منو
X

رادیولوژی دهان و فک و صورت تابان
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
80%

محیط

0%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

60%

وقت شناسی

80%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت تابان، یکی از بهترین مراکز رادیولوژی در تبریز است که ارائه دهنده انواع خدمات تخصصی تصویربرداری دندانپزشکی می باشد.
قابل ذکر می باشد که این مرکز، با همت و تلاش های دکتر معصومه جوهری خاتون آباد راه اندازی شده است. دکتر خاتون آباد خود از متخصصان تصویربرداری دهان و فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۱۰۹۶۹۵) و عضو هیأت علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز (مرتبه علمی: دانشیار) هستند.
هم اکنون در کنار ایشان و در این مجموعه پرسنلی مجرب و کارآزموده در حال فعالیت هستند و همه روزه آماده ی پاسخگویی و پذیرش شما بیماران گرامی می باشند.
افرادی که طبق تجویز پزشک معالج خود نیاز به انجام رادیوگرافی و یا فتوگرافی دارند می توانند به این مرکز مراجعه داشته باشند. در این مجموعه طیف وسیعی از خدمات رادیوگرافی دندانپزشکی از جمله: رادیوگرافی اکلوزال (OCC)، رادیوگرافی بایت وینگ (BW)، رادیوگرافی پری اپیکال (PA)، رادیوگرافی پانورامیک (OPG)، سفالومتری لترال و پوستروانتریور، رادیوگرافی واترز، رادیوگرافی TMJ، سی تی اسکن سه بعدی فک و صورت (CBCT)، فتوگرافی، و… قابل ارائه می باشد.
هر یک از این تکنیک ها کاربرد خاص خود را دارد که استفاده از آنها بستگی به ناحیه مورد نیاز به بررسی دارد، برای مثال در مواقعی که متخصص نیاز به مشاهده و بررسی دندان ها (تاج)، استخوان های پیرامون دندان ها، لثه ها، … داشته باشد، مناسب ترین روش رادیوگرافی بایت وینگ است که یکی از روش های پرکاربرد رادیوگرافی داخل دهانی می باشد. در این روش، با قرار دادن یک شی بال مانند داخل دهان بیمار (بین دندان ها) و تاباندن اشعه ایکس کار تصویربرداری انجام می شود. با کمک این تکنیک می توان تصویری دقیق از تاج دندان ها، به همراه استخوان های دربرگیرنده دندان ها و هم چنین لثه ها داشت، و به تشخیص درست پوسیدگی های اولیه و ثانویه دندان ها، بیماری های لثه ای مانند پریودنتال ها، جرم های بین دندانی، اُورهنگ (گیر اضافه در قسمت تاج دندان بعد از ترمیم)، و… پرداخت؛ و یا در مواردی که دندانپزشک بخواهد تمامی دندان ها به همراه مندیبول و ماگزیلا را مورد بررسی قرار دهد می توان از تکنیک رادیوگرافی پانورامیک کمک گرفت، این تکنیک قادر خواهد بود تصویری دقیق از تمامی دندان های ردیف بالا و پایین به همراه استخوان فکین را در اختیار متخصصان قرار دهد، از این رو بیشتر برای تشخیص دندان های عقل نهفته، ریشه یابی علت دندان درد، ناهنجاری های رشدی و تکاملی، تومورهای فکی، آسیب دیدگی های فکی، ضایعات بزاقی، اختلالات مفصل فکی، ارزیابی ارتودنسی، کاشت ایمپلنت های دندانی، … به کار می رود.
مزیت مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت تابان، در تجهیزات پیشرفته تصویربرداری آن، حضور پرسنلی باتجربه، فعالیت در تمامی ایام هفته (غیر از جمعه ها)، قرارداد با اکثر بیمه ها، و مجهز بودن به سامانه آنلاین برای دسترسی به تصاویر رادیوگرافی است.
شهروندان عزیز در صورت نیاز به انجام رادیوگرافی و فتوگرافی می توانند با پرسنل این مجموعه در ارتباط باشند، راه های ارتباطی با این مرکز در قسمت مربوط به اطلاعات تماس درج شده، لطفا برای اطلاع دقیق از ساعات کاری مرکز از طریق آدرس ایمیل و شماره تلفن ثبت شده اقدام فرمایید.
هم چنین عزیزانی که قبلا به این مرکز مراجعه داشته اند، می توانند با مراجعه به سایت مرکز، و با وارد کردن شماره موبایل یا نام کاربری خود، تصاویر رادیوگرافی و فتوگرافی خود را دریافت نمایند.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر معصومه جوهری خاتون آباد
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری تبریز، آزمایشگاه تبریز، مرکز رادیولوژی تبریز، مرکز سونوگرافی تبریز، مرکز ماموگرافی تبریز، مرکز ام آر آی تبریز، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت تابان، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، تابان، دکتر معصومه جوهری خاتون آباد
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
تصویر
رادیولوژی دهان و فک و صورت تابان
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر