منو
X

رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر محمدی
رادیولوژی
(4)
آمار این مرکز
(4) رای
80%

محیط

0%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

40%

وقت شناسی

80%

خدمات

60%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر محمدی
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر محمدی، یکی از بهترین مجموعه های رادیولوژی مخصوص دندانپزشکی است، که نزدیک به چند سال است تأسیس شده است. در این مرکز انواع و طیف وسیعی از خدمات تصویربرداری دهان و فک و صورت ارائه می شود.
قابل ذکر می باشد که دکتر عباس محمدی متخصص پرتونگاری فک و صورت، مدیریت این مجموعه را بر عهده دارند.
این مرکز به دلیل داشتن فضایی مناسب و ایمن، بهره مندی از دستگاه های تصویربرداری دیجیتال، حضور کارشناسان و متخصصان مجرب رادیولوژی، انجام تصویربرداری های فک و صورت و تهیه گزارش در سریع ترین زمان، ارسال نتایج و گزارش تصویربرداری ها به صورت آنلاین برای بیماران و پزشکان گرامی، قرارداد با اکثر بیمه ها، … انتخاب بسیاری از بیماران و دندانپزشکان محترم می باشد.
اما از میان خدمات اصلی این مجموعه می توان به بایت وینگ (BW)، پری اپیکال (PA) و اکلوزال (Occlusal) در رده ی تصویربرداری های داخل دهانی، سفالومتری لترال، پانورامیک (OPG)، واترز، گرافی مفصل تمپومندیبولار (TMJ)، سی تی اسکن سه بعدی (CBCT)، … در رده ی تصویربرداری های خارج دهانی، و فتوگرافی اشاره کرد.
تمامی این خدمات با استفاده از دستگاه های تصویربرداری مدرن و پیشرفته ارائه می شود، این دستگاه ها علاوه بر کیفیت و دقت بالاتر در ثبت تصاویر، کمترین میزان پرتو را ساطع می کنند. با این حال در این مرکز تمامی موارد ایمنی و محافظتی توسط پرسنل رعایت می شود، و تمامی بیماران در موقع رادیوگرافی از روپوش ها و محافظ های سربی استفاده می کنند.
امروز با پیشرفت تکنولوژی، دقت در بررسی و تشخیص بیماری ها بسیار افزایش پیدا کرده، و پزشکان با بهره گیری از متدهای مختلف رادیوگرافی می توانند تشخیصی دقیق تر داشته، و مناسب ترین راهکار درمانی را به کار بگیرند. در شاخه ی دندانپزشکی نیز متخصصان با کمک رادیولوژی می توانند ارزیابی، تشخیص و درمانی دقیق تر داشته باشند.
با کمک تکنیک های نام برده می توان دندان ها، لثه، سینوس ها، غدد بزاقی، مندیبول و ماگزیلا (فک بالا و پایین)، مفصل فکی- گیجگاهی، استخوان صورت، … را با دقت بیشتری مورد بررسی قرار داد و به تشخیص عارضه های مربوط به این قسمت ها پرداخت.
در صورتی که پزشک معالج شما انجام تصویربرداری های داخل دهانی و خارج دهانی را تجویز کرده است می توانید با خیالی آسوده مجموعه ما را انتخاب کنید. کادر مجرب مرکز هم اکنون از روزهای شنبه تا پنجشنبه از صبح تا عصر پاسخگو و پذیرای شما هموطنان گرامی می باشند.
ساعات و روزهای کاری این مرکز شامل روزهای شنبه تا چهارشنبه بین ساعات ۹ صبح الی ۹ شب، و روزهای پنجشنبه بین ساعات ۹ صبح الی ۸ شب می شود.
راه های ارتباطی با مرکز در این صفحه درج شده، برای اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت مرکز مراجعه کرده، و یا از طریق آدرس ایمیل و شماره تلفن های درج شده با پرسنل مرکز در ارتباط باشید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر عباس محمدی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری مشهد، آزمایشگاه مشهد، مرکز رادیولوژی مشهد، مرکز سونوگرافی مشهد، مرکز ماموگرافی مشهد، مرکز ام آر آی مشهد، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر محمدی، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، دکتر عباس محمدی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر محمدی
رادیولوژی
(4)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر