منو
X

رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر پورداور
رادیولوژی
(0)
آمار این مرکز
(0) رای
0%

محیط

0%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

0%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر پورداور
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر پورداور، یک مرکز تخصصی تصویربرداری است که ارائه دهنده ی انواع خدمات رادیوگرافی از دهان و فک و صورت به صورت داخل دهانی، خارج دهانی و سه بعدی می باشد. لازم به ذکر است که دکتر اسمعیل پورداور که از متخصصان پرتونگاری دهان و فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۶۷۳۸۳) هستند مدیریت این مجموعه را بر عهده دارند. در کنار ایشان ‌و در این مرکز نیز پرسنلی کار آزموده و متعهد فعالیت می کنند، که تمامی سعی آنها ارائه ی خدمات تشخیصی دقیق با رعایت موارد ایمنی و بهداشتی به شما بیماران عزیز می باشد.
افرادی که با بیماری ها و مشکلات دهان و فک و صورت مواجه هستند و برای ارزیابی های دقیق نیاز به انجام رادیوگرافی دارند می توانند با اطمینان خاطر مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر پورداور را برای انجام تصویربرداری انتخاب کنند.
مزیت این مرکز، در بهره مندی از به روزترین و پیشرفته ترین دستگاه های رادیولوژی، حضور پرسنلی حرفه ای، ارائه طیف گسترده ای از خدمات رادیوگرافی دهان و فک و صورت، مجهز بودن به سامانه آنلاین برای دسترسی به تصاویر رادیوگرافی، قرارداد با اکثر بیمه های پایه و تکمیلی، فعالیت در تمامی روزهای هفته (به غیر از ایام تعطیل)، … است. از این رو پزشکان بسیاری بیماران خود را جهت انجام تصویربرداری های تخصصی دندانپزشکی به این مرکز ارجاع می دهند.
شما می توانید با مراجعه به این مجموعه از خدمات مختلفی از جمله: رادیوگرافی بایت وینگ (BW)، رادیوگرافی اکلوزال (Occlusal)، رادیوگرافی پری اپیکال (PA)، رادیوگرافی پانورامیک (OPG)، سفالومتری لترال، سفالومتری PA، رادیوگرافی واترز، رادیوگرافی مفصل فکی- گیجگاهی (TMJ)، سی تی اسکن سه بعدی (CBCT)، و… بهره مند شوید.
استفاده از تکنیک ها نام برده بستگی به ناحیه مورد نیاز به بررسی و تجویز پزشک معالج شما دارد، برای مثال در شرایطی که متخصص نیاز به مشاهده و ارزیابی دقیق دندان به طور کامل از قسمت تاج تا ریشه و کانال های آن داشته باشد، می توان از متد رادیوگرافی پری اپیکال که یکی از روش های تصویربرداری داخل دهانی است، کمک گرفت. رادیوگرافی پری اپیکال قادر به نمایش کامل یک تا دو دندان می باشد، از این رو با کمک آن می توان هم به بررسی و تشخیص پوسیدگی های دندانی، ضایعات بخش اپیکال دندان، کیست های دندانی، پریودنتال (نوعی التهاب لثه ای)، آبسه دندان ها، … پرداخت و هم روند درمان های ریشه (اندودنتیک) و ایمپلنت کردن دندان را مورد بررسی قرار داد.
بیماران عزیز در صورت نیاز به انجام رادیوگرافی های اشاره شده، می توانند روزهای شنبه تا پنجشنبه در دو نوبت صبح (۸:۳۰ الی ۱۳:۳۰) و نوبت عصر (۱۵:۳۰ الی ۲۱:۳۰) به مرکز مراجعه داشته باشند. پرسنل مجموعه در ساعات ذکر شده، پاسخگو و پذیرای شما عزیزان می باشند.
راه های ارتباطی با مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر پورداور نیز در این صفحه درج شده، برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن موجود تماس بگیرید، هم چنین برای دسترسی به نتایج تصویربرداری های خود می توانید به سایت مراجعه داشته و با وارد کردن تنها یک کد به تصاویر خود را دریافت نمایید. این امکان برای پزشکان محترم نیز در نظر گرفته شده است تا با وارد کردن کد نظام پزشکی خود بتوانند به گزارش رادیوگرافی بیماران خود دسترسی داشته باشند.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر اسمعیل پورداور
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری رشت، آزمایشگاه رشت، مرکز رادیولوژی رشت، مرکز سونوگرافی رشت، مرکز ماموگرافی رشت، مرکز ام آر آی رشت، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر پورداور، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، دکتر اسمعیل پورداور
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
تصویر
رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر پورداور
رادیولوژی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر