منو
X

رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت ثمین
رادیولوژی
(4)
آمار این مرکز
(4) رای
80%

محیط

80%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

40%

وقت شناسی

0%

خدمات

60%

هزینه اقتصادی

درباره ما
  

مرکز رادیولوژی ثمین، یکی از مجهزترین مراکز تخصصی رادیولوژی دهان و فک و صورت در تهران است که زیر نظر دکتر هانیه کاویانی اداره می شود. لازم به ذکر می باشد که دکتر کاویانی خود از متخصصان تصویربرداری دهان و فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۱۰۲۶۴۸) هستند و هم چنین استادیار و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران (گروه رادیولوژی دهان و فک و صورت، دانشکده دندانپزشکی) می باشند.
در کنار دکتر کاویانی در حال حاضر پرسنلی آموزش دیده و متعهد فعالیت می کنند و سعی در ارائه ی دقیق ترین خدمات تشخیصی در حیطه ی رادیولوژی دندانپزشکی را به شما هموطنان گرامی دارند. در این مرکز تمامی خدمات تصویربرداری با استفاده از تجهیزات پیشرفته ی رادیولوژی و با رعایت کامل موارد ایمنی و بهداشتی ارائه می شود. هم چنین تمامی مراحل تصویربرداری زیر نظر رادیولوژیست های باتجربه صورت می گیرد.
افرادی که از عارضه های مختلف دهان، فک و صورت رنج می برند و طبق تشخیص و تجویز پزشک معالج خود نیاز به انجام رادیوگرافی های داخلی دهان و رادیوگرافی های خارجی دهان دارند می توانند با اطمینان خاطر به مرکز رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت ثمین مراجعه داشته باشند.
پرسنل این مجموعه همه روزه (غیر از روزهای جمعه) در خدمت شما مراجعین گرامی می باشند، شما می توانید با مراجعه به این مرکز از طیف وسیعی از خدمات تصویربرداری دهان و فک و صورت از جمله: رادیوگرافی بایت وینگ، رادیوگرافی پری اپیکال، رادیوگرافی اکلوزال، رادیوگرافی پانورامیک، سفالومتری لترال، سفالومتری PA، اسکن سه بعدی فک و صورت (CBCT)، رادیوگرافی سینوس ها، رادیوگرافی مفصل گیجگاهی- فکی (TMJ)، و… بهره مند شوید.
تکنیک های تصویربرداری اشاره شده موجب سهولت، فرآیند ارزیابی و تشخیص درست عارضه های قسمت های داخلی و خارجی دهان از جمله دندان ها، لثه، استخوان فکین، مفصل فکی، سینوس ها، مجرای عصبی، غدد بزاقی، استخوان های صورت و جمجمه، … شده اند، به همین دلیل بسیاری از متخصصان دندانپزشکی و جراحان فک و صورت برای اطمینان از تشخیص درست بیماری ها، ناهنجاری ها و ضایعات این نواحی و هم چنین برای ارائه ی مناسب ترین راهکار درمانی از این تکنیک ها کمک می گیرند.
افرادی که نیاز به انجام رادیوگرافی های نام برده دارند می توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه بین ساعات ۹ صبح الی ۸:۳۰ شب، و روزهای پنجشنبه بین ساعات ۹ صبح الی ۶ عصر به مرکز رادیولوژی ثمین مراجعه داشته باشند.
هم چنین شما قادر خواهید بود که برای دسترسی راحت به نتایج تصویربرداری خود، به سایت مرکز مراجعه کرده و با وارد کردن تنها یک کد، گزارش رادیوگرافی های خود را دریافت نمایید. این امکان برای پزشکان عزیز نیز در نظر گرفته شده است، پزشکان گرامی می توانند با مراجعه به سایت و وارد کردن شماره نظام پزشکی خود به تصاویر رادیوگرافی بیماران خود دسترسی داشته باشند.
راه های ارتباطی با این مرکز در قسمت مربوط به اطلاعات تماس درج شده، لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق آدرس ایمیل و شماره تلفن درج شده در این صفحه اقدام فرمایید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر هانیه كاویانی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری تهران، آزمایشگاه تهران، مرکز رادیولوژی تهران، مرکز سونوگرافی تهران، مرکز ماموگرافی تهران، مرکز ام آر آی تهران، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت ثمین، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، ثمین، دکتر هانیه كاویانی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
تصویر
رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت ثمین
رادیولوژی
(4)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر