منو
X

رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر قائد شرف
رادیولوژی
(4)
آمار این مرکز
(4) رای
0%

محیط

80%

مهارت پرسنل

80%

احترام و طرز برخورد

40%

وقت شناسی

0%

خدمات

40%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر قائد شرف
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دکتر قائد شرف، یک مرکز تخصصی ارائه دهنده ی انواع خدمات تصویربرداری از دهان و فک و صورت است که در شهرستان ورامین تأسیس شده است. دکتر سحر قائد شرف از متخصصان پرتونگاری دهان و فک و صورت (رادیولوژیست) به شماره نظام پزشکی: ۱۲۷۳۰۵، مؤسس و مسئول این مرکز هستند. در کنار ایشان نیز در حال حاضر پرسنلی مجرب و متعهد در حال فعالیت می باشند و تمامی روزهای هفته (غیر از روزهای جمعه) در خدمت بیماران گرامی می باشند.
هدف کادر این مجموعه، ارائه ی دقیق ترین و با کیفیت ترین خدمات تشخیصی و مراقبت از سلامت و بهداشت دهان و فک و صورت شما مراجعین عزیز است، از این رو تمامی دستگاه های تصویربرداری موجود در این مرکز، جزو پیشرفته ترین دستگاه های رادیولوژی دیجیتال هستند که از برندهای معتبر جهانی تهیه شده اند، هم چنین تمامی موارد ایمنی و حفاظتی در برابر اشعه در این مرکز رعایت می گردد.
افرادی که از بیماری ها، ناهنجاری ها و اختلالات دهان، فک و صورت رنج می برند و براساس تشخیص دندانپزشک و جراح خود نیاز به انجام رادیوگرافی های داخل دهانی و خارج دهانی دارند می توانند روزهای شنبه تا پنجشنبه به این مرکز مراجعه داشته باشند. ساعات کاری مجموعه به طور دقیق شامل ۹ صبح الی ۹ شب روزهای شنبه تا چهارشنبه، و ۹ صبح الی ۶ بعد از ظهر روزهای پنجشنبه می شود.
قابل توجه هموطنان گرامی خدمات اصلی مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر قائد شرف به شرح زیر است:
– رادیوگرافی داخل دهانی: رادیوگرافی پری اپیکال، رادیوگرافی بایت وینگ، رادیوگرافی اکلوزال
– رادیوگرافی خارج دهانی: رادیوگرافی پانورامیک، رادیوگرافی مفصل گیجگاهی- فکی، سفالومتری لترال، سفالومتری PA، رادیوگرافی واترز، …
– سی تی اسکن سه بعدی فک و صورت (CBCT)
با استفاده از متدهای نام برده که هر یک برای تصویربرداری از قسمت هایی از دهان، فک و صورت طراحی شده است، می توان به مشاهده و ارزیابی دقیق دندان ها و استخوان های پیرامون آنها، ریشه دندان ها و کانال های آن، لثه، سینوس ها، غدد بزاقی، فک تحتانی و فوقانی، مفصل فکی، استخوان های صورت، جمجمه، … پرداخت، و تشخیصی دقیق از عارضه های مرتبط با این قسمت ها داشت. از این رو بسیاری از متخصصان دندانپزشکی و جراحان فک و صورت پیش از ارائه ی طرح های درمانی، از این تکنیک ها کمک می گیرند. برای مثال رادیوگرافی بایت وینگ با نام اختصاری BW به پزشکان کمک می کند تا بتوانند با دقت بیشتری به تشخیص پوسیدگی های اولیه و ثانویه دندان بیمار خود، هم چنین بیماری های لثه ای نظیر پریودنتال، تغییرات ایجاد شده در استخوان های اطراف دندان، اُورهنگ های بعد از ترمیم، … بپردازند، و یا رادیوگرافی واترز اطلاعات دقیقی از بیماری های مرتبط با سینوس های بینی و پارانازال، و میزان شکستگی های بینی و استخوان گونه در اختیار متخصصان قرار می دهد.
مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر قائد شرف هم اکنون بعد از چند سال فعالیت تخصصی در حیطه ی تصویربرداری، در خدمت شما بیماران عزیز می باشد. شما می توانید برای ارتباط با پرسنل مرکز و دریافت اطلاعات مورد نیاز خود از طریق شماره تلفنی که در این پروفایل درج شده است، اقدام فرمایید. هم چنین افرادی که در این مجموعه رادیوگرافی انجام داده اند برای مشاهده نتایج تصویربرداری خود می توانند به سایت مرکز مراجعه داشته باشند و با وارد کردن تنها یک کد، گزارش رادیوگرافی خود را دریافت نمایند.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر سحر قائد شرف
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری ورامین، آزمایشگاه ورامین، مرکز رادیولوژی ورامین، مرکز سونوگرافی ورامین، مرکز ماموگرافی ورامین، مرکز ام آر آی ورامین، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر قائد شرف، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، دکتر سحر قائد شرف
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
تصویر
رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر قائد شرف
رادیولوژی
(4)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر