منو
X

رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت دکتر ساعتی
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
80%

محیط

0%

مهارت پرسنل

100%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

80%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت دکتر ساعتی
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت دکتر ساعتی، یکی از بهترین و مجهزترین مراکز تصویربرداری دندانپزشکی در همدان است، که با مدیریت دکتر سمیرا ساعتی اداره می شود.
قابل ذکر می باشد که دکتر ساعتی، خود از متخصصان پرتونگاری دهان و فک و صورت هستند (شماره نظام پزشکی: ۹۴۶۰۷) و مدتی را به عنوان هیأت علمی در دانشگاه علوم پزشکی همدان استخدام بودند و فعالیت های آموزشی، اجرایی، تحقیقاتی و پژوهشی بسیاری را تا کنون داشته اند.
دکتر ساعتی این مرکز را با هدف فراهم کردن محیطی ایمن و بهداشتی مطابق با استانداردهای جهانی جهت ارائه ی خدمات تشخیصی دقیق و با کیفیت در حیطه ی تصویربرداری دندانپزشکی، راه اندازی کرده اند.
در این مجموعه پرسنلی حرفه ای و با تجربه دکتر ساعتی را همراهی می کنند، تا تجربه ای خوب را برای مراجعه کنندگان عزیز رقم بزنند.
در مرکز رادیولوژی دکتر ساعتی، تمامی خدمات با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته ی تصویربرداری، و زیر نظر کارشناسان و تکنسین هایی با تجربه ارائه می شود. هم چنین تمامی پروتکل های بهداشتی و موارد حفاظتی در برابر اشعه در این مرکز رعایت می شود.
پس شما می توانید بدون هیچ نگرانی ای برای انجام تصویربرداری های مد نظر خود به این مرکز مراجعه داشته باشید. پرسنل این مرکز در سریع ترین زمان ممکن کار پذیرش ما را انجام داده و شما را جهت انجام تصویربردای آماده می کنند. هم چنین نتایج و گزارش تصویربرداری شما در کوتاه ترین زمان ممکن آماده می گردد که بدون نیاز به مراجعه حضوری و با مراجعه به سایت مرکز که در این صفحه درج شده، می توانید آن را دریافت نمایید.
و اما خدمات اصلی این مرکز به شرح زیر می باشد:
– رادیوگرافی بایت وینگ: مناسب برای بررسی تاج دندان و استخوان های پیرامون دندان و هم چنین لثه ها، برای تشخیص پوسیدگی های دندانی، بیماری های لثه، مشاهده ی جرم های دندانی، تشخیص اُورهنگ بعد از ترمیم های دندانی، …
– رادیوگرافی پری اپیکال: به نام رادیوگرافی تک دندان نیز معروف است و امکان بررسی تاج دندان، ریشه و استخوان نگه دارنده دندان را برای متخصص فراهم می کند و این روش برای تشخیص آبسه دندان، دندان های نهفته، کیست های اپیکال، پوسیدگی دندان ها، بررسی تأثیرات بیماری های لثه ای، بررسی های لازم جهت ایمپلنت کردن دندان، بررسی فرآیند ریشه درمانی، … به کار می رود.
– رادیوگرافی اکلوزال: مناسب برای بررسی تمامی دندان های یک فک و امکان مشاهده طاق دهان برای تشخیص ناهنجاری های مادرزادی مانند شکاف کام، ضایعات بزاقی، دندان های نهفته، بررسی مراحل رشد دندان های شیری کودکان، …
– رادیوگرافی پانورامیک: با نام OPG نیز شناخته می شود و تمامی دندان های فک بالا و پایین، و همینطور استخوان فکین را در یک تصویر نشان می دهد و بیشتر جهت تشخیص دندان عقل پنهان، بررسی منشأ دندان درد، ارزیابی های لازم برای ایمپلنت گذاری، ارزیابی روند ارتودنسی، تشخیص تومور و سرطان های فکی، اختلالات مفصل فکی، شکستگی فک، ضایعات غدد بزاقی، … کاربرد دارد.
– رادیوگرافی واترز: مناسب برای بررسی سینوس های اطراف بینی و سینوس های فکی، و هم چنین تشخیص شکستگی استخوان های صورت
– رادیوگرافی مفصل تمپومندیبولار: برای ارزیابی و تشخیص مشکلات و ناهنجاری های مفصل فکی- گیجگاهی
– سفالومتری (لترال و نوع پوستروانتریور): مناسب برای اندازه گیری جمجمه، فک، دندان ها و صورت، و ارتباط نسج نرم و استخوان ها با یکدیگر. نوع لترال بیشتر جهت درمان ارتودنسی و نوع پوستروانتریور بیشتر جهت تشخیص عدم تقارن در صورت بیمار تجویز می شود.
– CT اسکن سه بعدی فک و صورت: امکان بازسازی و نمایش سه بعدی تمامی بافت های دهان، فک و صورت برای بررسی های لازم قبل از کاشت ایمپلنت دندان، بررسی ارتودنسی، موقعیت دندان های پنهان، تشخیص دندان های اضافی، عارضه های مرتبط با ریشه دندان، آسیب های دندانی مانند شکستگی و ترک خوردگی، ضایعات پری اپیکال، بیماری های لثه ای مانند پریودنتال، …
– فتوگرافی: نوعی عکاسی از اجزای صورت و دندان های مراجعه کننده قبل، در حین و بعد از اتمام طرح های درمانی، ترمیمی و زیبایی دندانپزشکی مانند ارتودنسی، ایمپلنت، کامپوزیت، جراحی های فک و صورت، و حتی برای جراحی های زیبایی بینی، …
در صورتی که پزشک معالج شما انجام تصویربرداری های نام برده را تجویز کرده است می توانید با خیالی آسوده مرکز رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت دکتر ساعتی را انتخاب کنید.
راه های ارتباطی با این کلینیک در کادر مربوط به اطلاعات تماس درج شده، لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق این راه های ارتباطی اقدام فرمایید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر سمیرا ساعتی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری همدان، آزمایشگاه همدان، مرکز رادیولوژی همدان، مرکز سونوگرافی همدان، مرکز ماموگرافی همدان، مرکز ام آر آی همدان، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر ساعتی، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، دکتر سمیرا ساعتی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت دکتر ساعتی
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر