منو
X

رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت دکتر سالمی
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
0%

محیط

100%

مهارت پرسنل

100%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

0%

خدمات

60%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت دکتر سالمی
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر سالمی، یکی از مراکز تخصصی تصویربرداری در شهر همدان است.
مدیریت این مرکز بر عهده ی دکتر فاطمه سالمی دانشیار و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی همدان (گروه رادیولوژی دهان و فک و صورت، دانشکده دندانپزشکی) است، هم چنین دکتر سالمی خود از متخصصان پرتونگاری فک و صورت هستند (شماره نظام پزشکی: ۹۹۳۷۴).
این کلینیک با استفاده از دستگاه های تصویربرداری پیشرفته و به روز، و با گرد هم آوردن پرسنلی باتجربه و کار آزموده انواع خدمات تصویربرداری داخل دهانی و خارج دهانی را با بالاترین کیفیت به مراجعین عزیز در تمامی رده های سنی ارائه می کند.
از میان خدمات اصلی این مرکز می توان اشاره ای داشت به:
– Intraoral Radiography یا همان رادیوگرافی های داخل دهانی: این نوع رادیوگرافی ها با قراردادن گیرنده های دیجیتال داخل دهان بیمار و اکسپوز اشعه (اشعه ایکس) انجام می شود که می تواند نسج نرم و سخت داخل دهان را با دقت تصویربرداری کند. با کمک این نوع رادیوگرافی ها می توان به تشخیص پوسیدگی های دندانی، بیماری های لثه، ضایعات عفونی پیرامون ریشه دندان، ضایعات بزاقی، دندان های پنهان، بررسی مراحل رشد دندان های کودکان، … پرداخت. از رایج ترین تکنیک های تصویربرداری داخل دهانی می توان به پری آپیکال، بایت وینگ و اکلوزال اشاره کرد.
– Extraoral Radiography یا رادیوگرافی های خارج دهانی: در این نوع رادیوگرافی با استفاده از گیرنده های تصویربرداری که خارج دهان مراجعه کننده قرار می گیرد و با کمک تابش پرتو در مسیری مشخص می توان قسمت های وسیع تری از دهان، فک و صورت را مورد بررسی قرار داد و به تشخیص بیماری ها، ناهنجاری ها و آسیب دیدگی های بافت های نرم و سخت داخل و خارج دهان پرداخت. از روش های متداول رادیوگرافی خارج دهانی می توان به پانورامیک، لترال سفالومتری، سفالومتری پوستروانتریور (خلفی- قدامی)، واترز، ساب منتوورتکس، ریورس تاون و گرافی مفصل گیجگاهی- فکی اشاره کرد.
– CBCT یا توموگرافی سه بعدی دهان و فک و صورت: این روش جدیدترین روش تصویربرداری در شاخه دندانپزشکی است که با کمک یک منبع اشعه (اشعه ایکس) و در روبرو آن یک آشکار ساز اشعه که اطراف سر مراجعه کننده می چرخد، می توان تصاویری را از نواحی مختلف داخل و خارج دهان به دست آورد و بعد با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری تصاویر به دست آمده را به تصاویری سه بعدی تبدیل کرد. مزیت این روش علاوه بر دقت و کیفیت بالای آن، در تهیه ی تصویر در زمان کوتاه تر و دوز تابشی کمتر آن نسبت به سی تی اسکن های پزشکی است.
چنانچه شما از بیماری ها، ناهنجاری ها و آسیب های دهان، فک و صورت رنج می برید و طبق تجویز دندانپزشک و جراح خود نیاز به انجام رادیوگرافی داخل دهانی، رادیوگرافی خارج دهانی و توموگرافی دارید می توانید به مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر سالمی مراجعه داشته باشید.
پرسنل این مجموعه روزهای شنبه تا چهارشنبه بین ساعات ۱۶ الی ۲۰:۳۰، و روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ الی ۱۹ آماده ی پاسخگویی و پذیرش شما شهروندان گرامی می باشند.
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های تماس و آدرس ایمیل درج شده، اقدام کنید، و چنانچه قبلا به این مرکز مراجعه داشته اید جهت دریافت نتایج تصویربرداری خود می توانید به سایت مرکز که در این صفحه درج شده است، مراجعه داشته باشید.
هدف کادر مجرب این مرکز، ارائه ی دقیق ترین خدمات تشخیصی و حفظ سلامت دهان، فک و صورت شما شهروندان گرامی است.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر فاطمه سالمی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری همدان، آزمایشگاه همدان، مرکز رادیولوژی همدان، مرکز سونوگرافی همدان، مرکز ماموگرافی همدان، مرکز ام آر آی همدان، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر سالمی، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، دکتر فاطمه سالمی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت دکتر سالمی
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر