منو
X

رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر اکبر دارابی
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
0%

محیط

100%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

60%

وقت شناسی

100%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر اکبر دارابی
درباره ما
  

رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر دارابی، یکی از مجهزترین مراکز رادیولوژی در تهران می باشد، که مدیریت آن را دکتر اکبر دارابی که خود از متخصصان تصویربرداری دهان و فک و صورت هستند، بر عهده دارند. در این مرکز انواع خدمات تصویربرداری پزشکی از داخل و خارج دهان با استفاده از به روزترین دستگاه های رادیولوژی ارائه می شود، دستگاه هایی که علاوه بر تهیه ی تصاویری با رزولوشن بالا، میزان اشعه وارده به بیمار را بسیار کاهش داده است. قابل ذکر می باشد که گزارش رادیوگرافی ها هم به صورت دیجیتالی و هم به صورت نسخه ی چاپی در اختیار بیماران عزیز و پزشکان محترم قرار می گیرد.
از میان خدمات اصلی مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر دارابی که شما می توانید از آن بهره مند شوید، به این شرح می باشد:
– رادیوگرافی بایت وینگ: یکی از روش های تصویربرداری داخل دهانی از تاج دندان ها، جهت تشخیص پوسیدگی های بین دندانی که با چشم قابل مشاهده نیستند.
– رادیوگرافی پری اپیکال: پری اپیکال تکنیک رادیوگرافی داخل دهانی است که به منظور بررسی تک دندان و بافت های پیرامونی آن به کار می رود. در این روش با توجه به این که از تاج تا ریشه دندان قابل مشاهده است، به راحتی می توان پوسیدگی های دندان، دندان های نهفته، وضعیت ایمپلنت های دندانی، عفونت و التهاب اپیکال دندان، آسیب ریشه دندان، … را تشخیص و مورد بررسی قرار داد. این روش رادیوگرافی معمولا با دو تکنیک انجام می شود، تکنیک موازی و نیمساز.
– رادیوگرافی اکلوزال: این تکنیک بیشتر برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد، چرا که دندان های فک بالا و پایین را به خوبی نشان می دهد و از این طریق می توان مراحل رشد دندان کودک را به خوبی مورد بررسی قرار داد. از طرفی از این تکنیک جهت تشخیص دندان های نهفته و سنگ های بزاقی نیز استفاده می کنند.
– رادیوگرافی پانورامیک: یکی از روش های رادیوگرافی از خارج دهان می باشد که به خوبی تمامی دندان ها (روئیده و نهفته) و استخوان های داخل و پیرامون دهان را نشان می دهد. از این روش می توان جهت بررسی سلامت تمامی دندان ها، فک بالا (ماگزیلا)، فک پایین (مندیبول)، ارتباط فیکن با یکدیگر، … استفاده کرد و به راحتی پوسیدگی های دندان، دندان های پنهان، شکستگی فک، کیست و تومور فکین، آبسه دندانی، … را تشخیص داد.
– رادیوگرافی سفالومتری: سفالومتری یکی از روش های رادیوگرافی خارج دهانی است که امکان بررسی بافت نرم دهان و صورت بیمار در یک طرف و ارتباط آن با استخوان ها، مراحل درمان ارتودنسی، اختلالات رشد، … را برای پزشک فراهم می کند.
– رادیوگرافی توموگرافی: این تکنیک رادیوگرافی که به نام بُرش نگاری نیز شناخته می شود، قسمت هایی از دهان، فک و صورت را که به سختی می توان آنها را مشاهده کرد و توسط دیگر قسمت ها بسته شده اند را نشان می دهد.
– سیالوگرافی: روشی مناسب جهت بررسی غدد بزاقی است.
– اسکن سه بعدی نواحی فک و صورت: از تکنیک های جدید تصویربرداری از نواحی دهان، فک و صورت به صورت سه بعدی است، که به راحتی می توان از طریق آن بافت های نرم و سخت دهان و صورت را بررسی کرد. از این روش جهت تشخیص شکستگی های دندان و فکین، بررسی مفاصل فکی گیجگاهی (TMJ)، سینوس ها، تومور ها و ضایعات فکی، دندان های پنهان، ایمپلنت های دندانی، و… استفاده می شود.
هموطنان گرامی در صورتی که بنا بر تشخیص و تجویز پزشک معالج خود نیاز به انجام تصویربرداری دهان و فک و صورت دارند می توانند با ما در ارتباط باشند. کادر مجرب ما همه روزه (غیر از روزهای تعطیل) در خدمت شما مراجعه کنندگان محترم هستند، شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفنی که در این صفحه درج شده است تماس بگیرید. هدف ما ارائه ی بهترین خدمات تشخیصی در زمینه ی رادیولوژی به شما مردم عزیز می باشد، با ما در ارتباط باشید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر اکبر دارابی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری تهران، آزمایشگاه تهران، مرکز رادیولوژی تهران، مرکز رادیولوژی دکتر اکبر دارابی، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، دکتر اکبر دارابی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • تصویربرداری
رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر اکبر دارابی
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر