منو
X

رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر رمضانی
رادیولوژی
(0)
آمار این مرکز
(0) رای
0%

محیط

0%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

0%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر رمضانی
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دکتر رمضانی، یک مرکز تخصصی تصویربرداری دهان و فک و صورت در شهر ملایر است. مؤسس این مرکز دکتر لیلا رمضانی است که ایشان خود نیز دارای بورد تخصصی پرتونگاری دهان و فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۱۲۵۱۲۲) از دانشگاه علوم پزشکی همدان می باشند.
در این مجموعه تکنیک های مختلف تصویربرداری دهان و فک و صورت اعم از داخل دهانی و خارج دهانی قابل ارائه می باشد. تمامی خدمات با استفاده از به روز ترین دستگاه های تصویربرداری دیجیتال و زیر نظر رادیولوژیست هایی مجرب انجام می شود.
هدف اصلی کادر این مرکز ارائه ی خدمات تشخیصی دقیق مطابق با استانداردهای جهانی و با رعایت موارد ایمنی است، افرادی که بر اساس تجویز و تشخیص دندانپزشک خود نیاز به انجام رادیوگرافی دارند می توانند با خیالی آسوده مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر رمضانی را انتخاب نمایند.
پرسنل این مرکز همه روزه (شنبه تا پنجشنبه) آماده ی خدمت رسانی به شما مراجعین گرامی می باشند.
از میان خدمات اصلی این مرکز می توان به رادیوگرافی بایت وینگ، رادیوگرافی پری اپیکال و رادیوگرافی اکلوزال به عنوان تصویربرداری های داخل دهانی، رادیوگرافی پانورامیک، لترال سفالومتری، رادیوگرافی واترز، رادیوگرافی مفصل فکی- گیجگاهی و توموگرافی سه بعدی فک و صورت به عنوان تصویربرداری های خارج دهانی، و… اشاره کرد.
با بهره گیری از تکنیک های نام برده می توان به بررسی دقیق نواحی مختلف داخل و خارج دهان از جمله دندان، لثه، فک، مفصل فکی، کانال های عصبی، سینوس ها، غدد بزاقی، صورت، جمجمه، راه های هوایی، … پرداخت، و تشخیصی درست از ناهنجاری ها، ضایعات و بیماری های این قسمت ها داشت. هم چنین متخصصان دندانپزشکی با بهره گیری از این متدها می توانند مناسب ترین راهکارها و طرح های درمانی را ارائه نمایند.
هر یک از این تکنیک ها کاربرد خاص خود را دارد، و استفاده از آنها کاملا بستگی به تجویز پزشک معالج شما دارد، برای مثال در مواقعی که متخصص نیاز به بررسی روند اندودنتیک یا ریشه درمانی، ارزیابی برای کاشت ایمپلنت های دندانی، تشخیص پوسیدگی های دندان، بیماری های لثه، دندان های نهفته، ضایعات پری اپیکال، … داشته باشد بهترین و کارآمدترین روش رادیوگرافی پری اپیکال با نام اختصاری PA است. یا در شرایطی که متخصص بخواهد نمایی نیم رخ از صورت، فک و دندان ها داشته باشد و به بررسی اختلالات اسکلتی و دندانی بپردازد و طرح درمانی ارتودنسی را ارائه نماید، می توان از تکنیک لترال سفالومتری بهره گرفت.
شهروندان گرامی در صورت تمایل به ارتباط با این مجموعه و بهره مندی از دقیق ترین خدمات تشخیص در زمینه ی رادیولوژی دندانپزشکی، می توانند با هماهنگی قبل روزهای شنبه تا پنجشنبه به مرکز مراجعه داشته باشند.
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره تلفن و آدرس ایمیل ثبت شده اقدام فرمایید. هم چنین افرادی که قبلا در این مرکز رادیوگرافی انجام داده اند می توانند با مراجعه به سایت مرکز، تصاویر و گزارش های رادیوگرافی خود را دریافت نمایند.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر لیلا رمضانی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری ملایر، آزمایشگاه ملایر، مرکز رادیولوژی ملایر، مرکز سونوگرافی ملایر، مرکز ماموگرافی ملایر، مرکز ام آر آی ملایر، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر رمضانی، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، دکتر لیلا رمضانی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر رمضانی
رادیولوژی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر