منو
X

رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت حافظ
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
80%

محیط

100%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

0%

خدمات

60%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت حافظ
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت حافظ، با مدیریت دکتر فاطمه حافظ ملکی یکی از مراکز مجهز تصویربرداری دندانپزشکی در تهران است که نزدیک به چند سال است راه اندازی شده است.
دکتر حافظ ملکی، که خود از متخصصان تصویربرداری دهان و فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۱۱۵۲۷۲) هستند، این مرکز را با هدف ایجاد محیطی کاملا ایمن و مناسب جهت ارائه ی خدمات رادیولوژی در شاخه ی دندانپزشکی مطابق با استانداردهای جهانی، تأسیس کرده اند.
این مرکز دارای جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های رادیولوژی است که دارای بیشترین میزان دقت در ثبت تصویر، و کمترین میزان اشعه تابشی می باشند. با این حال در اختیار تمامی بیماران عزیز، روپوش ها و محافظ های مخصوص قرار می گیرد، تا به هنگام انجام تصویربرداری استفاده شود.
هم چنین تمامی مراحل تصویربرداری زیر نظر رادیولوژیست های حرفه ای و مجرب، و با رعایت کامل موارد ایمنی و پروتکل های بهداشتی انجام می شود. شما در هر رده ی سنی که هستید می توانید در صورت نیاز به انجام رادیوگرافی و فتوگرافی با اطمینان خاطر به مرکز رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت حافظ مراجعه داشته باشید.
از میان انواع تکنیک های تصویربرداری ارائه شده در این مجموعه می توان به: رادیوگرافی پری اپیکال (Preapical)، رادیوگرافی بایت وینگ (Bitewing) و رادیوگرافی اکلوزال (Occlusal) در رده ی تصویربرداری های داخل دهانی، رادیوگرافی پانورامیک (OPG)، سفالومتری لترال و پوستروانتریور (lateral، PA)، توموگرافی سه بعدی فک و صورت (CBCT)، رادیوگرافی سینوس ها، رادیوگرافی جمجمه، رادیوگرافی مفصل گیجگاهی- فکی (TMJ)، … در رده ی تصویربرداری های خارج دهانی، و فتوگرافی اشاره کرد.
با استفاده از هر یک از متدهای نام برده می توان قسمت و قسمت هایی از نواحی داخلی و خارجی دهان از جمله دندان ها، لثه، فک، مفصل گیجگاهی فکی، سینوس ها، مجرای عصبی، غدد بزاقی، صورت، جمجمه، … را مورد بررسی قرار داده و به تشخیص دقیق و بدون خطای عارضه های این قسمت ها پرداخت. از این رو برای داشتن تشخیصی درست و ارائه مناسب ترین راهکارهای درمانی انجام این تکنیک ها توسط دندانپزشکان و جراحان فک و صورت برای بیماران گرامی تجویز می شود.
در صورتی که شما نیز براساس تشخیص و تجویز پزشک معالج خود نیاز به انجام رادیوگرافی و فتوگرافی دارید، می توانید مرکز رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت حافظ را برای انجام تصویربرداری انتخاب نمایید.
پرسنل این مجموعه همه روزه (غیر از روزهای تعطیل) آماده ی پاسخگویی و پذیرش شما بیماران گرامی می باشند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی ثبت شده (شماره های تماس) اقدام فرمایید.
هم چنین با توجه به مجهز بودن این مرکز به سامانه آنلاین برای دسترسی به تصاویر رادیوگرافی، بیماران عزیز می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری، و از طریق وبسایت مجموعه و با وارد کردن تنها یک کد گزارش تصویربرداری های خود را دریافت کنند. همکاران گرامی نیز قادر خواهند بود با وارد کردن شماره نظام پزشکی خود به نتایج رادیوگرافی و فتوگرافی بیماران خود دسترسی داشته باشند و با استفاده از تصاویر دریافتی بهترین و مناسب ترین درمان را ارائه نمایند.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر فاطمه حافظ ملكی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری تهران، آزمایشگاه تهران، مرکز رادیولوژی تهران، مرکز سونوگرافی تهران، مرکز ماموگرافی تهران، مرکز ام آر آی تهران، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت حافظ، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، حافظ، دکتر فاطمه حافظ ملكی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت حافظ
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر