منو
X

رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت دکتر مشکسار
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
0%

محیط

0%

مهارت پرسنل

100%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

100%

خدمات

60%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت دکتر مشکسار
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دکتر مشکسار، یکی از مجهزترین مراکز تصویربرداری است که با هدف ارائه ی خدمات تخصصی تصویربرداری دهان و فک و صورت در سال ۱۳۹۱ و در شیراز راه اندازی شده است. قابل ذکر می باشد که دکتر الهام مشکسار (متخصص پرتونگاری فک و صورت) مؤسس و مدیر این مجموعه هستند.
این مرکز با ارائه ی خدمات تصویربرداری دقیق و با کیفیت، و به دلیل رعایت تمامی استانداردهای حفاظتی اشعه، و هم چنین سرعت بالا در پذیرش، انجام تصویربرداری و جوابدهی توانسته به یکی از پرمراجعه ترین مراکز رادیولوژی فک و صورت در شیراز تبدیل شود.
از دیگر مزیت های مرکز رادیولوژی دکتر مشکسار می توان به مدرن بودن و پیشرفته بودن دستگاه های تصویربرداری موجود در آن اشاره کرد. تمامی دستگاه های این مرکز از برترین برندهای دنیا تهیه شده اند، از جمله دستگاه تصویربرداری پانورامیک و سفالومتری از شرکت Instrumentarium، دستگاه تصویربرداری پری اپیکال از شرکت Planmeca، و دستگاه سی تی اسکن سه بعدی که از شرکت Newtom Giano تهیه شده است.
برنامه ی کاری مرکز و همینطور تعداد پرسنل مرکز به گونه ای است که شما بدون اتلاف وقت و با بالاترین کیفیت می توانید از طیف وسیعی از خدمات تصویربرداری فک و صورت بهره مند شوید. هم چنین با در نظر گرفتن امکان مراجعه ی کودکان به این مرکز جهت انجام رادیوگرافی و فتوگرافی، سعی شده از حضور پرسنلی حرفه ای و آموزش دیده بهره گرفته شود تا برای مراجعین خردسال عزیزمان نیز بهترین و ایمن ترین خدمات تصویربرداری ارائه شود.
مرکز رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت دکتر مشکسار این اطمینان را به شما هموطنان عزیز می دهد که در این مرکز تمامی موارد حفاظتی و بهداشتی رعایت می گردد، از جمله تمامی سطوح دستگاه ها، اتاق های تصویربرداری، پنل ها، … قبل و بعد از هر تصویربرداری ضدعفونی می شوند. علاوه بر این برای حفظ سلامتی مراجعین گرامی از محافظ های سربی هنگام انجام رادیوگرافی استفاده می شود.
مجموعه تصویربرداری دکتر مشکسار با بیمه های مختلفی از جمله تأمین اجتماعی، خدمات درمانی، نیروهای مسلح، بیمه بانک ها (مرکزی، کشاورزی، صادرات)، و بیمه کوثر طرف قرارداد می باشد. شما می توانید با مراجعه به این مرکز چنانچه تحت پوشش بیمه های نام برده هستید از مزایای بیمه ی خود بهره مند شوید. البته لازم به ذکر است که سی تی اسکن (CBCT) تحت پوشش بیمه نیست و به صورت آزاد محاسبه می شود.
و اما خدمات اصلی این مرکز که شما می توانید از آن بهره مند شوید به این شرح می باشد: رادیوگرافی پانورامیک (OPG)، لترال سفالومتری (Lateral cephalometry)، رادیوگرافی واترز (waters)، رادیوگرافی مفصل گیجگاهی-فکی (T.M.J)، رادیوگرافی بایت وینگ (B.W)، رادیوگرافی اکلوزال (OCC)، سی تی اسکن سه بعدی (CBCT)، و غیره.
در صورتی که پزشک معالج شما انجام تصویربرداری های دهان و فک و صورت را برایتان تجویز کرده است می توانید با خیالی آسوده مرکز ما را انتخاب نمایید.
پرسنل مرکز همه روزه (غیر از جمعه ها و ایام تعطیل) در خدمت شما هموطنان عزیز می باشند.
لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبسایت مرکز مراجعه کرده، و یا از طریق آدرس ایمیل و شماره تلفن های درج شده با کادر ما در ارتباط باشید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر الهام مشکسار
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری شیراز، آزمایشگاه شیراز، مرکز رادیولوژی شیراز، مرکز سونوگرافی شیراز، مرکز ماموگرافی شیراز، مرکز ام آر آی شیراز، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر مشکسار، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، دکتر الهام مشکسار
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت دکتر مشکسار
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر