منو
X

رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر اسحقی
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
0%

محیط

80%

مهارت پرسنل

80%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

80%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر اسحقی
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر اسحقی، از جمله مراکز تصویربرداری دندانپزشکی در شهر تبریز است که توسط دکتر سیدرضا اسحقی (شماره نظام پزشکی: ۹۴۲۸۶) راه اندازی شده است.
دکتر اسحقی از متخصصان مجرب پرتونگاری دهان و فک و صورت هستند، و این مجموعه را بعد از اخذ مجوزهای لازم تأسیس کرده اند.
مرکز رادیولوژی دکتر اسحقی، به دلیل برخورداری از دستگاه های تصویربرداری دیجیتالی پیشرفته، ارائه طیف وسیعی از خدمات رادیوگرافی دهان و فک و صورت، حضور پرسنلی حرفه ای و متعهد، فعالیت در تمامی ایام هفته، قرارداد با اکثر بیمه ها، و مجهز بودن به سامانه آنلاین جهت مشاهده تصاویر بیماران یکی از اولین انتخاب های پزشکان و بیماران گرامی برای تصویربرداری است.
قابل توجه بیماران عزیز، تمامی سعی مدیر و پرسنل این مجموعه، ارائه ی دقیق ترین خدمات تشخیصی مطابق با استانداردهای جهانی، و با رعایت کامل موارد بهداشتی و ایمنی است. با توجه به مدرن بودن تمامی دستگاه های رادیولوژی مجموعه و کاهش میزان اشعه ساطع شده، پرسنل مرکز به منظور حفظ سلامت مراجعین، در اختیار آنها شیلدهای سربی قرار می دهند. شما در هر رده سنی که هستید می توانید با اطمینان خاطر برای انجام رادیوگرافی های تخصصی دهان و فک و صورت به مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر اسحقی مراجعه داشته باشید.
مرکز رادیولوژی دکتر اسحقی هم اکنون ارائه دهنده خدمات زیر می باشد:
– رادیوگرافی های داخل دهانی: رادیوگرافی پری اپیکال، رادیوگرافی اکلوزال، رادیوگرافی بایت وینگ، رادیوگرافی کامل دهان
– رادیوگرافی های خارج دهانی: رادیوگرافی پانورامیک، سفالومتری (نیم رخ، تمام رخ)، رادیوگرافی مفصل گیجگاهی- فکی، رادیوگرافی واترز، سی تی اسکن سه بعدی فک و صورت، …
هر یک از تکنیک های نام برده، این امکان را برای متخصصان فراهم می کند تا با دقت بالاتری به مشاهده و بررسی بافت های داخلی و خارجی دهان اعم از بافت های نرم و سخت بپردازند. هم چنین با استفاده از این روش ها می توان بدون خطا بیماری ها، ناهنجاری ها و آسیب های مرتبط با دندان ها، سینوس ها، فک، مفصل فکی، جمجمه، بافت های صورت، لثه، غدد بزاقی، … را تشخیص داده و بهترین راهکار درمانی را ارائه کرد.
شهروندان گرامی که طبق تجویز پزشک معالج خود نیاز به انجام رادیوگرافی های اشاره شده دارند، می توانند روزهای شنبه الی چهارشنبه بین ساعات ۹:۳۰ صبح تا ۹ شب، و روزهای پنجشنبه بین ساعات ۹:۳۰ صبح تا ۲ بعد از ظهر به مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر اسحقی مراجعه داشته باشند.
راه های ارتباطی با مرکز نیز در این صفحه ثبت شده که شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق آنها (شماره تماس/ آدرس ایمیل) اقدام فرمایید.
هم چنین بیماران عزیز برای دریافت کلیشه تصویربرداری های خود می توانند صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۱، و عصرها از ساعت ۱۵ تا ۱۷، و روزهای پنجشنبه نیز بین ساعات ۹ صبح تا ۱۲ ظهر به مرکز مراجعه داشته باشند. لطفا به هنگام مراجعه رسید مهر شده را به همراه داشته باشید.
در صورتی که امکان مراجعه حضوری ندارید، می توانید به صورت آنلاین نیز به گزارش تصویربرداری ها خود دسترسی داشته باشید، برای این کار کافیست وارد سایت مرکز شده و در کادر مربوط به “ویژه مراجعین” کد پذیرش خود را وارد نمایید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر سیدرضا اسحقی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری تبريز، آزمایشگاه تبريز، مرکز رادیولوژی تبريز، مرکز سونوگرافی تبريز، مرکز ماموگرافی تبريز، مرکز ام آر آی تبريز، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر اسحقی، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، دکتر سیدرضا اسحقی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
تصویر
رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر اسحقی
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر