منو
X

رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر نیک اقبال
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
80%

محیط

0%

مهارت پرسنل

80%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

80%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر نیک اقبال
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر نیک اقبال، از جمله مراکز تخصصی تصویربرداری فک و صورت در شهرکرد است که نزدیک به چند سال است طیف وسیعی از خدمات تصویربرداری دندانپزشکی اعم از رادیوگرافی های داخل دهانی و رادیوگرافی های خارج دهانی را ارائه می نماید.
مدیریت این مرکز بر عهده ی دکتر کیانا نیک اقبال (متخصص پرتونگاری دهان و فک و صورت به شماره نظام پزشکی ۱۳۶۱۴۴؛ استادیار و عضو هیأت علمی گروه رادیولوژی فک وصورت، دانشکده دندانپزشکی، دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد) است.
در کنار ایشان پرسنلی باتجربه و آموزش دیده در حال فعالیت هستند و روزانه پذیرای شما مراجعه کنندگان گرامی می باشند.
مزیت مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر نیک اقبال، در مجهز بودن آن به پیشرفته ترین دستگاه های تصویربرداری، حضور کارشناسان مجرب رادیولوژی، قرارداد با اکثر بیمه ها، فعالیت در تمامی ایام هفته (غیر از جمعه ها)، برخورداری از سامانه آنلاین دریافت غیر حضوری تصاویر رادیوگرافی، … می باشد.
پزشکان و بیماران بسیاری این مرکز را جهت انجام رادیوگرافی انتخاب می کنند، چرا که هدف اصلی کادر مجرب این مرکز ارائه ی خدمات تشخیصی با بالاترین کیفیت و دقت مطابق با استاندادرهای جهانی و با رعایت پروتکل های بهداشتی و موارد حفاظتی در برابر اشعه است.
در صورتی که شما نیز براساس تجویز و تشخیص دندانپزشک و جراح خود نیاز به انجام رادیوگرافی های داخل دهانی (رادیوگرافی بایت وینگ، رادیوگرافی اکلوزال، رادیوگرافی پری اپیکال) و رادیوگرافی های خارج دهانی (رادیوگرافی پانورامیک، سفالومتری، رادیوگرافی واترز، رادیوگرافی مفصل فکی گیجگاهی، اسکن سه بعدی فک و صورت، …) دارید می توانید با اطمینان خاطر مجموعه رادیولوژی دکتر نیک اقبال را برای انجام تصویربرداری انتخاب نمایید.
با استفاده از تکنیک های نام برده می توان بررسی دقیق تری از نواحی داخلی و خارجی دهان از جمله دندان ها، لثه، سینوس ها، غدد بزاقی، مندیبول و ماگزیلا (فک پایین و بالا)، مفصل فکی، بافت صورت و جمجمه، مجاری عصبی، … داشت و در صورتی که عارضه های وجود دارد بدون کوچک ترین خطا آن را تشخیص داد. هم چنین دندانپزشکان و جراحان فک و صورت با بهره مندی از رادیوگرافی می توانند مناسب ترین راهکار درمانی را ارائه کنند.
استفاده از متدهای نام برده بستگی به ناحیه ی مورد نیاز برای بررسی دارد، برای مثال رادیوگرافی اکلوزال با نام اختصاری OCC به دلیل نمایش قوس کاملی از دندان ها در یک ردیف و امکان نمایش کف دهان و سقف دهان، برای بررسی روند رشد دندان های شیری کودکان، تشخیص ناهنجاری های مادرزادی مانند شکاف کام، … مناسب ترین متد می باشد. یا در روش سفالومتری به دلیل نمایش استخوان ها و بافت های صورت و دهان در دو زاویه نیم رخ و تمام رخ می توان قبل از ارائه ی طرح درمانی ارتودنسی و برای بررسی بهتر روند این طرح درمانی از این تکنیک استفاده کرد.
قابل توجه بیماران محترم، تمامی خدمات توسط رادیولوژیست های مجرب انجام می شود، شما می توانید در هر رده ی سنی که هستید بدون هیچ گونه نگرانی با پرسنل این مرکز در ارتباط باشید.
تمامی راه های ارتباطی با این مرکز نیز در قسمت مربوط به اطلاعات تماس درج شده است، برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق آدرس ایمیل و شماره تلفن ثبت شده اقدام کنید. هم چنین افرادی که قبلا به این مرکز مراجعه داشته اند برای دریافت نتیجه و گزارش رادیوگرافی های خود می توانند به سایت مرکز مراجعه داشته باشند.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر کیانا نیک اقبال
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری شهرکرد، آزمایشگاه شهرکرد، مرکز رادیولوژی شهرکرد، مرکز سونوگرافی شهرکرد، مرکز ماموگرافی شهرکرد، مرکز ام آر آی شهرکرد، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر نیک اقبال، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، دکتر کیانا نیک اقبال
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر نیک اقبال
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر