منو
X

رادیولوژی دهان، فک و صورت فراز
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
0%

محیط

0%

مهارت پرسنل

100%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

100%

خدمات

60%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی دهان، فک و صورت فراز
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی فراز، یک مرکز تخصصی رادیولوژی دهان و فک و صورت است که با همت و تلاش های دکتر داریوش گودرزی پور راه اندازی شده است. دکتر گودرزی پور که از متخصصات پرتونگاری فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۶۶۲۱۵) هستند این مرکز را بعد از دریافت مجوزهای لازم در کرج تأسیس کردند.
این مجموعه دارای چندین فضای مجزا است که برای اجرای رادیولوژی های داخل دهانی و خارج دهانی مطابق با استانداردهای جهانی طراحی شده است، هم چنین در این مرکز تمامی موارد ایمنی و بهداشتی برای حفظ سلامت مراجعین گرامی رعایت می شود.
افرادی که نیز در این مرکز در حال فعالیت هستند دارای تجربه و مهارت کافی می باشند، و در سریع ترین زمان ممکن کار پذریش و تصویربرداری شما را انجام می دهند. از دیگر مزایای مهم این مجموعه برخورداری آن از سامانه آنلاین برای دریافت تصاویر رادیوگرافی و فتوگرافی به صورت غیر حضوری است که موجب صرفه جویی در وقت بیماران عزیز می شود. علاوه بر بیماران، پزشکان محترم نیز می توانند با مراجعه به سایت مرکز، به گزارش تصویربرداری بیماران خود دسترسی داشته باشند.
و اما خدمات اصلی این مرکز که می توانید از آن بهره مند شوید، به این شرح است: بایت وینگ (BW)، پری اپیکال (PA)، اکلوزال (Occlusal) در دسته ی تصویربرداری های داخل دهانی، پانورامیک (OPG)، سفالومتری، واترز، رادیوگرافی مفصل گیجگاهی- فکی (TMJ)، اسکن سه بعدی فک و صورت (CBCT)، … در دسته ی تصویربرداری های خارج دهانی، و فتوگرافی.
سیستم های رادیولوژی نام برده، هر یک برای تصویربرداری از قسمتی از دهان، فک و صورت طراحی شده اند، و استفاده از آنها بستگی به تجویز پزشک معالج شما دارد. برای مثال تکنیک رادیوگرافی پانورامیک با نام اختصاری OPG، عکسی کامل از دندان ها، فک بالا و پایین، و بافت های اطراف آنها را در اختیار پزشکان قرار می دهد، با استفاده از این متد می توان برای کارگذاری دندان های مصنوعی (کامل/ جزئی)، بریس ها، جراحی و کشیدن دندان، ایمپلنت کردن دندان ها، تشخیص دقیق بیماری های لثه ای، کیست ها و ضایعات فکی، سرطان های ناحیه دهان، آسیب دیدگی دندان، دندان عقل نهفته، اختلالات مفصل فکی، سینوزیت، … استفاده کرد. در این روش بیمار در مرکز دستگاه پانورامیک به صورت ایستاده و یا نشسته قرار می گیرد، بعد کارشناس برای تراز بهتر دندان ها از یک قفل کننده بایت که داخل دهان بیمار قرار می گیرد استفاده می کنند. مرحله بعدی نزدیک کردن نگهدارنده های طرفی سر و قرار دادن چانه بیمار در قسمت چانه گیر دستگاه است. سپس کار تصویربرداری آغاز می شود، بهتر است در زمان انجام تصویربرداری بیمار کاملا ثابت و بدون حرکت باشد. زمان انجام تصویربرداری نیز معمولا بین ۱۲ تا ۲۰ ثانیه است. در روش رادیوگرافی پانورامیک یک بازوی افقی متحرک که اشعه ایکس را ساطع می کند در یک سمت بیمار و طرف دیگر فیلم یا دتکتور اشعه قرار می گیرد. سپس بازوی افقی در یک محور نیم دایره ای شروع به چرخش دور سر بیمار می کند، در نهایت تصویری کامل از دندان ها (زاویه روبرو) در اختیار متخصصان قرار می گیرد.
افرادی که طبق تشخیص و تجویز پزشک معالج خود نیاز به انجام رادیوگرافی های نام برده دارند می توانند با اطمینان خاطر، به مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت فراز مراجعه داشته باشند.
پرسنل مرکز روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح الی ۸:۳۰ شب، و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱ بعد از ظهر را پاسخگو و پذیرای شما بیماران عزیز می باشند.
شما می توانید برای دریافت اطلاعات مورد نیاز خود از طریق راه های ارتباطی درج شده (شماه های تماس، آدرس ایمیل) اقدام فرمایید، هم چنین افرادی که قبلا در این مرکز رادیوگرافی و فتوگرافی انجام داده اند می توانند به سایت مرکز مراجعه داشته و با وارد کردن تنها یک کد، نتایج و گزارش تصویربرداری های خود را دریافت کنند.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر داریوش گودرزی پور
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری کرج، آزمایشگاه کرج، مرکز رادیولوژی کرج، مرکز سونوگرافی کرج، مرکز ماموگرافی کرج، مرکز ام آر آی کرج، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت فراز، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، فراز، دکتر داریوش گودرزی پور
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
رادیولوژی دهان، فک و صورت فراز
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر