منو
X

رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت ماهان
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
100%

محیط

0%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

60%

وقت شناسی

100%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت ماهان
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی ماهان، از جمله مراکز تخصصی تصویربرداری دهان و فک و صورت در کرمانشاه است، که نزدیک به چند سال است انواع خدمات رادیولوژی تخصصی دندانپزشکی را ارائه می کند. قابل ذکر می باشد که دکتر مریم قاضی زاده (استادیار و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، دارای بورد تخصصی پرتونگاری دهان و فک و صورت به شماره نظام پزشکی ۱۴۸۲۸۴) مؤسس و مدیر این مجموعه هستند و در کنار ایشان تعدادی از کارشناسان مجرب رادیولوژی نیز فعالیت می کنند.
پرسنل این مجموعه همه روزه از شنبه تا پنجشنبه در دو نوبت صبح و عصر پاسخگو و پذیرای هموطنان گرامی می باشند. افرادی که بنابر تشخیص و تجویز دندانپزشک معالج خود نیاز به انجام رادیوگرافی دارند می توانند با اطمینان خاطر به این مرکز مراجعه داشته باشند.
لازم به ذکر است که تمامی تجهیزان به کار رفته در این مجموعه جزو به روز ترین و پیشرفته ترین تجهیزات رادیولوژی هستند، هم چنین تمامی پروتکل های بهداشتی و موارد ایمنی در این مرکز رعایت می شود (تمامی مراجعین هنگام انجام تصویربرداری از روپوش های سربی استفاده می کنند).
از میان متدهای مختلف تصویربرداری که در این مرکز قابل ارائه می باشد می توان به رادیوگرافی بایت وینگ، رادیوگرافی پری اپیکال، رادیوگرافی اکلوزال، رادیوگرافی پانورامیک، رادیوگرافی لترال سفالومتری، رادیوگرافی جمجمه، رادیوگرافی مفصل فکی- گیجگاهی، رادیوگرافی سینوس ها، سی تی اسکن سه بعدی فک و صورت، و فتوگرافی (داخل دهانی، خارج دهانی) اشاره کرد.
با بهره گیری از روش های تصویربرداری نام برده می توان با دقت تمامی بافت های داخلی و خارجی دهان (نسوج نرم و سخت) را مورد بررسی قرار داده و به تشخیص ضایعات، بیماری ها و ناهنجاری های این قسمت ها پرداخت، در نتیجه دندانپزشکان و جراحان می توانند با کمترین میزان خطا مناسب ترین روش درمانی را به کار بگیرند. از این رو بسیاری از متخصصان دندانپزشکی در روند تشخیص و درمان های خود از تکنیک های متعدد رادیوگرافی بهره می گیرند.
در صورت نیاز به انجام این رادیوگرافی ها می توانید روزهای شنبه تا پنجشنبه به مرکز رادیولوژی ماهان مراجعه داشته باشید.
ساعات کاری این مرکز به این شرح می باشد: ساعات ۲ بعد از ظهر الی ۸:۳۰ شب در روزهای شنبه تا چهارشنبه، و ساعات ۸ صبح الی ۸ شب در روزهای پنجشنبه.
لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی درج شده اقدام کنید، شماره تلفن مرکز در کادر مربوط به اطلاعات تماس ثبت شده است. هم چنین افرادی که قبلا به مرکز رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت ماهان مراجعه داشته اند می توانند نتایج و گزارش تصویربرداری های خود را با مراجعه به سایت مرکز و با وارد کردن تنها یک کد، دریافت کنند.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر مریم قاضی زاده
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری کرمانشاه، آزمایشگاه کرمانشاه، مرکز رادیولوژی کرمانشاه، مرکز سونوگرافی کرمانشاه، مرکز ماموگرافی کرمانشاه، مرکز ام آر آی کرمانشاه، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت ماهان، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، ماهان، دکتر مریم قاضی زاده
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت ماهان
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر