مرکز رادیولوژی رادمهر، شامل صبح روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۳، و عصر روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ می شود.
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی درج شده اقدام فرمایید. شماره تماس و آدرس ایمیل به همراه آدرس وبسایت مرکز در کادر مربوط به اطلاعات تماس ثبت شده است.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر مهدیس محمدپور
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری قزوین، آزمایشگاه قزوین، مرکز رادیولوژی قزوین، مرکز سونوگرافی قزوین، مرکز ماموگرافی قزوین، مرکز ام آر آی قزوین، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت رادمهر، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، رادمهر، دکتر مهدیس محمدپور
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
تصویر
رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت رادمهر
رادیولوژی
(2)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر