منو
X

رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت راد
رادیولوژی
(4)
آمار این مرکز
(4) رای
73%

محیط

100%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

0%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت راد
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی راد، یکی از مجهزترین مراکز تصویربرداری دهان و فک و صورت در اردبیل است که نزدیک به چند سال است انواع خدمات رادیوگرافی و فتوگرافی را به شهروندان محترم ارائه می کند. هم چنین این مرکز اولین مرکز مجهز به سامانه آنلاین مشاهده نتایج تصویربرداری ها در اردبیل محسوب می شود.
قابل ذکر می باشد که این مرکز با همت و تلاش های دکتر حسام میکائیلی خیاوی در سال ۱۳۹۵ و با هدف ارائه ی تخصصی ترین، دقیق ترین و باکیفیت ترین خدمات تشخیصی در حیطه ی تصویربرداری دهان و فک و صورت تأسیس شده است.
آقای دکتر میکائیلی خیاوی خود از متخصصان رادیولوژی دهان و فک و صورت (فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی تهران) و عضو هیأت علمی دانشکده دندانپزشکی دنشگاه علوم پزشکی اردبیل (از سال ۱۳۹۳ تا به امروز) هستند. و علاوه بر این از سال ۱۳۹۵ تا کنون مدیریت و مسئولیت فنی مرکز رادیولوژی تخصصی راد را نیز بر عهده دارند.
مرکز رادیولوژی راد به دلیل داشتن محیطی بهداشتی و ایمن، حضور پرسنلی با تجربه و کارآزموده، وجود دستگاه های تصویربرداری مدرن، ارائه ی انواع خدمات تصویربرداری دهان و فک و صورت، انجام تصویربرداری ها با رعایت تمامی موارد ایمنی و حفاظتی در برابر اشعه با استفاده از تیروئید بندها و روپوش های سربی، تهیه تصاویر رادیوگرافی و فتوگرافی با کیفیت و دقیق در کمترین زمان، امکان مشاهده تصاویر رادیولوژی به صورت آنلاین و ارسال برای دندانپزشکان و جراحان محترم، قرارداد با اکثر بیمه ها (تأمین اجتماعی؛ خدمات درمانی کارمندی، سایر اقشار، سلامت و روستایی؛ نیروهای مسلح شاغل، وظیفه و جانباز؛ بیمه سینا شرکت آب و برق؛ بیمه بانک ملت، بانک ملی، بانک کشاورزی، بانک سپه و بانک رفاه؛ بیمه دانا؛ بیمه تجارت نو؛ بیمه صدا و سیما شاغل و جانباز)، و هم چنین فعالیت در تمامی روزهای هفته به غیر از جمعه ها از صبح تا عصر به یکی از اولین انتخاب های بیماران و پزشکان عزیز تبدیل شده است.
چنانچه شما نیز طبق تجویز دندانپزشک و جراح خود نیاز به انجام رادیولوژی دارید می توانید با خیالی آسوده مرکز ما را انتخاب کنید، و تحت نظر کارشناسان و متخصصانی مجرب، با استفاده از دستگاه هایی مجهز و به روز، با رعایت کامل موازین ایمنی و بهداشتی و در سریع ترین زمان از انواع خدمات تصویربرداری دهان و فک و صورت بهره مند شوید.
از میان متدهای تصویربرداری ارائه شده در این مرکز می توان به: سی تی اسکن فک و صورت یا CBCT، گرافی پانورامیک یا OPG، لترال سفالومتری، گرافی واترز، گرافی بایت وینگ، گرافی پری اپیکال، گرافی اکلوزال، فتوگرافی داخلی دهان (مناسب برای ارتودنسی، ترمیمی و زیبایی دندانپزشکی، پاتولوژی های ناحیه دهان، …) و خارجی دهان (برای جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی، جراحی های زیبایی صورت، جراحی اورتوگناتیک، جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی، جراحی های پلاستیک و ترمیمی چشم یا اکولوپلاستی، …)، و غیره اشاره کرد.
با کمک تکنیک های نام برده می توان به راحتی نواحی مختلف داخلی و خارجی دهان از جمله دندان ها و فضای مابین آنها، لثه، ماگزیلا (فک بالا)، مندیبول (فک پایین)، TMJ (مفصل فکی- گیجگاهی)، سینوس ها، غدد بزاقی، استخوان های صورت، … را مورد بررسی قرار داده و با دقت به تشخیص ضایعات، بیماری ها و آسیب دیدگی های این نواحی پرداخت و در نهایت مناسب ترین روش درمانی را ارائه کرد. هم چنین با کمک فتوگرافی های داخلی و خارجی دهان می توان قبل و بعد و همینطور روند طرح های درمانی، ترمیمی و زیبایی دندانپزشکی، و همینطور جراحی های پلاستیک، ترمیمی و زیبایی صورت و بینی را ارزیابی کرد.
شهروندان گرامی در صورت نیاز به انجام رادیوگرافی و فتوگرافی می توانند با هماهنگی قبلی در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح الی ۹ شب، و روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح الی ۷ عصر به مرکز رادیولوژی راد مراجعه داشته باشند.
هم چنین شما می توانید برای دریافت اطلاعات لازم هم به وبسایت مرکز مراجعه کرده، و هم از طریق آدرس ایمیل و شماره تلفن های درج شده با پرسنل مرکز در ارتباط باشید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر حسام میکائیلی خیاوی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری اردبیل، آزمایشگاه اردبیل، مرکز رادیولوژی اردبیل، مرکز سونوگرافی اردبیل، مرکز ماموگرافی اردبیل، مرکز ام آر آی اردبیل، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت راد، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، راد، دکتر حسام میکائیلی خیاوی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت راد
رادیولوژی
(4)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر