منو
X

رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر کوشکی
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
0%

محیط

100%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

100%

خدمات

60%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر کوشکی
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر کوشکی، در آذر ماه سال ۱۳۹۶ بعد از اخذ مجوزهای لازم در شهر کرمانشاه راه اندازی شده است. قابل ذکر می باشد که دکتر سپیده فلاح کوشکی مؤسس و مدیر این مرکز هستند و در کنار ایشان تعدادی از افراد باتجربه و آموزش دیده در حال فعالیت هستند.
دکتر سپیده فلاح کوشکی خود از متخصصان پرتونگاری دهان و فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۱۳۹۱۲۶) و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هستند.
این مرکز با جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های تصویربرداری مجهز شده است، و دقیق ترین و باکیفیت ترین خدمات تشخیصی را در حیطه ی رادیولوژی ارائه می نماید. هم چنین این مرکز مجهز به پوشش های کامل سربی برای حفاظت بیماران می باشد.
لازم به ذکر می باشد که این مرکز دارای گواهینامه های مختلفی از جمله گواهی نامه ۹۰۰۱ (سیستم مدیریت کیفیت)، ۱۰۰۰۴ (رضایت مراجعه کنندگان)، ۱۰۰۰۲ (شکایت مراجعه کنندگان) و ۱۰۶۶۸ (برندینگ) صادر شده از اتریش می باشد. تمامی گواهی نامه های نام برده تضمینی است برای تعهد ما نسبت به حفظ حقوق مراجعه کنندگان محترم و دقت در ارائه ی خدمات.
افرادی که طبق تشخیص و تجویز دندانپزشک و جراح خود نیاز به انجام رادیوگرافی دارند می توانند با اطمینان خاطر به این مرکز مراجعه داشته باشند. در این مجموعه تمامی خدمات تصویربرداری با رعایت پروتکل های بهداشتی و موارد ایمنی و حفاظتی در برابر اشعه ارائه می گردد.
از میان خدمات اصلی مجموعه می توان اشاره ای داشت به: رادیوگرافی پری اپیکال به صورت موازی (برای بررسی روند اندودنتیک، پوسیدگی های دندان، لثه و پریودنتال، کاشت ایمپلنت های دندانی، …)، رادیوگرافی بایت وینگ (جهت ارزیابی پوسیدگی بین دندانی، بیماری های لثه، …)، رادیوگرافی اکلوزال (جهت بررسی ناهنجاری‌ های آناتومیکی طاق دهان، ضایعات دهانی و دندانی، مراحل رشد دندان های کودکان، …)، تصویربرداری دندانی اطفال با سنسور مخصوص اطفال، رادیوگرافی پانورامیک یا OPG (برای تشخیص دندان عقل نهفته، کاشت ایمپلنت دندان، بررسی ارتودنسی، بررسی علل درد دندان، تشخیص ناهنجاری های رشدی و تکاملی، …)، رادیوگرافی سفالومتری رخ و نیم رخ (برای بررسی طرح درمانی ارتودنسی)، رادیوگرافی جهت بررسی سینوس های صورت، رادیوگرافی مفصل گیجگاهی فکی یا TMJ (جهت بررسی و تشخیص ناهنجاری های مفصل فکی- گیجگاهی)، رادیوگرافی نازوفارنکس (جهت بررسی لوزه سوم)، اسکن سه بعدی فک و صورت یا CBCT (جهت ارائه طرح درمان ایمپلنت، تشخیص ضایعات استخوانی، دندان نهفته، شکستگی ریشه، سینوس های پارانازال، شکاف کام و لب، تروما)، و فوتوگرافی (برای بررسی طرح های درمانی دندانپزشکی مانند ارتودنسی، جراحی های فک و صورت، جراحی های زیبایی صورت مانند رینوپلاستی یا جراحی بینی).
با کمک روش های تصویربرداری نام برده می توان تمامی بافت های داخلی و خارجی دهان اعم از دندان ها، لثه، فکین بالا و پایین، مفصل فکی- گیجگاهی، غدد بزاقی، سینوس ها، استخوان های صورت و جمجمه، … را با دقت مورد بررسی قرار داده و به تشخیص و درمان بدون خطا ضایعات، آسیب ها و ناهنجاری های این نواحی پرداخت.
در صورت نیاز به انجام رادیوگرافی و فتوگرافی می توانید روزهای شنبه تا چهارشنبه (از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۲۱) و روزهای پنجشنبه (صبح ها از ساعت ۹ الی ۱۳، و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۲۰) به مرکز رادیولوژی دکتر کوشکی مراجعه داشته باشید.
این مرکز با اکثر بیمه ها از جمله تامین اجتماعی، خدمات درمانی (سلامت)، نیروهای مسلح، جانبازان، دانا، طلایی دانا، سینا، میهن، صدا و سیما، بانک صادرات، بانک توسعه صادرات، بانک سپه، بانک تجارت، بانک ملی، بانک ملت و بانک کشاورزی طرف قرارداد است.
هم چنین این مرکز مجهز به سامانه آنلاین برای دریافت غیر حضوری نتایج و گزارش رادیوگرافی و فتوگرافی می باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت مرکز و با وارد کردن نام کاربری و رمز خود به تصاویرتان و گزارش آنها دسترسی داشته باشید.
لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی درج شده (آدرس ایمیل، شماره های تلفن) اقدام فرمایید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر سپیده فلاح کوشکی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری کرمانشاه، آزمایشگاه کرمانشاه، مرکز رادیولوژی کرمانشاه، مرکز سونوگرافی کرمانشاه، مرکز ماموگرافی کرمانشاه، مرکز ام آر آی کرمانشاه، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر فلاح کوشکی، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، دکتر سپیده فلاح کوشکی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر کوشکی
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر