منو
X

رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت نور
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
0%

محیط

0%

مهارت پرسنل

100%

احترام و طرز برخورد

60%

وقت شناسی

100%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • مرکز ررادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت نور
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی نور، یکی از بهترین و مجهزترین مراکز تخصصی رادیولوژی دهان و فک و صورت در کرمانشاه است که نزدیک به چند سال است انواع خدمات تصویربرداری را ارائه می کند. قابل ذکر می باشد که دکتر عاطفه خوید (متخصص پرتونگاری فک و صورت، به شماره نظام پزشکی ۱۴۰۲۳۸) مدیریت این مجموعه را بر عهده دارند.
این مجموعه به دلیل حضور کارشناسان باتجربه رادیولوژی، مجهز بودن به دستگاه های مدرن و پیشرفته تصویربرداری، بهره مندی از سامانه آنلاین برای دریافت غیر حضوری تصاویر رادیوگرافی، امکان نوبت دهی اینترنتی، فعالیت در تمامی روزهای هفته (غیر از جمعه ها)، قرارداد با اکثر بیمه ها، … انتخاب بسیاری از متخصصان و بیماران گرامی می باشد.
از میان خدمات اصلی این مجموعه می توان اشاره ای داشت به: رادیوگرافی بایت وینگ (BW)، رادیوگرافی پری اپیکال (PA)، رادیوگرافی اکلوزال (Occ)، رادیوگرافی پانورامیک (OPG)، لترال سفالومتری (Cephalometry Lateral)، رادیوگرافی واترز، رادیوگرافی مفصل فکی گیجگاهی (TMJ)، سی تی اسکن سه بعدی فک و صورت (CBCT)، و غیره.
تمامی تکنیک های نام برده با بهره گیری از دستگاه های تصویربرداری دیجیتال ارائه می شوند، این دستگاه ها علاوه بر دقت و کیفیت بالاتر، از دوز تابشی کمتری نیز برخوردار هستند. با این حال افرادی که در معرض این دستگاه ها قرار می گیرند، از روپوش های سربی استفاده می کنند.
این اطمینان را به شما می دهیم که تمامی موارد ایمنی و حفاظتی در این مجموعه رعایت می شود، پس شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی برای انجام رادیوگرافی مراجعه فرمایید.
پرسنل مرکز در حال حاضر روزهای شنبه تا چهارشنبه را بین ساعات ۳ عصر الی ۹ شب، و روزهای پنجشنبه را از ساعت ۹ صبح الی ۱۲:۳۰ ظهر و همینطور ۳:۳۰ عصر الی ۸ شب در مرکز حضور داشته و آماده ی پاسخگویی و پذیرش شما شهروندان گرامی می باشند.
چنانچه پزشک معالج شما انجام رادیوگرافی های داخل دهانی و خارج دهانی را برایتان تجویز کرده است می توانید در روزها و ساعات اشاره شده به مرکز رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت نور مراجعه داشته باشید.
راه های ارتباطی با این مجموعه در قسمت مربوط به اطلاعات تماس درج شده، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق آدرس ایمیل و شماره تلفن های ثبت شده اقدام فرمایید.
قابل ذکر می باشد که شما می توانید از طریق واتس اپ (شماره در کادر اطلاعات تماس درج شده) و با ارائه ی عکس نسخه ی خود، برای تعیین وقت رادیوگرافی مورد نظر خود اقدام کنید، هم چنین عزیزانی که برای انجام رادیوگرافی به مجموعه ما مراجعه داشته اند، می توانند با مراجعه به وبسایت به نتایج و گزارش تصویربرداری های خود دسترسی داشته باشند.
رضایت شما هدف اصلی مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت نور است، با ما در ارتباط باشید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر عاطفه خوید
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری کرمانشاه، آزمایشگاه کرمانشاه، مرکز رادیولوژی کرمانشاه، مرکز سونوگرافی کرمانشاه، مرکز ماموگرافی کرمانشاه، مرکز ام آر آی کرمانشاه، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت نور، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، نور، دکتر عاطفه خوید
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت نور
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر