منو
X

رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر سها نوئین
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
0%

محیط

100%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

60%

وقت شناسی

0%

خدمات

60%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر سها نوئین
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر سها نوئین، یکی از مجهزترین مراکز تصویربرداری پزشکی است که به طور تخصصی در حیطه ی دهان، فک و صورت فعالیت می کند. دکتر سها نوئین که خود از متخصصان رادیولوژی دهان و فک و صورت هستند، مؤسس و مدیر این مرکز می باشند. مرکز رادیولوژی دکتر نوئین در سال ۱۳۹۴ راه اندازی شد است. در این مرکز از دستگاه های تصویربرداری تخصصی دهان و فک و صورت مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا بهره گرفته شده است. تمامی دستگاه ها دیجیتال بوده که از مزیت های آن می توان به حداقل رساندن دوز اشعه دریافتی و همینطور تهیه ی تصاویری با رزولوشن بالا اشاره کرد. با این حال کارشناسان ما از وسایل حفاظتی در برابر اشعه دستگاه های رادیوگرافی استفاده می کنند. شما می توانید با خیالی آسوده به مرکز ما مراجعه داشته باشید و زیر نظر افرادی مجرب و با بهره گیری از بهترین دستگاه های تصویربرداری پزشکی از خدمات متعدد رادیوگرافی و فتوگرافی بهره مند شوید. خدمات اصلی مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر سها نوئین به این شرح می باشد:
– رادیوگرافی های داخل دهانی: رادیوگرافی بایت وینگ (روشی مناسب برای تشخیص پوسیدگی های بین دندانی، تغییر ضخامت استخوان های دهان، بیماری های لثه، …)، رادیوگرافی پری اپیکال (به منظور تشخیص پوسیدگی دندان، دندان های نهفته، ضایعات پری اپیکال، ضایعات ریشه دندان، بررسی وضعیت ایمپلنت های دندانی، …)، رادیوگرافی اکلوزال (مناسب برای بررسی مراحل رشد دندان کودکان)
– رادیوگرافی های خارج دهانی: رادیوگرافی پانورامیک (برای تشخیص دندان های عقل گنهان، ردیابی و تشخیص منشأ درد های دندانی، بررسی دقیق محل قرارگیری ایمپلنت، بررسی قبل و بعد از ارتودنسی، تشخیص سرطان فک، بررسی شکستگی های فک، تشخیص اختلالات TMJ یا مفصل فکی- گیجگاهی، تشخیص سنگ غدد بزاقی، …)، CT اسکن سه بعدی (بررسی شکستگی های دندان و فک، تشخیص اختلالات TMJ، بررسی سینوس ها، تشخیص تومور ها و ضایعات فکی، ارزیابی موقعیت دندان های نهفته، تشخیص بیماری های پریودنتال و ضایعات پری اپیکال، …)، رادیوگرافی سفالومتری (ارزیابی مراحل درمان ارتودنسی، تشخیص اختلالات رشد، بررسی ارتباط بین بافت های نرم و سخت دهان و صورت، …)، رادیوگرافی واترز (ارزیابی سینوس های فکی، تشخیص شکستگی استخوان های صورت، …)، و…
– فتوگرافی: به منظور کنترل ارتودنسی قبل، در حین درمان و بعد از درمان، بررسی وضعیت دندان ها و لبخند قبل و بعد از انجام طرح های ترمیمی و زیبایی دندانپزشکی مانند کامپوزیت و لمینت.
عزیزانی که نیاز به انجام هر یک از این تکنیک های تصویربرداری دارند می توانند به مرکز ما مراجعه داشته باشند. پرسنل ما همه روزه پاسخگو و پذیرای شما هموطنان گرامی می باشند، برنامه ی کاری ما به طور دقیق شامل روزهای شنبه تا چهارشنبه (۸:۳۰ صبح الی ۸ شب) و روزهای پنجشنبه (۸:۳۰ صبح الی ۱ بعد از ظهر) می شود.
راه های ارتباطی با مرکز نیز در این صفحه ثبت شده برای اطلاعات بیشتر یا می توانید به وبسایت ما مراجعه کنید، یا از طریق آدرس ایمیل ثبت شده و شماره تلفن های موجود در این صفحه اقدام کنید. هدف ما ارائه ی بهترین خدمات تشخیصی در حیطه ی رادیولوژی به شما مردم عزیز می باشد، با ما در ارتباط باشید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر سها نوئین
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری تهران، آزمایشگاه تهران، مرکز رادیولوژی تهران، مرکز سونوگرافی تهران، مرکز ماموگرافی تهران، مرکز ام آر آی تهران، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر سها نوئین، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، دکتر سها نوئین
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر سها نوئین
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر