منو
X

رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر حاجی جعفری
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
80%

محیط

0%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

60%

وقت شناسی

80%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر حاجی جعفری، یکی از بهترین مراکز تصویربرداری در شهر گنبد کاووس است که ارائه دهنده ی انواع خدمات تخصصی تصویربرداری دندانپزشکی اعم از رادیوگرافی داخل دهانی، رادیوگرافی خارج دهانی، رادیوگرافی های سه بعدی، و… می باشد.
قابل ذکر می باشد که این مرکز توسط دکتر علی حاجی جعفری انارکی، متخصص پرتونگاری دهان و فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۹۲۱۶۱) راه اندازی شده است. در کنار ایشان نیز پرسنلی کار آزموده و باتجربه در حال فعالیت می باشند و سعی در ارائه ی دقیق ترین خدمات تشخیصی مطابق با استانداردهای جهانی را به مراجعین گرامی دارند.
مرکز رادیولوژی دکتر حاجی جعفری از چند فضای مجزا تشکیل شده و هر بخش با پیشرفته ترین دستگاه های تصویربرداری دیجیتال مجهز شده است. تمامی دستگاه های رادیولوژی موجود در این مجموعه علاوه بر دقت بالا در نمایش بافت های سخت و نرم نواحی دهان، فک و صورت، پرتوهایی با دوز پایین را ساطع می کنند، با این حال پرسنل مرکز به منظور مراقبت از سلامت مراجعین عزیز، از روپوش ها و محافظ های مخصوص استفاده می کنند، تا میزان اشعه دریافتی بیماران را به حداقل برسانند.
افرادی که از آسیب ها، بیماری ها و ناهنجاری های نواحی دهان و فک و صورت رنج می برند و طبق تجویز پزشک معالج خود نیاز به انجام رادیوگرافی های داخل دهانی و خارج دهانی دارند می توانند با خیالی آسوده به مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر حاجی جعفری مراجعه داشته باشند.
شما با مراجعه به این مرکز می توانید از خدمات متعددی از قبیل: رادیوگرافی بایت وینگ، رادیوگرافی پری اپیکال، رادیوگرافی اکلوزال، رادیوگرافی پانورامیک، سفالومتری لترال، سفالومتری پوستروانتریور (PA)، رادیوگرافی سینوس و جمجمه، رادیوگرافی TMJ (مفصل گیجگاهی- فکی)، سی تی اسکن سه بعدی فک و صورت (CBCT)، و… بهره مند شوید.
قابل توجه بیماران عزیز مرکز رادیولوژی دکتر حاجی جعفری با اکثر بیمه ها دارای قرارداد می باشد، جهت اطلاع از بیمه های طرف قرارداد می توانید با شماره تلفن های درج شده تماس بگیرید.
پرسنل این مجموعه همه روزهای هفته غیر از جمعه ها از صبح الی عصر را در خدمت مراجعین عزیز می باشند. ساعات کاری مجموعه به طور دقیق شامل ۹ صبح الی ۱ بعد از ظهر روزهای شنبه تا پنجشنبه، و ۴ بعد از ظهر الی ۸ شب روزهای شنبه تا چهارشنبه می شود.
برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره تلفن های درج شده اقدام فرمایید، هم چنین افرادی که قبلا برای انجام رادیوگرافی به این مرکز مراجعه داشته اند، برای دسترسی به گزارش تصویربرداری های خود می توانند به وبسایت مرکز مراجعه داشته و با وارد کردن تنها یک کد، به تصاویر رادیوگرافی خود دسترسی داشته باشند. این امکان برای پزشکان گرامی نیز در نظر گرفته شده است.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر علی حاجی جعفری انارکی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری گنبد کاووس، آزمایشگاه گنبد کاووس، مرکز رادیولوژی گنبد کاووس، مرکز سونوگرافی گنبد کاووس، مرکز ماموگرافی گنبد کاووس، مرکز ام آر آی گنبد کاووس، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر حاجی جعفری، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، دکتر علی حاجی جعفری انارکی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
تصویر
رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر حاجی جعفری
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر