منو
X

رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت دکتر بحرینیان
رادیولوژی
(0)
آمار این مرکز
(0) رای
0%

محیط

0%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

0%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت دکتر بحرینیان
درباره ما
  

یکی از مجهزترین مراکز رادیولوژی دهان و فک و صورت در شهر اصفهان، مرکز رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت دکتر بحرینیان است که زیر نظر دکتر زهرا بحرینیان اداره می شود. قابل ذکر می باشد که دکتر بحرینیان دارای بورد تخصصی پرتونگاری دهان و فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۱۰۲۴۷۰) می باشند و این مرکز را بعد از دریافت مجوزها و تأییدیه های لازم تأسیس کرده و تا به امروز خدمات تشخیصی بسیاری را در شاخه تصویربرداری به شهروندان گرامی ارائه کرده اند.
مرکز رادیولوژی دکتر بحرینیان با پیشرفته ترین سیستم ها و دستگاه های تصویربرداری مجهز شده است، مزیت این دستگاه ها در دقت بسیار بالا در تصویربرداری از نسوج داخلی و خارجی دهان، و تابش دوز کمتری می باشد، با این حال برای حفظ سلامت مراجعین عزیز تمامی موارد ایمنی و حفاظتی در برابر اشعه در این مجموعه رعایت می شود و بیماران عزیز به هنگام انجام تصویربرداری از محافظ های سربی که مخصوص تصویربرداری است استفاده می کنند.
پرسنلی که نیز در حال حاضر در این مرکز فعالیت می کنند، همگی دارای تجربه و مهارت لازم می باشند و در کنار مدیر مرکز، سعی در ارائه ی بهترین خدمات تصویربرداری مطابق با استانداردهای جهانی را به شما مراجعین گرامی دارند.
از میان تکنیک های تصویربرداری ارائه شده در این مجموعه می توان اشاره ای داشت به: بایت وینگ ( B.W)، پری اپیکال (P.A)، اکلوزال (OCC)، پانورامیک (O.P.G)، واترز، سی تی اسکن سه بعدی فک و صورت (CBCT)، سفالومتری لترال و پوستروانتریور، رادیوگرافی مفصل تمپورو مندیبولر (T.M.J)، و غیره.
با توجه به این که امکان مشاهده ی مستقیم بسیاری از قسمت های دهان، فک و صورت برای متخصصان دندانپزشکی و جراحان فک و صورت وجود ندارد، با استفاده از این تکنیک ها می توان به ارزیابی و مشاهده دقیق این قسمت ها پرداخت و در صورتی که بیماری، آسیب دیدگی و ناهنجاری وجود دارد، سریعا آن را تشخیص داده و برای درمان آن اقدام کرد. به همین دلیل است که بسیاری از متخصصان برای ارائه ی طرح درمانی درست و بدون خطا از این روش ها کمک می گیرند.
چنانچه شما نیز از مشکلات و بیماری های دهان و فک و صورت رنج می برید و طبق تجویز پزشک معالج خود نیاز به انجام رادیوگرافی های داخل دهانی و خارج دهانی دارید می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت دکتر بحرینیان مراجعه داشته باشید.
این مرکز با اکثر بیمه ها دارای قرارداد است، و با توجه به مجهز بودن آن به سامانه آنلاین دریافت تصاویر رادیوگرافی بهترین انتخاب برای شما بیماران عزیز است.
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی درج شده (شماره تماس، آدرس ایمیل) اقدام فرمایید، هم چنین عزیزانی که قبلا در این مرکز رادیوگرافی انجام داده اند می توانند به وبسایت مرکز مراجعه داشته و با وارد کردن نام کاربری و یا شماره موبایل خود، به نتایج و گزارش تصویربرداری های خود دسترسی داشته باشند.
هدف مدیر و پرسنل این مجموعه، رضایت شما از کیفیت خدمات ارائه شده و مراقبت از سلامت شما می باشد.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر زهرا بحرینیان
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری اصفهان، آزمایشگاه اصفهان، مرکز رادیولوژی اصفهان، مرکز سونوگرافی اصفهان، مرکز ماموگرافی اصفهان، مرکز ام آر آی اصفهان، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر بحرینیان، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، آریا، دکتر زهرا بحرینیان
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
تصویر
رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت دکتر بحرینیان
رادیولوژی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر