منو
X

رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت حورا
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
80%

محیط

80%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

0%

خدمات

60%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت حورا
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی حورا، یکی از مجهزترین و تخصصی ترین مراکز رادیولوژی دهان و فک و صورت در تهران است که ارائه دهنده ی انواع خدمات تصویربرداری دندانپزشکی اعم از رادیوگرافی داخل دهانی، رادیوگرافی خارج دهانی، رادیوگرافی های سه بعدی، فتوگرافی، … می باشد.
این مرکز دارای پیشرفته ترین تجهیزات تصویربرداری است هم چنین پرسنلی که در این مجموعه فعالیت می کنند همگی دارای تجربه و مهارت لازم می باشند. پرسنل مرکز روزهای شنبه تا پنجشنبه را از ساعات صبح الی عصر در مجموعه حضور داشته و آماده ی پاسخگویی و پذیرش شما بیماران عزیز هستند.
هدف مدیر و پرسنل این مرکز ارائه ی دقیق ترین خدمات تشخیصی و مراقبت از سلامت دهان و فک و صورت شما است، از این رو تمامی خدمات ارائه شده از بالاترین سطح کیفی و ایمنی برخوردار است. در این مجموعه تمامی پروتکل های بهداشتی و موارد حفاظتی در برابر اشعه به صورت کامل رعایت می شود، و تمامی بیماران عزیز به هنگام انجام تصویربرداری از روپوش های مخصوص رادیولوژی استفاده می کنند.
مراجعین این مرکز در رده های سنی مختلف می باشند که از عارضه های شایع دهان و فک و صورت رنج می برند و براساس تشخیص پزشک خود نیاز به انجام رادیوگرافی دارند.
مرکز رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت حورا با بهره گیری از جدیدترین دستگاه های رادیولوژی دیجیتال ارائه دهنده ی خدمات زیر می باشد:
– رادیوگرافی پری اپیکال
– رادیوگرافی بایت وینگ
– رادیوگرافی اکلوزال
– رادیوگرافی پانورامیک
– رادیوگرافی مفصل گیجگاهی- فکی
– رادیوگرافی واترز
– سفالومتری لترال
– سفالومتری پوستروانتریور
– توموگرافی دهان و فک و صورت
– فتوگرافی
سیستم های تصویربرداری اشاره شده هر یک برای تصویربرداری از قسمت هایی از دهان و فک و صورت مناسب می باشد، برای مثال با کمک رادیوگرافی پری اپیکال که یکی از روش های تصویربرداری داخل دهانی است قادر به نمایش یک تا نهایتا دو دندان می باشد، و با توجه به دقتی که در تصویربرداری از قسمت ریشه ی دندان ها دارد بیشتر برای بررسی و تشخیص ضایعات انتهای ریشه دندان ها از قبیل کیست ها و گرانولوم ها، بررسی اندازه طول فایل در درمان‌ های ریشه، … به کار می رود، علاوه بر این از این روش برای بررسی تأثیرات بیماری های لثه، تشخیص پوسیدگی های دندانی، بررسی های لازم قبل از ایمپلنت کردن دندان، … نیز استفاده می شود. این تکنیک به نام های دیگری از جمله رادیوگرافی تک دندان و یا P.A نیز شناخته می شود.
هموطنان عزیز در صورت نیاز به انجام رادیوگرافی های نام برده و فتوگرافی می توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه بین ساعات ۱۲ ظهر الی ۸ شب، و روزهای پنجشنبه بین ساعات ۱۰ صبح الی ۶ عصر به مرکز مراجعه داشته باشید.
یکی از مزیت های مرکز رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت حورا مجهز بودن آن به سامانه آنلاین برای دسترسی به تصاویر رادیوگرافی و فتوگرافی است که موجب صرفه جویی در زمان بیماران عزیز شده است، بیماران گرامی می توانند بعد از آماده شدن نتایج تصویربرداری های خود با مراجعه به سایت، و وارد کردن تنها یک کد تصاویر خود را دریافت کنند. این امکان برای پزشکان محترم نیز در نظر گرفته شده است، بدین صورت که با مراجعه به سایت مرکز و وارد کردن شماره نظام پزشکی خود در بخش “ورود پزشکان به سایت” می توانند به نتایج و گزارش تصویربرداری بیماران خود دسترسی داشته باشند.
راه های ارتباطی با این مجموعه (شماره تماس، آدرس ایمیل) در قسمت مربوط به اطلاعات تماس درج شده، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق این راه های ارتباطی اقدام فرمایید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری تهران، آزمایشگاه تهران، مرکز رادیولوژی تهران، مرکز سونوگرافی تهران، مرکز ماموگرافی تهران، مرکز ام آر آی تهران، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت حورا، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، حورا
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
تصویر
رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت حورا
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر