منو
X

رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر زینب عزیزی
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
0%

محیط

0%

مهارت پرسنل

100%

احترام و طرز برخورد

40%

وقت شناسی

100%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر زینب عزیزی
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر زینب عزیزی، یکی از بهترین و مجهزترین مراکز تصویربرداری در شرق تهران می باشد که نزدیک به چند سال انواع خدمات تخصصی تصویربرداری از دهان و فک و صورت را به هموطنان عزیز ارائه می کند.
خانم دکتر عزیزی، استادیار دانشگاه و متخصص رادیولوژی دهان و فک و صورت، بنیانگذار و مدیر این مرکز هستند که در کنار تعدادی از افراد آموزش دیده و مجرب انواع خدمات رادیوگرافی، اسکن و فوتوگرافی را به مراجعین محترم ارائه می کنند.
در حال حاضر با توجه به پیشرفت تکنولوژی متدهای مختلفی برای تهیه ی تصویر از دهان و فک و صورت وجود دارد، هر یک از این تکنیک ها می تواند دندانپزشکان و جراحان دهان و فک و صورت را جهت تشخیص صدمات و بیماری های دندان، لثه، سینوس، غدد بزاقی، فک، مفصل فکی- گیجگاهی، استخوان های دهان و صورت، … کمک کند.
مرکز رادیولوژی دکتر زینب عزیزی نیز طیف وسیعی از خدمات تصویربرداری از دهان و فک و صورت را به شما مردم عزیز ارائه می کند، خدماتی از قبیل: رادیوگرافی بایت وینگ، رادیوگرافی پری اپیکال و رادیوگرافی اکلوزال در رده ی تصویربرداری های داخل دهانی، رادیوگرافی پانورامیک، لترال سفالوگرافی، واترز، پستریور انتریور، آدنوئید و مفصل تمپورومندیوبلار، تعیین سن دندانی و سن استخوانی، … در رده ی تصویربرداری های خارج دهانی، سی تی اسکن فک و صورت، و فتوگرافی.
هر یک از این تکنیک ها کاربرد خاص خود را دارد، برای مثال روش رادیوگرافی پانورامیک که یکی از روش های رادیوگرافی خارج دهانی است بیشتر برای ارزیابی و تشخیص صدمات، ضایعات و بیماری های فکی و دندانی، بررسی علت دردهای دندانی، مشکلات و ناهنجاری های TMJ، تشخیص سنگ های غدد بزاقی، ارزیابی های لازم برای طرح های درمانی ارتودنسی و ایمپلنت، … به کار می رود. یا روش رادیوگرافی پری اپیکال که یکی از متدهای تصویربرداری داخل دهانی است ، کاربرد آن برای تشخیص پوسیدگی دندان، دندان های عقل پنهان، آسیب دیدگی ریشه دندان، التهاب و عفونت ای اپیکال دندان، … می باشد.
تمامی خدمات نام برده با استفاده از بهترین و مجهزترین دستگاه های تصویربرداری روز اروپا ارائه می شود، دستگاه ها تمام دیجیتال بوده و در کنار ارائه ی تصاویری دقیق از کمترین میزان پرتو برخوردار می باشد.
مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر زینب عزیزی این امکان را برای پزشکان و بیماران عزیز نیز فراهم آورده است که نتایج رادیوگرافی و فتوگرافی های خود را هم به صورت پرینت شده و هم به صورت آنلاین دریافت کنند.
شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان و متخصصان ما و بهره مندی از خدمات رادیولوژی همه روزه به مرکز مراجعه داشته باشید، برنامه ی کاری ما به طور دقیق شامل روزهای شنبه تا چهارشنبه در دو نوبت صبح (۹ الی ۱۳) و عصر (۱۵ الی ۲۰) و روزهای پنجشنبه در نوبت صبح (۹ الی ۱۳) می شود.
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر یا به وبسایت مرکز مراجعه داشته باشید، و یا از طریق راه های ارتباطی مندرج در این صفحه (آدرس ایمیل، شماره های تماس) با پرسنل ما در ارتباط باشید.
هدف ما ارائه ی بهترین خدمات تشخیصی جهت حفظ سلامت دهان، فک و صورت شما عزیزان می باشد، با ما در ارتباط باشید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر زینب عزیزی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری تهران، آزمایشگاه تهران، مرکز رادیولوژی تهران، مرکز سونوگرافی تهران، مرکز ماموگرافی تهران، مرکز ام آر آی تهران، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر زینب عزیزی، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، دکتر زینب عزیزی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر زینب عزیزی
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر