منو
X

رادیولوژی دهان، فک و صورت آزادی
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
0%

محیط

100%

مهارت پرسنل

80%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

0%

خدمات

60%

هزینه اقتصادی

درباره ما
  

مرکز رادیولوژی آزادی، یکی از مراکز تخصصی تصویربرداری دهان و فک و صورت می باشد که نزدیک به چند سال است در این حیطه به هموطنان عزیز خدمت رسانی می کند. قابل ذکر می باشد که دکتر محمد مهدی اقدسی (متخصص تصویربرداری دهان و فک و صورت) مدیریت این مرکز را بر عهده دارند و تعدادی از کارشناسان رادیولوژی آموزش دیده و کادر اداری با تجربه در این مرکز فعالیت می کنند. این مرکز با اکثر بیمه های تکمیلی، پایه و بانک ها طرف قرارداد می باشد و با استفاده از به روزترین و مجهزترین دستگاه های رادیولوژی باکیفیت ترین خدمات تشخیصی را به کادر پزشکی کشور و همینطور بیماران عزیز ارائه می کند. هم چنین خدمات اصلی این مرکز با کمترین قیمت انجام می شود و در سریع ترین زمان ممکن نتایج رادیوگرافی و فتوگرافی های شما آماده ی دریافت می باشد. اما از میان آنچه در این مرکز قابل ارائه می باشد و شما می توانید از آن بهره مند شوید می توان اشاره ای داشت به:
– خدمات رادیوگرافی خارج دهانی: بایت وینگ یا BW (برای تشخیص و ارزیابی پوسیدگی دندان، تغییر ضخامت استخوان های دهان، بیماری لثه، …)، اکلوزال یا Occlusal (جهت بررسی مراحل رشد و جایگاه دندان های کودکان)، پری اپیکال یا PA (ارزیابی ریشه ها و استخوان محیطی دندان ها، تشخیص پوسیدگی های دندان، ضایعات ریشه دندان، تشخیص و بررسی ضایعات پری اپیکال، …)
– خدمات رادیوگرافی داخل دهانی: پانورامیک یا OPG (تشخیص و ارزیابی دندان های پنهان، تومور و کیست فک، شکستگی و دررفتگی استخوان فک، مشکلات مفصل فکی- گیجگاهی، تشخیص عفونت های دندان، …)، سفالومتری یا Cephalometry (به منظور بررسی وضعیت دندان ها قبل و در حین درمان ارتودنسی، بررسی ارتباط بین دندان ها و فکین، …)، سی تی اسکن دهان و فک و صورت یا CBCT (جهت ارائه طرح درمانی ایمپلنت و ارتودنسی، بررسی موقعیت دندان های نهفته، بیماری های پریودنتال، بررسی وضعیت دندان های شکسته شده، ضایعات پری اپیکال، آسیب ها و ضایعات فک، …)
– فتوگرافی از داخل و خارج دهان: به منظور ارائه طرح درمانی ارتودنسی و خدمات ترمیمی- زیبایی دندانپزشکی مانند کامپوزیت و لمینت
در صورت نیاز به انجام هر یک از این تکنیک ها متناسب با تجویز پزشک معالج تان می توانید با هماهنگی قبلی به مرکز ما مراجعه داشته باشید. کادر حرفه ای و با تجربه ی ما همه روزه در خدمت شما هموطنان گرامی می باشند. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن مرکز که در کادر مربوط به اطلاعات تماس درج شده است، تماس حاصل فرمایید. هدف ما ارائه ی بهترین خدمات در حیطه ی رادیولوژی دهان، فک و صورت به شما مردم عزیز می باشد، با ما در ارتباط باشید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر محمد مهدی اقدسی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی آزادی، مرکز تصویربرداری تهران، آزمایشگاه تهران، مرکز رادیولوژی تهران، مرکز رادیولوژی آزادی، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، دکتر محمد مهدی اقدسی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
رادیولوژی دهان، فک و صورت آزادی
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر