منو
X

رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر میرزائی
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
0%

محیط

100%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

60%

وقت شناسی

100%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر میرزائی
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دکتر میرزائی، یکی از بهترین مراکز تصویربرداری دهان و فک و صورت در استان گیلان است که نزدیک به چند سال است انواع خدمات تخصصی رادیولوژی از قبیل رادیوگرافی های داخل دهانی و رادیوگرافی های خارج دهانی را به شهروندان عزیز ارائه می کند.
مدیریت این مجموعه را دکتر مریم میرزائی بر عهده دارند. دکتر میرزائی که از متخصصان پرتونگاری دهان و فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۷۹۴۳۸) هستند این مرکز را بعد از دریافت مجوزهای لازم در شهر رشت تأسیس کردند.
شما می توانید با مراجعه به مرکز ایشان زیر نظر بهترین کارشناسان رادیولوژی و با استفاده از مدرن ترین تجهیزات و سیستم های تصویربرداری، از انواع خدمات رادیوگرافی از جمله: رادیوگرافی اکلوزال، رادیوگرافی بایت وینگ، رادیوگرافی پری اپیکال، سفالومتری لترال، سفالومتری پوستروانتریور، رادیوگرافی TMJ، رادیوگرافی واترز، رادیوگرافی پانورامیک، تصویربرداری سه بعدی فک و صورت (CBCT)، و… بهره مند شوید.
تکنیک های اشاره شده، هر یک برای بررسی قسمت و قسمت هایی از دهان، فک و صورت طراحی شده اند، و کاربرد خاص خود را دارند که استفاده از آنها بستگی به تجویز پزشک معالج شما دارد. به عنوان مثال رادیوگرافی بایت وینگ که با نام اختصاری BW نیز شناخته می شود، قادر به نمایش یک تا چند دندان روبروی هم از فک بالا و پایین می باشد، با استفاده از این روش می توان به مشاهده و بررسی دقیق تاج دندان ها، استخوان های اطراف دندان و هم چنین لثه ها پرداخت. از این رو رادیوگرافی بایت وینگ به متخصصان کمک می کند تا با اطمینان بیشتری پوسیدگی های اولیه و ثانویه دندان، بیماری پریودنتال (التهاب لثه ها)، جرم های بین دندانی، ایجاد هر گونه تغییر در استخوان های پیرامون دندان، و همینطور اُورهنگ (گیر اضافه کوچک در سطح دندان بعد از انجام ترمیم) را تشخیص دهند، و با توجه به گزارش رادیوگرافی مناسب ترین راهکار درمانی را ارائه نمایند.
در صورتی که شما با هر گونه آسیب، بیماری و ناهنجاری دهان و فک و صورت مواجه هستید و طبق تشخیص و تجویز پزشک معالج خود نیاز به انجام رادیوگرافی دارید می توانید با خیالی آسوده به مرکز رادیولوژی دکتر میرزائی مراجعه داشته باشید. پرسنل مرکز همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعات صبح تا عصر آماده ی پاسخگویی و پذیرش شما بیماران عزیز می باشند.
لازم به ذکر است که این مرکز با اکثر بیمه ها دارای قرارداد است که جهت اطلاع از بیمه های طرف قرارداد می توانید با شماره تلفن مرکز تماس بگیرید. یکی دیگر از ویژگی های این مجموعه، برخورداری آن از سامانه دسترسی آنلاین به تصاویر رادیوگرافی است که کار را برای بیماران و پزشکان محترم بسیار راحت کرده است، از این رو دیگر نیازی به مراجعه حضوری شما نیست، بلکه از طریق وبسایت مرکز می توانید گزارش رادیوگرافی های متعلق به خود را دریافت نمایید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر مریم میرزائی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری رشت، آزمایشگاه رشت، مرکز رادیولوژی رشت، مرکز سونوگرافی رشت، مرکز ماموگرافی رشت، مرکز ام آر آی رشت، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر میرزائی، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، دکتر مریم میرزائی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
تصویر
رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر میرزائی
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر