منو
X

رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت دکتر سعیدی
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
0%

محیط

80%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

80%

خدمات

60%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت دکتر سعیدی
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت دکتر سعیدی، یکی از مجهزترین مراکز رادیولوژی در تبریز است که ارائه دهنده طیف وسیعی از خدمات تصویربرداری دندانپزشکی می باشد. قابل ذکر می باشد که دکتر آرمان سعیدی وحدت مؤسس و مدیر این مجموعه هستند و این مرکز را بعد از اخذ مجوزهای لازم از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی راه اندازی کردند.
قابل ذکر است که دکتر سعیدی وحدت، استادیار و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز (گروه رادیولوژی دهان و فک و صورت، دانشکده دندانپزشکی) و متخصص پرتونگاری فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۱۰۹۳۳۶) می باشند. ایشان در کنار اقدامات آموزشی، مشاوره ای، علمی و پژوهشی، تحقیقاتی، …، به عنوان یک متخصص رادیولوژی خدمات تشخیصی بسیاری را نیز به هموطنان گرامی تا کنون ارائه کرده اند.
شما می توانید با مراجعه به مرکز رادیولوژی ایشان زیر نظر کارشناسان مجرب رادیولوژی و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تصویربرداری، از انواع خدمات رادیوگرافی اعم از: رادیوگرافی اکلوزال، رادیوگرافی بایت وینگ و رادیوگرافی پری اپیکال در رده ی تصویربرداری های داخل دهانی، رادیوگرافی پانورامیک، سفالومتری (نیم رخ/ تمام رخ)، رادیوگرافی واترز، رادیوگرافی مفصل تمپورو مندیبولر، سی تی اسکن سه بعدی فک و صورت، … در رده ی تصویربرداری های خارج دهانی بهره مند شوید.
تکنیک های نام برده هر یک کاربرد خاص خود را دارد، و استفاده از آنها بستگی به ناحیه مورد نیاز به بررسی و تجویز پزشک معالج شما دارد، برای مثال متد رادیوگرافی اکلوزال با نام اختصاری OCC قادر به نمایش یک ردیف از دندان ها به همراه طاق دهان و یا کف دهان می باشد، و بیشتر مواقعی که متخصص نیاز به بررسی مراحل رشد دندان های شیری کودکان و ناهنجاری های آناتومیکی طاق دهان، و یا تشخیص ضایعات بزاقی و سایر ضایعات دهانی، دندان های نهفته، … داشته باشد، به کار می رود؛ و یا متد رادیوگرافی سفالومتری که در دو نوع نیم رخ و تمام رخ کاربرد دارد قادر به نمایش بافت های صورت و دهان می باشد از این رو برای بررسی ارتباط بین نسج نرم و سخت ناحیه دهان و صورت، اندازه گیری جمجمه و فکین، طرح درمانی ارتودنسی، و برای تشخیص غیر قرینگی صورت کاربرد دارد.
افرادی که از بیماری ها و مشکلات دهان، فک و صورت رنج می برند و طبق تشخیص پزشک خود نیاز به انجام رادیوگرافی دارند می توانند با خیالی آسوده به مرکز رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت دکتر سعیدی مراجعه داشته باشند. پرسنل این مرکز همه روزه (غیر از روزهای تعطیل) در خدمت شما بیماران عزیز می باشند، شما می توانید از طریق شماره تماس و آدرس ایمیل درج شده با پرسنل مرکز در ارتباط بوده و برای دریافت اطلاعات مورد نیاز خود اقدام فرمایید.
هم چنین با توجه به مجهز بودن این مجموعه به سامانه آنلاین دریافت تصویر، دیگر نیازی به مراجعه حضوری شما بعد از آماده شدن نتایج تصویربرداری نیست، بلکه می توانید با مراجعه به سایت مرکز و وارد کردن شماره همراه یا نام کاربری تان به نتایج و گزارش رادیوگرافی های خود دسترسی داشته باشید.
رضایت شما هدف اصلی مدیر و کادر مجرب این مجموعه است.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر آرمان سعیدی وحدت
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری تبریز، آزمایشگاه تبریز، مرکز رادیولوژی تبریز، مرکز سونوگرافی تبریز، مرکز ماموگرافی تبریز، مرکز ام آر آی تبریز، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر سعیدی، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، دکتر آرمان سعیدی وحدت
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
تصویر
رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت دکتر سعیدی
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر