منو
X

رادیولوژی دهان و فک و صورت تابا
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
80%

محیط

0%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

60%

وقت شناسی

100%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت تابا
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت تابا، که با تلاش های دکتر شبنم چارلی راه اندازی شده است یک مرکز تخصصی ارائه دهنده ی انواع خدمات رادیوگرافی دندانپزشکی می باشد. دکتر شبنم چارلی که دارای بورد تخصصی پرتونگاری دهان و فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۱۹۲۸۶۵) می باشند این مرکز را بعد از اخذ مجوزهای لازم در بوشهر افتتاح کردند و تا به امروز خدمات تشخیصی بسیاری را به هموطنان گرامی ارائه کرده اند.
در حال حاضر در این مجموعه پرسنلی مجرب و متعهد در حال فعالیت می باشند و همه روزه به صورت تمام وقت آماده ی پاسخگویی و پذیرش شما بیماران گرامی می باشند. افرادی که از عارضه های دهان و فک و صورت رنج می برند و براساس تشخیص و تجویز پزشک معالج خود نیاز به انجام رادیوگرافی های داخل دهانی و خارج دهانی دارند می توانند با اطمینان خاطر به مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت تابا مراجعه داشته باشند.
تمامی دستگاه های تصویربرداری موجود در مرکز، دیجیتالی بوده و جزو پیشرفته ترین دستگاه های رادیولوژی هستند که در کنار دقت و کیفیت بالاتر در تصویربرداری از نسوج داخل و خارج دهان، کمترین میزان اشعه را نیز ساطع می کنند. با این حال پرسنل مرکز برای مراقبت از سلامتی مراجعین، روپوش ها و محافظ های مخصوص (سربی) را در اختیار بیماران قرار می دهند. این محافظ ها میزان اشعه دریافتی بیماران را تا حد زیادی کاهش می دهد.
مرکز رادیولوژی تابا هم اکنون ارائه دهنده ی خدمات زیر می باشد:
– رادیوگرافی پانورامیک (OPG)
– رادیوگرافی مفصل گیجگاهی- فکی (TMJ)
– رادیوگرافی سینوس و جمجمه (Waters)
– سفالومتری پوستروانتریور (PA)
– سفالومتری لترال (LA)
– رادیوگرافی بایت وینگ (BW)
– رادیوگرافی اکلوزال (Occlusal)
– رادیوگرافی پری اپیکال (PA)
– رادیوگرافی کامل دهان (FMX)
– سی تی اسکن سه بعدی فک و صورت (CBCT)
هر یک از این روش ها مناسب تصویربرداری از قسمت هایی از دهان، فک و صورت می باشد و استفاده از آنها بستگی به ناحیه مورد نیاز به بررسی، و تجویز پزشک شما دارد، برای مثال در مواقعی که متخصص بخواهد تصویری دقیق از تاج دندان های پیشین داشته باشد می توان از متد رادیوگرافی بایت وینگ کمک گرفت، این تکنیک قادر به نمایش یک تا چند دندان روبروی هم از ردیف بالا و پایین می باشد، از این رو با کمک رادیوگرافی بایت وینگ می توان به تشخیص پوسیدگی های دندانی، مشاهده جرم های بین دندانی، بیماری های لثه ای، اُورهنگ (گیر اضافه کوچک در سطح دندان بعد از ترمیم)، … پرداخت.

نمونه ای از تصویر رادیوگرافی بایت وینگ

نمونه ای از تصویر رادیوگرافی بایت وینگ

بیماران گرامی در صورت نیاز به انجام رادیوگرافی های نام برده می توانند روزهای شنبه تا پنجشنبه بین ساعات ۹ صبح الی ۹:۳۰ شب به مرکز مراجعه داشته باشند. هم چنین برای دریافت اطلاعات مورد نیاز از نحوه پذیرش، بیمه های طرف قرارداد، جوابدهی، … لطفا با شماره تلفن هایی که در این صفحه درج شده است، تماس بگیرید. بیمارانی که نیز قبلا در این مرکز رادیوگرافی انجام داده اند، برای دسترسی به تصاویر رادیوگرافی خود، کافیست وارد سایت مرکز شده و با وارد کردن یک کد، نتیجه تصویربرداری خود را دریافت کنند. این امکان برای پزشکان محترم نیز در نظر گرفته شده است، پزشکان می توانند در قسمت مربوط به “ورود پزشکان به سایت” شماره نظام پزشکی خود را وارد کنند تا به گزارش تصویربرداری بیماران خود دسترسی داشته باشند.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر شبنم چارلی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری بوشهر، آزمایشگاه بوشهر، مرکز رادیولوژی بوشهر، مرکز سونوگرافی بوشهر، مرکز ماموگرافی بوشهر، مرکز ام آر آی بوشهر، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت تابا، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، تابا، دکتر شبنم چارلی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
تصویر
رادیولوژی دهان و فک و صورت تابا
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر