منو
X

رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت کاوش
رادیولوژی
(0)
آمار این مرکز
(0) رای
0%

محیط

0%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

0%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

درباره ما
  

مرکز رادیولوژی کاوش، یکی از مجهزترین مراکز رادیولوژی دهان و فک و صورت در تهران است، که به طور تخصصی انواع خدمات تصویربرداری از جمله رادیوگرافی های داخل دهانی، خارج دهانی و فتوگرافی های دندانپزشکی را ارائه می کند.
دکتر ساناز حیدرخان طهرانی که دارای بورد تخصصی پرتونگاری دهان و فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۹۹۰۶۶) می باشند، مؤسس و مدیر این مرکز هستند. دکتر حیدرخان طهرانی این مجموعه را بعد از اخذ مجوزهای لازم راه اندازی کرده و تا به امروز خدمات تشخیصی گسترده ای در شاخه ی رادیولوژی دندانپزشکی به هموطنان عزیز ارائه کرده اند.
مرکز رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت کاوش به دلیل مجهز بودن به دستگاه های مدرن و پیشرفته رادیولوژی، حضور پرسنلی متعهد و باتجربه، پوشش کامل بیمه ای (بیمه بانک های ملت، صادرات، کشاورزی و بانک سپه، بیمه تجارت نو، سامان، آسیا، رازی، دانا، البرز، …)، فعالیت در تمامی روزهای هفته (غیر از روزهای جمعه)، امکان دسترسی آنلاین به تصاویر رادیوگرافی توسط بیماران و پزشکان، … انتخاب بسیاری از هموطنان عزیز برای انجام تصویربرداری است.
تمامی خدمات رادیوگرافی این مجموعه با رعایت پروتکل های بهداشتی، با حداقل دوز تابشی، و زیر نظر اساتید برتر دانشگاه ارائه می شود. از میان متدهای مختلف تصویربرداری این مرکز می توان اشاره ای داشت به:
– رادیوگرافی های داخل دهانی (دو بعدی): رادیوگرافی تک دندان یا پری اپیکال (Periapical)، رادیوگرافی بایت وینگ (Bite Wing)، رادیوگرافی اکلوزال (Occlusal)
– رادیوگرافی های خارج دهانی: رادیوگرافی پانورامیک (OPG)، رادیوگرافی سفالومتری، سی تی اسکن دندانی (CBCT)
– فتوگرافی
هر یک از تکنیک های نام برده کاربرد خاص خود را دارد، و مناسب برای تصویربرداری از قسمت هایی از دهان و فک و صورت می باشد، به عنوان مثال رادیوگرافی پری اپیکال با نام اختصاری PA، قادر به نمایش تمامی قسمت های یک دندان از فک بالا یا فک پایین، از قسمت ریشه دندان تا تاج، به همراه استخوان اطراف دندان می باشد، و یا رادیوگرافی پانورامیک با توجه به چرخش دستگاه دور سر بیمار، قادر است از تمامی دندان های فک بالا و پایین، هم چنین قسمت هایی از سینوس ها و مفصل فکی- گیجگاهی تصویری دقیق تهیه کند.
افرادی که با هر گونه بیماری، اختلال و آسیب دهان، دندان، فک و صورت مواجه هستند و براساس تشخیص و تجویز پزشک معالج خود نیاز به انجام این تکنیک های رادیوگرافی دارند می توانند با خیالی آسوده به مرکز رادیولوژی کاوش مراجعه داشته باشند.
مدیر و پرسنل این مجموعه روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۹ صبح الی ۹ شب، و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر را آماده ی پاسخگویی و پذیرش شما بیماران عزیز می باشند. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر از طریق شماره های تماس و آدرس ایمیل درج شده اقدام فرمایید. هم چنین در موارد اورژانسی و جهت ارسال نسخه می توانید با شماره موبایل ثبت شده تماس بگیرید.
افرادی که نیز قبلا برای انجام رادیوگرافی به این مرکز مراجعه داشته اند می توانند با مراجعه به سایت مرکز، و وارد کردن یک کد به تصاویر رادیوگرافی خود دسترسی داشته باشند، علاوه بر بیماران عزیز، پزشکان محترم نیز می توانند با وارد کردن شماره نظام پزشکی خود، گزارش تصویربرداری بیماران خود را دریافت نمایند.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر ساناز حیدرخان طهرانی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری تهران، آزمایشگاه تهران، مرکز رادیولوژی تهران، مرکز سونوگرافی تهران، مرکز ماموگرافی تهران، مرکز ام آر آی تهران، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت کاوش، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، کاوش، دکتر ساناز حیدرخان طهرانی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
تصویر
رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت کاوش
رادیولوژی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر