منو
X

رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت اندرزگو
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
0%

محیط

100%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

100%

خدمات

60%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت اندرزگو
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت اندرزگو با مدیریت دکتر مهدیس محمدپور، یکی از بهترین مراکز تصویربرداری در تهران است که نزدیک به چند سال است طیف وسیعی از خدمات رادیوگرافی داخل دهانی و خارج دهانی را ارائه می کند. دکتر محمدپور که دارای بورد تخصصی پرتونگاری دهان و فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۱۰۶۷۴۹) می باشند این مرکز را بعد از اخذ مجوزهای لازم از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تأسیس کرده و تا به امروز دقیق ترین خدمات تشخیصی را در زمینه ی رادیولوژی دندانپزشکی به هموطنان عزیز ارائه کرده اند.
از میان مزیت های مرکز رادیولوژی اندرزگو، می توان به تجهیزات تصویربرداری پیشرفته آن، ارائه طیف کاملی از خدمات تصویربرداری دهان و فک و صورت، فعالیت پرسنلی باتجربه و حرفه ای، قرارداد با اکثر بیمه ها، برخورداری از سامانه دسترسی آنلاین به تصاویر رادیوگرافی، فعالیت در تمامی ایام هفته (به جز جمعه ها)، … اشاره کرد. از این رو بسیاری از متخصصان و بیماران عزیز این مجموعه را برای تصویربرداری انتخاب می کنند.
مرکز رادیولوژی اندرزگو، با استفاده از سیستم های رادیولوژی دیجیتال که جزو پیشرفته ترین دستگاه های تصویربرداری هستند خدماتی از قبیل رادیوگرافی بایت وینگ (BW)، رادیوگرافی پری اپیکال (PA)، رادیوگرافی اکلوزال (Occlusal)، رادیوگرافی کامل دهان (FMX)، رادیوگرافی پانورامیک (OPG)، سفالومتری لترال و پوستروانتریور، رادیوگرافی واترز، رادیوگرافی مفصل گیجگاهی- فکی (TMJ)، سی تی اسکن دهان و فک و صورت (CBCT)، و… را ارائه می کند. لازم به ذکر است که تمامی مراحل تصویربرداری زیر نظر کارشناسان حرفه ای رادیولوژی و با رعایت کامل موارد ایمنی و بهداشتی انجام می شود. شما بیماران عزیز می توانید با اطمینان خاطر، برای انجام تصویربرداری های مد نظر خود به این مرکز مراجعه داشته باشید. هم چنین با توجه به مجهز بودن مرکز به سامانه آنلاین دیگر نیازی به مراجعه حضوری برای دریافت نتایج رادیوگرافی نیست، بیماران عزیز قادر خواهند بود از طریق وبسایت مرکز و تنها با وارد کردن یک کد به گزارش تصویربرداری های خود دسترسی داشته باشند. این امکان برای پزشکان محترم نیز فراهم شده است، تا بتوانند با وارد کردن کد نظام پزشکی خود در قسمت مربوط به “ورود پزشکان به سایت” تصاویر رادیوگرافی بیماران خود و تفسیر آنها را دریافت نمایند.
عزیزانی که از مشکلات و بیماری های دهان و فک و صورت رنج می برند و براساس تجویز دندانپزشک و جراح خود نیاز به انجام رادیوگرافی دارند می توانند مرکز رادیولوژی اندرزگو را برای تصویربرداری انتخاب نمایند. پرسنل این مرکز روزهای شنبه تا پنجشنبه (۱۰ صبح تا ۸ شب روزهای شنبه تا چهارشنبه؛ ۱۰ صبح تا ۲ بعد از ظهر روزهای پنجشنبه) را آماده ی پاسخگویی و پذیرش شما بیماران محترم می باشند.
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی درج شده (شماره های تماس) اقدام فرمایید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر مهديس محمدپور
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری تهران، آزمایشگاه تهران، مرکز رادیولوژی تهران، مرکز سونوگرافی تهران، مرکز ماموگرافی تهران، مرکز ام آر آی تهران، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت اندرزگو، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، اندرزگو، دکتر مهديس محمدپور
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
تصویر
رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت اندرزگو
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر