منو
X

رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت سام پرتو
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
100%

محیط

0%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

100%

خدمات

60%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت سام پرتو
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت سام پرتو با مدیریت دکتر سولماز ولیزاده، یکی از بهترین و مجهزترین مراکز تصویربرداری در تهران است که از سال ۱۳۹۷ تا به امروز طیف وسیعی از خدمات رادیوگرافی از دهان، دندان، فک و صورت را به صورت دو بعدی و سه بعدی ارائه می نماید.
لازم به ذکر است که مدیر این مرکز، دکتر سولماز ولیزاده از متخصصان پرتونگاری دهان و فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۹۳۰۵۱) هستند، هم چنین ایشان عضو هیأت علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران (مرتبه علمی: دانشیار) نیز می باشند.
دکتر ولیزاده با هدف ارائه ی خدمات مراقبتی و تشخیصی با بالاترین کیفیت و ایمنی، و بعد از اخذ مجوزهای لازم این مرکز را راه اندازی کردند. در حال حاضر در این مجموعه افرادی مجرب و متعهد در حال فعالیت می باشند و همه روزهای هفته (غیر از جمعه ها) آماده ی خدمت رسانی به شما مراجعه کنندگان گرامی می باشند.
تمامی خدمات مرکز رادیولوژی سام پرتو، با استفاده از به روزترین تجهیزات تصویربرداری تمام دیجیتال، و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و موارد حفاظتی ارائه می شود. هم چنین سعی پرسنل این مجموعه هواره بر این است تا نتایج رادیوگرافی بیماران عزیز در سریع ترین زمان آماده گردد تا در روند درمانی آنها وقفه ای ایجاد نشود. شما در هر رده ی سنی که هستید و با عارضه های دهان، فک و صورت مواجه هستید و نیاز به انجام رادیوگرافی های داخل دهانی و خارج دهانی دارید می توانید با اطمینان خاطر به این مرکز مراجعه داشته باشید.
رادیوگرافی های ارائه شده در مرکز تخصصی تصویربرداری سام پرتو به شرح زیر است:
– رادیوگرافی های داخل دهانی​: مناسب ترین روش برای بررسی دقیق و جزئی دندان ها و سایر بافت های داخل دهان، که با استفاده از سنسورهای دیجیتال در این مرکز انجام می شود، از میان متدهای رایج آن می توان اشاره ای داشت به Priapical Radiography، Bite wing Radiography، Occlusal Radiography
– رادیوگرافی های خارج دهانی: روشی مناسب برای بررسی وسیع نسوج خارج دهان اعم از سخت و نرم، که با بهره مندی از سیستم های دیجیتالی پیشرفته انجام می شود، از میان رایج ترین تکنیک های رادیوگرافی خارج دهانی می توان اشاره ای داشت به Panoramic Radiography، PA Cephalometry، Lateral Cephalometry، Waters، Reverse Towne، Submentovertex (Base)
– تصویر برداری سه بعدی فک و صورت (CBCT): یکی از جدیدترین متدهای تصویربرداری که مناسب برای ارزیابی دقیق و همه جانبه نواحی آناتومیک سر و گردن می باشد، هم چنین بر خلاف رادیوگرافی های دیگر، تمامی اندازه ها در تصاویر CBCT کاملا واقعی است.
– رادیو گرافی مچ دست: روشی است برای ارزیابی سن استخوانی که با بالاترین کیفیت و به صورت دیجیتال در این مرکز انجام می شود.
قابل توجه بیماران عزیز، مرکز رادیولوژی سام پرتو با بیمه های تأمین اجتماعی، بیمه بانک سپه و بیمه آسیا قرارداد دارد. شما می توانید برای انجام تصویربرداری های اشاره شده، روزهای شنبه تا چهارشنبه بین ساعات ۸ صبح الی ۵ بعد از ظهر، و روزهای پنجشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱ ظهر به آدرس ثبت شده مراجعه داشته باشید.
هم چنین با توجه به مجهز بودن این مرکز به سامانه آنلاین، شما می توانید بعد از آماده شدن گزارش تصویربرداری های خود، با مراجعه به وبسایت مرکز و با وارد کردن شماره موبایل یا نام کاربری تان، تصاویر رادیوگرافی خود را دریافت نمایید.
راه های ارتباطی با مرکز، در این پروفایل موجود است، لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن و یا آدرس ایمیل درج شده اقدام فرمایید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر سولماز ولیزاده
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری تهران، آزمایشگاه تهران، مرکز رادیولوژی تهران، مرکز سونوگرافی تهران، مرکز ماموگرافی تهران، مرکز ام آر آی تهران، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت سام پرتو، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سام پرتو، دکتر سولماز ولیزاده
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
تصویر
رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت سام پرتو
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر