منو
X

رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر مهدوی اصل
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
0%

محیط

0%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

60%

وقت شناسی

100%

خدمات

60%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر مهدوی اصل
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر مهدوی اصل، در گرگان یکی از مجهزترین مراکز تصویربرداری دندانپزشکی است. مدیریت این مرکز را دکتر امین مهدوی اصل بر عهده دارند. قابل ذکر می باشد که آقای دکتر مهدوی اصل استادیار و عضو هیأت علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان و خود از متخصصان تصویربرداری دهان و فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۹۸۹۹۸) هستند.
در کنار ایشان نیز تعدادی از افراد با تجربه فعالیت می کنند تا دقیق ترین و باکیفیت ترین خدمات تشخیصی به هموطنان گرامی ارائه شود.
مرکز رادیولوژی دکتر مهدوی اصل با پیشرفته ترین دستگاه های رادیولوژی تجهیز شده است، در این مرکز تمامی خدمات تصویربرداری مطابق با استانداردهای بین المللی و با رعایت کامل موارد ایمنی و حفاظتی ارائه می گردد.
ما روزانه پذیرای افراد بسیاری هستیم که جهت انجام رادیوگرافی های داخل دهانی و خارج دهانی مراجعه می کنند، شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن جهت انجام تصویربرداری آماده شده و در کوتاه ترین زمان نیز نتایج و گزارش تصویربرداری های خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری دریافت نمایید. برای دسترسی به رادیوگرافی های خود کافیست به سایت مرکز (درج شده در قسمت مربوط به اطلاعات تماس) مراجعه کرده و در قسمت “ویژه مراجعین” کد خود را وارد نمایید. هم چنین این امکان برای همکاران محترم نیز در نظر گرفته شده است.
اما از میان خدمات اصلی مجموعه که می توانید از آن بهره مند شوید می توان اشاره ای داشت به:
– رادیوگرافی های داخل دهانی: پری اپیکال (PA)، بایت وینگ (BW) و اکلوزال (OCC)
– رادیوگرافی های خارج دهانی: پانورامیک (OPG)، واترز، گرافی مفصل فکی- گیجگاهی (TMJ)، سی تی اسکن سه بعدی فک و صورت (CBCT)، …
– فتوگرافی
همانطور که در ابتدا اشاره شد، تمامی خدمات نام برده با استفاده از سیستم های تصویربرداری مدرن و پیشرفته ارائه می شود، که هم دارای کیفیت و دقت بالاتری در ثبت تصاویر هستند و هم کمترین میزان اشعه را ساطع می کنند.
افرادی که از بیماری ها و آسیب های دهان و فک و صورت رنج می برند، و طبق تجویز دندانپزشک و جراح خود نیاز به انجام رادیوگرافی و فتوگرافی دارند می توانند با اطمینان خاطر مرکز ما را جهت انجام تصویربرداری انتخاب کنند.
پرسنل مجموعه روزهای شنبه تا چهارشنبه بین ساعات ۸:۳۰ صبح تا ۸:۳۰ شب، و روزهای پنجشنبه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱ بعد از ظهر را آماده ی پاسخگویی و پذیرش شما شهروندان گرامی می باشند.
برای کسب اطلاعات مورد نیاز خود می توانید با شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس بگیرید.
هدف ما سلامت و رضایت شما شهروندان عزیز می باشد با ما در ارتباط باشید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر امین مهدوی اصل
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری گرگان، آزمایشگاه گرگان، مرکز رادیولوژی گرگان، مرکز سونوگرافی گرگان، مرکز ماموگرافی گرگان، مرکز ام آر آی گرگان، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر مهدوی اصل، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، دکتر امین مهدوی اصل
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر مهدوی اصل
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر