منو
X

رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر باقرپور
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
60%

محیط

0%

مهارت پرسنل

80%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

80%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر باقرپور
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دکتر باقرپور، یکی از مراکز تخصصی تصویربرداری دهان و فک و صورت در مشهد است که از سال ۱۳۹۵ تا به امروز به طور تخصصی در این زمینه خدمت رسانی می کند. دکتر علی باقرپور (متخصص پرتونگاری دهان و فک و صورت، و عضو هیأت علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد) مؤسس و مدیر این مجموعه هستند که در کنار پرسنلی متعهد و مجرب انواع خدمات تصویربرداری دندانپزشکی را ارائه می کنند. قابل ذکر می باشد که این مرکز در اوایل فعالیت رادیوگرافی های داخل دهانی و خارج دهانی را فقط ارائه می کرد اما بعد از یک سال به دستگاه سی تی اسکن سه بعدی (CBCT) نیز مجهز گردید. در حال حاضر در کنار رادیوگرافی های داخل و خارج دهانی، سی تی اسکن سه بعدی نیز ارائه می شود. مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر باقرپور با مجهز بودن به پیشرفته ترین دستگاه های تصویربرداری دقیق ترین و با کیفیت ترین خدمات را به مراجعه کنندگان گرامی ارائه می کند، شما می توانید زیر نظر پرسنلی حرفه ای با بهره گیری از مجهزترین دستگاه ها، از انواع خدمات تخصصی تصویربرداری دهان و فک و صورت بهره مند شوید. خدمات ارائه شده در این مرکز به شرح زیر می باشد:
– رادیوگرافی داخل دهانی: پری اپیکال (تصاویری از تاج و استخوان های پیرامونی دندان را نشان می دهد)، بایت وینگ (این متد برای نشان دادن دندان های عقبی هم بالا و هم پایین به کار می رود)، اکلوزال (نمای کاملی از کف دهان و سقف دهان را نشان می دهد)
– رادیوگرافی خارج دهانی: پانورامیک (نمایی دو بعدی از تمامی دندان ها هم فک بالا و هم فک پایین را به صورت نیم دایره نشان می دهد)، سفالوگرام (نمای نیم رخ از استخوان ها و شکل صورت را نشان می دهد)، اسکن سه بعدی (همانطور که از نام آن مشخص است تصویری سه بعدی از دهان فرد را نشان می دهد)
هر یک از متدهای نام برده کاربرد خاص خود را دارد، که با توجه به نمایی که نشان می دهند توسط پزشک معالج شما انتخاب و توسط پرسنل مرکز ما انجام می شود. برای مثال در مواقعی که دندانپزشک و جراح شما تصمیم به بررسی فک، طاق دهان، غدد بزاقی، روند رشد دندان اطفال، … داشته باشد می توان از تکنیک اکلوزال بهره گرفت با استفاده از این روش به راحتی می توان ناهنجاری های طاق دهان، ضایعات غدد بزاقی، آسیب دیدگی های فکی، مشکلات مرتبط با سینوس ماگزیلا، شکاف کام، … را تشخیص داد.
چنانچه پزشک شما نیز انجام رادیوگرافی را برایتان تجویز کرده است می توانید با خیالی آسوده مرکز ما را انتخاب نمایید. مزیت مجموعه ما در این است که روند پذیرش شما، انجام تصویربرداری تان و آماده شدن نتایج رادیوگرافی در سریع ترین زمان ممکن صورت می گیرد هم چنین این امکان برای شما فراهم شده است تا بتوانید بدون نیاز به مراجعه حضوری و تنها از طریق سایت به گزارش و نتایج تصویربرداری های خود دسترسی داشته باشید.
و اما ساعات کاری مرکز به این شرح می باشد: روزهای شنبه تا چهارشنبه بین ساعات ۳:۳۰ بعد از ظهر الی ۹ شب، و روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح الی ۹ شب.
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر یا به وبسایت مرکز مراجعه کرده و یا از طریق شماره تلفن هایی که در قسمت مربوط به اطلاعات تماس درج شده است، اقدام فرمایید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر علی باقرپور
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری مشهد، آزمایشگاه مشهد، مرکز رادیولوژی مشهد، مرکز سونوگرافی مشهد، مرکز ماموگرافی مشهد، مرکز ام آر آی مشهد، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر باقرپور، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، دکتر علی باقرپور
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر باقرپور
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر