منو
X

رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر مسرت
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
80%

محیط

0%

مهارت پرسنل

100%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

100%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر مسرت
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر مسرت، یکی از بهترین و مجهزترین مراکز تصویربرداری دندانپزشکی در زاهدان است که توسط دکتر ویدا مسرت افتتاح شده است. قابل ذکر می باشد که دکتر مسرت استادیار و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان (گروه رادیولوژی دهان و فک و صورت، دانشکده دندانپزشکی) هستند، هم چنین ایشان دارای بورد تخصصی رادیولوژی فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۱۱۸۹۱۵) می باشند.
مزیت مرکز رادیولوژی دکتر مسرت، تجهیزات پیشرفته ی تصویربرداری آن، حضور مجرب ترین تکنسین ها و رادیولوژیست ها، قرارداد با اکثر بیمه های پایه و تکمیلی، فعالیت در تمامی ایام هفته (غیر از روزهای تعطیل)، مجهز بودن به سامانه دریافت آنلاین تصاویر رادیوگرافی، … است. به همین دلیل بسیاری از پزشکان و بیماران جهت انجام رادیوگرافی های دهان و فک و صورت این مجموعه را انتخاب می کنند.
مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر مسرت دارای چندین فضای مجزا برای انجام تصویربرداری های داخل دهانی و خارج دهانی است، و هر بخش با دستگاه های رادیولوژی دیجیتال که از برترین برندهای دنیا تهیه شده اند مجهز شده است.
پرسنل این مجموعه همگی دارای تجربه ی کافی می باشند و با رعایت موارد حفاظتی و ایمنی در برابر اشعه طیف وسیعی از خدمات تصویربرداری دندانپزشکی را ارائه می کنند. از میان خدمات اصلی این مجموعه می توان به: تصویربرداری داخل دهانی (رادیوگرافی بایت وینگ، رادیوگرافی پری اپیکال، رادیوگرافی اکلوزال)، تصویربرداری خارج دهانی (رادیوگرافی پانورامیک، سفالومتری لترال و پوستروانتریور، رادیوگرافی سینوس ها، رادیوگرافی مفصل فکی- گیجگاهی، سی تی اسکن سه بعدی فک و صورت، …) و فتوگرافی اشاره کرد.
با کمک متدهای نام برده می توان تمامی قسمت های داخلی و خارجی دهان که با چشم قابل مشاهده نیستند را مورد بررسی قرار داد، و تشخیص دقیقی از عارضه های مرتبط با دندان ها، لثه، استخوان فک، مفصل فکی، مجرای عصبی، سینوس ها، غدد بزاقی، جمجمه، صورت، … داشت. از این رو بسیاری از متخصصان دندانپزشکی برای داشتن تشخیص درست و ارائه ی طرح های درمانی مناسب از این تکنیک ها بهره می گیرند.
در صورتی که پزشک معالج شما نیز انجام رادیوگرافی و فتوگرافی را برایتان تجویز کرده است می توانید با خیالی آسوده مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر مسرت را انتخاب نمایید.
کادر مجرب این مجموعه در حال حاضر روزهای شنبه تا پنجشنبه را از ساعت ۴ بعد از ظهر الی ۹ شب را در خدمت شما عزیزان مراجعه کننده می باشند.
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ثبت شده تماس بگیرید، هم چنین برای دسترسی به تصاویر رادیوگرافی و فتوگرافی خود می توانید به سایت مرکز که در این پروفایل درج شده است، مراجعه کنید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر ویدا مسرت
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری زاهدان، آزمایشگاه زاهدان، مرکز رادیولوژی زاهدان، مرکز سونوگرافی زاهدان، مرکز ماموگرافی زاهدان، مرکز ام آر آی زاهدان، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر مسرت، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، دکتر ویدا مسرت
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر مسرت
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر