منو
X

رادیولوژی دهان، فک و صورت دکتر مرجانی
رادیولوژی
(4)
آمار این مرکز
(4) رای
100%

محیط

0%

مهارت پرسنل

100%

احترام و طرز برخورد

60%

وقت شناسی

100%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی دکتر ساحل مرجانی
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دکتر مرجانی، یکی از بهترین و مجهزترین مراکز رادیولوژی دهان و فک و صورت در تهران است، که نزدیک به چند سال است ارائه دهنده ی طیف وسیعی از خدمات رادیولوژی تشخیصی اعم از رادیولوژی های داخل دهانی و خارجی دهانی به صورت دو بعدی و سه بعدی می باشد.
دکتر ساحل مرجانی (شماره نظام پزشکی: ۱۳۶۰۲۰) که از متخصصان مجرب تصویربرداری فک و صورت هستند مدیریت این مجموعه را بر عهده دارند و به همراهی تیمی حرفه ای در تمامی روزهای هفته غیر از روزهای تعطیل در خدمت شما مراجعه کنندگان گرامی هستند.
در این مرکز از پیشرفته ترین دستگاه های تصویربرداری از جمله جدیدترین دستگاه VISO CBCT بهره گرفته شده است، از این رو میزان دقت و کیفیت خدمات ارائه شده در این مجموعه بسیار بالا می باشد. هم چنین تمامی پروتکل های بهداشتی و موارد مراقبتی در برابر تشعشعات توسط پرسنل مرکز و با هدف حفظ سلامت مراجعین عزیز، رعایت می شود. یکی دیگر از مزایای مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر مرجانی، برخورداری آن از سامانه ی آنلاین برای دسترسی راحت تر پزشکان محترم و بیماران عزیز به تصاویر پزشکی است. بیماران گرامی می توانند با مراجعه به وبسایت مرکز و از طریق قسمت “ویژه مراجعین” با وارد کردن کد پذیرش خود نتایج تصویربرداری خود را دریافت نمایند، هم چنین پزشکان نیز با وارد کردن کد نظام پزشکی خود در بخش “ورود پزشکان” قادر خواهند بود به گزارش تصاویر پزشکی بیماران خود دسترسی داشته باشند.
قابل توجه هموطنان گرامی، مرکز رادیولوژی دکتر مرجانی هم اکنون در حیطه های زیر آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان است
بایت وینگ: یکی از روش های پرکاربرد رادیولوژی داخل دهانی، که قادر به نمایش تاج دندان و سطح استخوانی که دندان را در بر گرفته می باشد و برای بررسی دقیق مینای دندان، تشخیص پوسیدگی ها و حفره های دندانی، و هم چنین تغییر ضخامت استخوان فکین به دلیل بیماری های لثه ای به کار می رود.
پری اپیکال: تکنیکی مناسب برای بررسی دقیق تاج و ریشه دندان ها، به همراه استخوان اطراف دندان می باشد. از این تکنیک برای تشخیص پوسیدگی دندان، آبسه دندان و گستردگی عفونت در استخوان های پیرامون ریشه، بررسی استخوان پریودنتال، شکستگی دندان ها، ضایعاتی مانند کیست ها و تومورها، دندان های نهفته، میزان تغییرات آناتومیک دندان ها و استخوان های داخل دهان، بررسی ترمیم های دندانی، بررسی تعداد ریشه ها و کانال های آن، و… استفاده می شود.
اکلوزال: این روش قادر به نمایش کل قوس دندان های یک ردیف (فک بالا یا فک پایین) می باشد، از این رو برای تشخیص دندان های اضافی، دندان های نهفته، شکستگی های فکی، ناهنجاری های مادرزادی مانند شکاف کام، کیست ها، آبسه دندان ها، بررسی روند رشد دندان های کودکان، آسیب و یا ترومای آلوئولار دندانی، ضایعات پوسیده دندان، بررسی مشکلات پری اپیکال، و… به کار می رود.
اسکن دیجیتال داخل دهان: روشی نوین برای تهیه تصاویر دیجیتال از حفره دهان و خلق مدلی سه بعدی از تصاویر گرفته شده. با کمک این روش می توان تصاویری با بالاترین کیفیت و جزئیاتی دقیق از بافت های سخت و نرم دهان داشت و با بهره گیری از آن دیگر احتیاجی به قالب گیری های سنتی نیست.
پانورامیک: یکی از تکنیک های رایج در رادیولوژی خارج دهانی که تصویری کامل از تمامی دندان ها، استخوان فکین به همراه ساختارهای پیرامون آن را ثبت می کند. از رادیوگرافی پانورامیک که به صورت اختصاری OPG نامیده می شود برای تشخیص پوسیدگی دندان (زیر ترمیم ها و پرشدگی های دندان و یا میان دو دندان)، عفونت های دندانی، آبسه ریشه دندان، آبسه پایین لثه، دندان عقل نهفته، تحلیل استخوان فک ناشی از بیماری های لثه ای، ناهنجاری تکاملی دندان یا دندان در نیاوردن مادرزادی (هیپودنشیا)، دندان های اضافی (هایپردنشیا)، تومورهای فکی، سرطان های دهانی، و… استفاده می شود.
سفالومتری لترال (Lateral CEPH): تکنیکی تخصصی برای تصویربرداری از صورت و جمجمه (ناحیه کرانیوفاسیال) از نمای جانبی. با استفاده از این تکنیک قسمت های اسکلتی، دندان ها و بافت های نرم این ناحیه مورد بررسی قرار می گیرند و پیش از کارگذاری ابزارهای درمانی دندانپزشکی مانند ارتودنسی ها معمولا استفاده از این روش تصویربرداری تجویز می شود.
سفالومتری خلفی- قدامی (PA CEPH): روشی برای تصویربرداری از جمجمه از نمای روبرو، برای تشخیص شکستگی جمجمه، بررسی کانال های شنوایی، سینوس های قدامی، استخوان های اسفنوئید و اتموئید، و…
واترز: این روش رادیوگرافی قادر به نمایش سینوس های قدامی و ماگزیلاری، فک بالا (ماگزیلا)، استخوان گونه (زایگوما)، قوس گونه (زیگوماتیک)، تیغه میانی بینی (سپتوم)، کف و لبه تحتانی حدقه چشم، و… می باشد و برای بررسی و تشخیص سینوزیت و شکستگی های صورت مورد استفاده قرار می گیرد.
منتو ورتکس SMY: تکنیکی برای نمایش پایه جمجمه، سینوس های خلفی، فک پایین (مندیبول)، استخوان پشت لاله گوش، و…
سیالوگرافی: روشی برای بررسی وضعیت غدد بزاقی. با کمک این روش می توان به تشخیص انسداد کانال های بزاقی، سنگ های بزاقی، التهاب غدد بزاقی، عفونت های ویروسی و باکتریایی غدد بزاقی، تومورهای بزاقی، سرطان دهان، التهاب و تومور غده های پاروتید (غدد بناگوشی)، و… پرداخت.
سی تی اسکن سه بعدی (CBCT): تکنیکی نوین برای تهیه تصاویری سه بعدی از دندان ها، بافت های نرم، مجرای عصبی و استخوان ها. با استفاده از CBCT می توان برای جراحی دندان های نهفته و ایمپلنت دندان، طرح درمانی مناسب را ارائه کرد و به تشخیص تومورهای فکی، علل دردهای دندانی، پوسیدگی دندان ها، آسیب ها یا تروماهای دندانی، اختلالات مفصل فکی- گیجگاهی، و ارزیابی حفره بینی، سینوس ها، شکاف کام، کانال های ریشه، و… پرداخت.
فتوگرافی (داخل دهانی/ خارج دهانی)
پرینت سه بعدی (پرینت فک، ساخت مدل فک بالا و پایین، استریولیتوگرافی SLA، سرجیکال گاید)
افرادی که براساس تشخیص دندانپزشک و جراح خود نیاز به انجام تصویربرداری های نام برده دارند می توانند با اطمینان خاطر مرکز رادیولوژی دکتر مرجانی را انتخاب نمایند. پرسنل این مرکز همه روزه آماده ی پذیرش شما مراجعین گرامی می باشند. شما می توانید برای بهره مندی از خدمات اشاره شده روزهای شنبه تا چهارشنبه بین ساعات ۹ صبح تا ۹ شب، و روزهای پنجشنبه بین ساعات ۹ صبح تا ۴ بعد از ظهر به آدرس ثبت شده مراجعه داشته باشید.
راه های ارتباطی با این مجموعه نیز در قسمت مربوط به اطلاعات تماس درج شده، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید هم با شماره تلفن های ثبت شده تماس گرفته و هم به وبسایت مرکز مراجعه داشته باشید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر ساحل مرجانی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز رادیولوژی تهران، تصویربرداری فک و صورت، رادیولوژی دهان و فک و صورت تهران، رادیولوژی دکتر مرجانی، دکتر ساحل مرجانی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
تصویر
رادیولوژی دهان، فک و صورت دکتر مرجانی
رادیولوژی
(4)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر