منو
X

رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت یاس
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
0%

محیط

100%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

60%

وقت شناسی

100%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

درباره ما
  

مرکز رادیولوژی یاس، یک مرکز تخصصی تصویربرداری دهان و فک و صورت در اردبیل است. این مرکز با تلاش های دکتر مائده امینیان (متخصص پرتونگاری دهان و فک و صورت، شماره نظام پزشکی ۱۴۷۵۵۷) راه اندازی شده است. در کنار ایشان نیز تعدادی از افراد با تجربه و آموزش دیده در حال فعالیت هستند تا بهترین و دقیق ترین خدمات تشخیصی در حیطه ی رادیولوژی را به شما شهروندان محترم ارائه کنند.
از میان مزیت های این مرکز می توان به مجهز بودن به دستگاه های تصویربرداری مدرن و پیشرفته، ارائه ی انواع خدمات تصویربرداری داخل دهانی و خارج دهانی، قرارداد با اکثر بیمه ها، فعالیت در تمامی ایام هفته غیر از جمعه ها از صبح تا عصر، مجهز بودن به سامانه آنلاین برای دریافت غیر حضوری نتایج رادیوگرافی، … اشاره کرد.
در صورتی که دندانپزشک و جراح شما انجام رادیوگرافی های داخل دهانی و خارج دهانی را برایتان تجویز کرده است، می توانید با خیالی آسوده به مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت یاس مراجعه داشته باشید.
کادر مجرب این مرکز از روزهای شنبه تا پنجشنبه آماده ی پاسخگویی و پذیرش شما مراجعه کنندگان گرامی می باشند. ساعات کاری این مرکز به طور دقیق به شرح زیر می باشد: روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب، و روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ عصر.
و اما از میان متدهای مختلف رادیوگرافی که در این مرکز قابل ارائه می باشد می توان به رادیوگرافی داخل دهانی (بایت وینگ، پری اپیکال، اکلوزال)، رادیوگرافی خارج دهانی (پانورامیک، سفالومتری لترال و خلفی- قدامی، واترز، رادیوگرافی مفصل فکی- گیجگاهی، CBCT، …) و فتوگرافی (داخلی دهان/ خارجی دهان) اشاره کرد.
هر یک از این تکنیک ها کاربرد خاص خود را دارد، که استفاده از هر یک بستگی به ناحیه مورد نیاز برای بررسی و تجویز دندانپزشک شما دارد. برای مثال در شرایطی که متخصص نیاز به بررسی مراحل رشد دندان های شیری کودکان را داشته باشد و به دنبال تشخیص دندان های نهفته، سنگ بزاقی، … باشد مناسب ترین متد تصویربرداری، اکلوزال است که جزو رادیوگرافی های داخل دهانی محسوب می شود. یا در مواقعی که بحث بررسی و تشخیص ناهنجاری های رشدی، تروماها، طرح های درمانی ارتودنسی، … مطرح باشد می توان از سفالومتری لترال و خلفی- قدامی بهره گرفت.
افرادی که نیاز به انجام رادیوگرافی های نام برده دارند، می توانند روزهای شنبه تا پنجشنبه در ساعات اشاره شده، به مرکز رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت یاس مراجعه داشته باشند.
راه های ارتباطی با مرکز در این صفحه درج شده، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق این راه های ارتباطی اقدام کنید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر مائده امینیان
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری اردبیل، آزمایشگاه اردبیل، مرکز رادیولوژی اردبیل، مرکز سونوگرافی اردبیل، مرکز ماموگرافی اردبیل، مرکز ام آر آی اردبیل، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت یاس، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، یاس، دکتر مائده امینیان
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت یاس
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر