منو
X

رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر پنج نوش
رادیولوژی
(1)
آمار این مرکز
(1) رای
0%

محیط

0%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

0%

خدمات

40%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر پنج نوش
درباره ما
  

رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر پنج نوش، یکی از برترین مراکز رادیولوژی در تهران می باشد که نزدیک به چند سال است در زمینه ی انجام انواع تصویربرداری های نواحی دهان و فک و صورت فعالیت دارد. قابل ذکر می باشد که مدیریت این مجموعه بر عهده ی دکتر مهرداد پنج نوش از متخصصان رادیولوژی دهان، فک و صورت می باشد. افرادی که بنا بر تجویز پزشک معالج خود نیاز به انجام انواع تکنیک های رادیوگرافی و فتوگرافی دارند، می توانند با ما در ارتباط باشند. در این مرکز سعی شده از بهترین و مدرن ترین دستگاه های رادیولوژی استفاده شود، تا بهترین خدمات تشخیصی و مداخله ای به شما ارائه گردد. هم چنین در این مرکز تعدادی از رادیولوژیست های با تجربه با ما همکاری می کنند و همه روزه در خدمت شما مراجعه کنندگان عزیز می باشند. از میان خدمات اصلی مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر پنج نوش می توان اشاره کرد به:
– رادیوگرافی بایت وینگ: یکی از رادیوگرافی های داخل دهانی به منظور تشخیص و بررسی پوسیدگی دندان، تغییر ضخامت استخوان های دهان، بیماری لثه، …
– رادیوگرافی اکلوزال: روشی مناسب برای بررسی مراحل رشد و جایگاه دندان های کودکان.
– رادیوگرافی پری اپیکال: بررسی ریشه ها و استخوان محیطی دندان ها.
– رادیوگرافی پانورامیک: یکی از روش های رادیوگرافی از خارج دهان می باشد که به تشخیص و بررسی دندان های نهفته، تومور و کیست های فک بالا و پایین، مشکلات مفصل فکی- گیجگاهی، … کمک می کند.
– رادیوگرافی سفالومتری: ارتباط بین دندان ها و فکین را به خوبی نشان می دهد و روشی مناسب جهت ارائه ی طرح درمانی ارتودنسی می باشد.
– رادیوگرافی مخروطی توموگرافی: جهت بررسی بافت های نرم و سخت دهان و صورت، به منظور تشخیص بیماری های لثه ای، ریشه دندان ها، تومورها، شکستگی استخوان های صورت و دهان، ارائه ی طرح درمانی ایمپلنت، …
– رادیوگرافی واترز: مناسب ترین روش رادیوگرافی خارج دهانی برای بررسی سینوس های فکی و شکستگی صورت.
– اسکن دهان و فک و صورت (CBCT): روشی جدید برای تصویربرداری از نواحی دهان و فک و صورت به صورت سه بعدی که جهت ارائه طرح درمانی ایمپلنت و ارتودنسی، تشخیص و بررسی دندان های نهفته، آسیب ریشه دندان، بیماری های پریودنتال، ضایعات پری اپیکال، و… کاربرد دارد.
– فتوگرافی دندان: عکس برداری از زوایای مختلف از دندان ها و صورت مراجعین به منظور درمان ارتودنسی و خدمات ترمیمی و زیبایی دندانپزشکی مانند کامپوزیت و لمینت.
تمامی روش های تصویربرداری نام برده با استفاده از مجهزترین و جدیدترین دستگاه های تصویربرداری پزشکی انجام می شود. شما می توانید برای انجام هر یک از این رادیوگرافی ها و فتوگرافی ها همه روزه به مرکز ما مراجعه داشته باشید. برنامه ی کاری ما به این ترتیب می باشد روزهای شنبه تا چهارشنبه بین ساعات ۹ صبح الی ۷:۳۰ عصر، و روزهای پنجشنبه بین ساعات ۹ صبح الی ۱ بعد از ظهر. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر به وبسایت ما مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های مرکز که در این پروفایل درج شده است تماس بگیرید. هدف رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر پنج نوش ارائه ی بهترین خدمات تصویربرداری پزشکی جهت رضایت شما هموطنان عزیز می باشد.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر مهرداد پنج نوش
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری تهران، آزمایشگاه تهران، مرکز رادیولوژی تهران، مرکز رادیولوژی دکتر پنج نوش، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، دکتر مهرداد پنج نوش
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • تصویربرداری
رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر پنج نوش
رادیولوژی
(1)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر