منو
X

رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر فیض
رادیولوژی
(0)
آمار این مرکز
(0) رای
0%

محیط

0%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

0%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر فیض
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دکتر فیض، با همت و تلاش های دکتر آرمان فیض در سال ۱۳۹۰ در شهر اهواز تأسیس شده است. هدف اصلی از راه اندازی این مرکز فراهم کردن محیطی ایمن و بهداشتی جهت ارائه ی انواع خدمات تخصصی تصویربرداری دهان و فک و صورت با بالاترین کیفیت به بیماران عزیز بوده است. این مرکز در حال حاضر یکی از مجهزترین مراکز تخصصی رادیولوژی فک و صورت در استان خوزستان است که روزانه پذیرای افراد بسیاری است. این مرکز دارای چندین فضای مجزا برای تصویربرداری های داخل دهانی و خارج دهانی است، هم چنین دارای سالن های انتظار وسیع می باشد. قابل ذکر می باشد که تمامی دستگاه های موجود در این مرکز جزو پیشرفته ترین و بهترین دستگاه های تصویربرداری هستند که دارای دوز فوق کاش یافته می باشند و دقت و کیفیت بالاتری در ثبت تصاویر دارند. پرسنل مجرب و متعهد مرکز همه روزه در خدمت شما مراجعه کنندگان گرامی در هر رده ی سنی می باشند و جهت جلوگیری از اتلاف وقت شما عزیزان مراجعه کننده روند پذیرش و انجام تصویربرداری شما را در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهند، هم چنین برای رفاه حال شما بیماران عزیز این مرکز مجهز به سامانه ی آنلاین می باشد تا بدون نیاز به مراجعه حضوری بتوانید به تصاویر و هم چنین خدمات تفسیری کمکی دسترسی داشته باشید، هم چنین این مرکز برای پزشکان عزیز نیز پنلی مجزا را در نظر گرفته تا بتوانند تصاویر و گزارش رادیوگرافی و فتوگرافی های بیماران خود را مورد بررسی قرار دهند. علاوه بر این مرکز رادیولوژی دکتر فیض برای شما مردم عزیز پذیرش آنلاین را راه اندازی کرده است به این صورت که شما تنها از طریق اپلیکیشن واتس اپ می توانید با ارسال تصویری از نسخه خود و ثبت اطلاعات تان در زمان دلخواه خود نوبت دریافت کنید و بعد از مراجعه به مرکز بدون هیچ گونه معطلی تصویربرداری خود را انجام دهید. لازم به ذکر است که برای حفظ سلامتی تمامی مراجعین گرامی استانداردهای سازمان انرژی اتمی در این مرکز رعایت می شود، پس می توانید با خیالی آسوده برای انجام تصویربرداری های مد نظر خود مراجعه فرمایید. از میان خدمات اصلی این مجموعه می توان اشاره ای داشت به:
– رادیوگرافی خارج دهانی: پانورامیک (OPG)، سفالومتری جانبی، رادیوگرافی جمجمه (واترز، قدامی خلف جمجمه، تاون معکوس، ساب منتو ورتکس، کالدول، …)، رادیوگرافی مفصل فکی – گیجگاهی (TMJ)، تصویربرداری راه هوایی و لوزه ها (لترال فارنژیال)
– رادیوگرافی داخل دهانی: پری آپیکال، بایت وینگ، آکلوزال
– سی تی اسکن سه بعدی (CBCT): از جدیدترین و پیشرفته ترین تکنیک های تصویربرداری در شاخه دندانپزشکی که امکان تهیه ی تصاویری سه بعدی را از نسوج نرم و سخت داخلی و خارجی دهان فراهم آورده است. از این تکنیک برای کاشت ایمپلنت های دندانی، بررسی مشکلات اندودنتیک، آنومالی های دندان، دندان ها پنهان و اضافی، مشاهده و بررسی سینوس ها (پارانازال، ماگزیلاری، فرونتال، اسفنوئید، اتموئید)، مفصل فکی و گیجگاهی، استخوان ناحیه بینی، زایگوما و قوس زایگوماتیک، حفره ی چشم، … و برای بازسازی سه بعدی از استخوان فک بالا و پایین، سینوس ها و هم چنین تمامی قسمت های جمجمه استفاده می شود.
– فتوگرافی: هم داخل و هم خارج دهانی مناسب برای درمان های دندانپزشکی نظیر ارتودنسی و جراحی های فک و صورت.
هموطنان عزیز می توانند در صورت نیاز به انجام هر یک از متدهای نام برده با تعیین نوبت به صورت آنلاین و از طریق شماره همراه ثبت شده در این پروفایل می توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه بین ساعات ۸:۳۰ صبح الی ۲۱:۳۰ و پنجشنبه ها از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۲۰ به مرکز مراجعه داشته باشند.
راه های ارتباطی با این مجموعه در قسمت مربوط به اطلاعات تماس ثبت شده است، برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از طریق آدرس ایمیل و شماره تلفن های موجود در این صفحه اقدام فرمایید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر آرمان فیض
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری اهواز، آزمایشگاه اهواز، مرکز رادیولوژی اهواز، مرکز سونوگرافی اهواز، مرکز ماموگرافی اهواز، مرکز ام آر آی اهواز، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر فیض، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، دکتر آرمان فیض
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر فیض
رادیولوژی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر