منو
X

رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر توکلی
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
0%

محیط

100%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

60%

وقت شناسی

0%

خدمات

60%

هزینه اقتصادی

درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر توکلی، یکی از بهترین و مجهزترین مراکز تصویربرداری در شاخه ی دندانپزشکی است که نزدیک به چند سال است طیف وسیعی از خدمات رادیوگرافی و فتوگرافی را به شهروندان عزیز ارائه می کند. این مرکز با همت و تلاش های دکتر احسان توکلی (متخصص تصویربرداری دهان و فک و صورت، شماره نظام پزشکی: ۱۲۰۰۵۱) در کرج راه اندازی شده است.
در این مرکز تعدادی از افراد با تجربه و آموزش دیده در حال فعالیت هستند تا تجربه ای خوب را برای شما مراجعه کنندگان عزیز رقم بزنند. افرادی که از مشکلات و بیماری های مرتبط با دهان و فک و صورت رنج می برند و نیاز به انجام تصویربرداری دارند می توانند به مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر توکلی مراجعه داشته باشند.
در این مرکز انواع خدمات تصویربرداری داخل دهانی و خارج دهانی زیر نظر کارشناسانی مجرب و با استفاده از دستگاه های مجهز و پیشرفته تصویربرداری ارائه می شود. از میان خدمات اصلی این مرکز می توان به گرافی پری اپیکال، گرافی بایت وینگ، گرافی اکلوزال، گرافی پانورامیک، گرافی مفصل تمپومندیبولار، لترال سفالومتری، گرافی سینوس ها، سی تی اسکن سه بعدی فک و صورت، فتوگرافی، و… اشاره کرد.
هر یک از این تکنیک ها کاربرد خاص خود را دارد، برای مثال برای بررسی دندان های در حال رشد، تشخیص پوسیدگی های دندانی، بررسی قسمت استخوانی اطراف دندان، بررسی ریشه دندان، … از متد رادیوگرافی اکلوزال که جزو تصویربرداری های داخل دهانی است استفاده می شود، یا زمانی که دندانپزشک و جراح قصد بررسی موقعیت دندان های نهفته، ارزیابی های لازم قبل از ارتودنسی و کاشت ایمپلنت، تشخیص شکستگی های ناحیه صورت، تومورهای دندانی، … را داشته باشد مناسب ترین روش اکسن سه بعدی فک و صورت با نام اختصاری CBCT است.
مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر توکلی هم اکنون از روزهای شنبه تا پنجشنبه (شنبه تا چهارشنبه بین ساعات ۱۰ صبح الی ۷:۳۰ عصر، پنجشنبه بین ساعات ۱۰ صبح الی ۱ بعد از ظهر) در خدمت شما هموطنان گرامی می باشد.
این مرکز با اکثر بیمه ها طرف قرارداد است، و به سامانه دریافت غیر حضوری نتایج رادیوگرافی و فتوگرافی مجهز است. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفنی که در این پروفایل درج شده است تماس بگیرید و یا از طریق دیگر راه های ارتباطی (آدرس ایمیل) اقدام کنید. آدرس وبسایت مرکز نیز در این صفحه درج شده است.
هدف اصلی این مجموعه ارائه ی خدماتی دقیق و باکیفیت در شاخه ی تصویربرداری دندانپزشکی به شما هموطنان گرامی است.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر احسان توکلی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری کرج، آزمایشگاه کرج، مرکز رادیولوژی کرج، مرکز سونوگرافی کرج، مرکز ماموگرافی کرج، مرکز ام آر آی کرج، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر توکلی، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، دکتر احسان توکلی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر توکلی
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر