منو
X

رادیولوژی دهان و فک و صورت تابش
رادیولوژی
(1)
آمار این مرکز
(1) رای
60%

محیط

0%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

0%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت تابش
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت تابش، یکی از بهترین مراکز تخصصی تصویربرداری واقع در زنجان است. قابل ذکر می باشد که دکتر زهره ریحانی دارای بورد تخصصی تصویربرداری فک و صورت مؤسس و مسئول فنی این مرکز هستند.
این مرکز با هدف ارائه ی خدماتی باکیفیت و دقیق، و به طور تخصصی در حوزه ی رادیولوژی فک و صورت راه اندازی شده است، و با توجه به کاربری این مرکز، سعی شده فضایی کاملا ایمن، مطابق با استانداردها و اصول حفاظتی در برابر اشعه ساخته شود.
مرکز رادیولوژی تابش دارای تمامی مجوزها و تأییدیه های لازم از معاونت درمان و بهداشت استان زنجان و سازمان انرژی اتمی ایران می باشد. علاوه بر این تمام سیستم های تصویربرداری موجود در مرکز جزو به روزترین و پیشرفته ترین دستگاه های تصویربرداری هستند و مطابق با استانداردهای بین المللی تهیه شده اند. علاوه بر این دارای تأییدیه و مجوز از سازمان انرژی اتمی ایران نیز می باشند.
هم چنین برای ارتقا کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده سعی کرده ایم از پرسنلی مرتبط، با تجربه و آموزش دیده استخدام کنیم، تا تجربه ای خوب برای شما عزیزان از مراجعه به این مرکز رقم بزنیم.
لازم به ذکر می باشد که تمامی خدمات تصویربرداری مرتبط با دهان، فک و صورت به طور تخصصی در این مرکز ارائه می شود، خدماتی از قبیل:
– رادیوگرافی داخل دهانی: مانند پری اپیکال، بایت وینگ و اکلوزال؛ که در تمامی موارد تصویربرداری با روش موازی و با رعایت تمامی موارد ایمنی (استفاده از پوشش های سربی) صورت می گیرد و به خصوص برای کودکان پروتکل های کاهش دوز تابشی در نظر گرفته می شود.
– رادیوگرافی خارج دهانی: مانند پانورامیک، لترال سفالومتری، واترز، خلفی قدامی و ریورس تاون؛ در رادیوگرافی های نام برده می توان از ساختار سه بعدی فک و صورت تصویری دو بعدی داشت و به بررسی و تشخیص آسیب ها، ناهنجاری ها و بیماری های این قسمت ها پرداخت مانند تشخیص پوسیدگی دندان ها، دندان های نهفته، بیماری های سینوس، ضایعات فکی، شکستگی های فکی و دندانی، …
– رادیوگرافی مفصل فکی گیجگاهی: که با نام TMJ نیز شناخته می شود و برای بررسی ناهنجاری های این مفصل هم به صورت دو بعدی و هم سه بعدی به کار می رود.
– فتوگرافی: مناسب برای قبل و بعد از انجام طرح های درمانی، ترمیمی و زیبایی دندانپزشکی، جراحی فک و صورت و همینطور جراحی های زیبایی صورت مانند رینوپلاستی که در این مرکز خدمات نام برده توسط افراد حرفه ای و مجرب انجام می شود.
– اسکن سه بعدی فک و صورت: مورد استفاده برای کاشت ایمپلنت، بررسی ضایعات، ناهنجاری ها و شکستگی ها فک و صورت، بررسی دندان های عقل نهفته، بررسی استخوان بینی قبل از انجام جراحی، ارزیابی دقیق راه های هوایی، بررسی دقیق مسیر کانال های دارای اعصاب و ارتباط آنها با دندان ها، بررسی سینوس ها، بررسی دقیق مفصل فک و تشخیص ناهنجاری های آن، و…
– بایت وینگ خارج دهانی: مناسب برای کودکان و همینطور بزرگسالانی که تحمل و توانایی نگه داشتن گیرنده های رادیوگرافی را داخل دهان خود ندارند.
– آنالیز راه هوایی: این روش مناسب افرادی است که از مشکلات و اختلالات تنفسی به هنگام بیداری و خواب رنج می برند. در این روش از اسکن سه بعدی فک و صورت استفاده می شود تا مدلی سه بعدی از نواحی فک و صورت در اختیار داشت، سپس با کمک نرم افزارهایی تخصصی به بررسی و اندازه گیری راه های هوایی پرداخته می شود.
– آنالیز تصاویر ارتودنسی و تریسینگ دیجیتال: جهت رفاه حال دندانپزشکان و ارتودنتیست های محترم در این مرکز از نرم افزارهایی برای آنالیز و تریس رادیوگرافی ها استفاده می شود.
چنانچه پزشک معالج شما انجام رادیوگرافی، اسکن، فتوگرافی، … را برایتان تجویز کرده است می توانید به مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت تابش مراجعه داشته و در کمترین زمان ممکن زیر نظر کارشناسان و متخصصانی مجرب و با بهره گیری از سیستم ها و تجهیزاتی پیشرفته از خدمات مورد نظر خود بهره مند شوید.
لازم به ذکر می باشد که مرکز رادیولوژی تابش جهت رفاه حال شما و صرفه جویی در وقت شما عزیزان به محض آماده شدن تصاویر و گزارش تصویربرداری ها از طریق پیامک شما را مطلع کرده و شما می توانید از طریق اپلیکیشن مرکز و وبسایت آن، به تصاویر خود دسترسی داشته باشید. علاوه بر این پزشکان محترم نیز این امکان را دارند تا از طریق وب و اپلیکیشن مرکز تصاویر بیمار خود را مشاهده کنند.
اگر قصد مراجعه به مرکز رادیولوژی تابش را دارید می توانید روزهای شنبه تا پنجشنبه و در بین ساعات ۹ صبح تا ۸ شب به مرکز مراجعه کنید.
راه های ارتباطی با این مجموعه نیز در قسمت مربوط به اطلاعات تماس درج شده، لطفا برای اطلاعات بیشتر از طریق وبسایت، شماره های تماس و آدرس ایمیل اقدام فرمایید.
هدف ما رضایت شماست، با ما در ارتباط باشید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر زهره ریحانی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری زنجان، آزمایشگاه زنجان، مرکز رادیولوژی زنجان، مرکز سونوگرافی زنجان، مرکز ماموگرافی زنجان، مرکز ام آر آی زنجان، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت تابش، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، تابش، دکتر زهره ریحانی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
رادیولوژی دهان و فک و صورت تابش
رادیولوژی
(1)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر