منو
X

رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت مادر
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
0%

محیط

0%

مهارت پرسنل

100%

احترام و طرز برخورد

40%

وقت شناسی

0%

خدمات

60%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت مادر
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی مادر، از جمله مراکز تخصصی تصویربرداری دهان و فک و صورت در کرمان است، که نزدیک به چند سال است طیف وسیعی از خدمات رادیوگرافی داخل دهانی و خارج دهانی را به شهروندان عزیز ارائه می کند.
دکتر منصوره دریجانی متخصص پرتونگاری دهان و فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۱۳۱۸۲۰) مؤسس و مدیر این مرکز هستند و در کنار ایشان نیز افرادی آموزش دیده و باتجربه در حال فعالیت هستند.
شما می توانید با مراجعه به این مجموعه در سریع ترین زمان پذیرش شده و جهت انجام تصویربرداری آماده شوید، هم چنین تمامی پروتکل های بهداشتی و موارد ایمنی در این مرکز برای حفظ بیشتر سلامتی عزیزان مراجعه کننده رعایت می شود، تمامی مراجعین از پرسنل مرکز روپوش ها و لباس های مخصوص دریافت می کنند.
هم چنین تمامی دستگاه های تصویربرداری این مجموعه جزو به روزترین و پیشرفته ترین دستگاه های هستند که در در کنار خروجی دقیق تر و با کیفیت تر، دوز تابشی کمتری نیز دارند. پس افرادی که نیاز به انجام رادیوگرافی های داخل دهانی و خارج دهانی دارند می توانند بدون هیچ گونه نگرانی به این مجموعه مراجعه داشته باشند.
پرسنل این مجموعه همه روزه از صبح تا شب پاسخگو و پذیرای شهروندان گرامی می باشند. هم چنین این مرکز برای رفاه حال شما عزیزان و صرفه جویی در وقتتان سامانه دریافت غیر حضوری نتایج تصویربرداری را فراهم کرده است تا هم همکاران (دندانپزشکان و جراحان فک و صورت) و هم بیماران عزیز بتوانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به تصاویر رادیوگرافی و فتوگرافی خود و یا بیمارانشان دسترسی داشته باشند.
قابل توجه شهروندان عزیز مرکز رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت مادر هم اکنون ارائه دهنده ی خدماتی از قبیل: بایت وینگ (BW)، پری اپیکال (PA)، اکلوزال (Occlusal)، پانورامیک (OPG)، سفالومتری (Lateral، Anterior-Posterior)، گرافی سینوس ها، گرافی مفصل فکی گیجگاهی (TMJ)، اسکن سه بعدی فک و صورت (CBCT)، فتوگرافی می باشد.
هر یک از این متدها کاربرد خاص خود را دارد و استفاده از آنها بستگی به تجویز و تشخیص پزشک معالج شما دارد، برای مثال در شرایطی که متخصص دندانپزشکی و یا جراح فک و صورت نیاز به بررسی دقیق کل دندان ها و هم چنین استخوان فکین بالا و پایین در یک کلیشه را داشته باشد مناسب ترین روش، رادیوگرافی پانورامیک است، با استفاده از این متد می توان به راحتی به تشخیص ضایعات دهانی و فکی، سرطان فکین، اختلالات مفصل فکی- گیجگاهی، سنگ های بزاقی، دندان های نهفته، بررسی های لازم قبل از کاشت ایمپلنت های دندانی، ریشه یابی علل درد های دندانی، و… پرداخت.
شهروندان گرامی در صورت نیاز به انجام متدهای نام برده می توانند صبح روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۲:۳۰ ظهر، عصر از ساعت ۴ تا ۹ شب روزهای شنبه تا چهارشنبه، و عصر روزهای پنجشنبه از ساعت ۳:۴۵ الی ۷ به مرکز مراجعه داشته باشند.
راه های ارتباطی با این مرکز در قسمت مربوط به اطلاعات تماس ثبت شده است، لطفا برای دریافت اطلاعات لازم با شماره تلفن درج شده تماس حاصل فرمایید، یا به وبسایت مرکز مراجعه کنید.
حفظ سلامت دهان و فک و صورت شما مردم عزیز هدف مرکز رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت مادر است.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر منصوره دریجانی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری کرمان، آزمایشگاه کرمان، مرکز رادیولوژی کرمان، مرکز سونوگرافی کرمان، مرکز ماموگرافی کرمان، مرکز ام آر آی کرمان، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت مادر، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، مادر، دکتر منصوره دریجانی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت مادر
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر