منو
X

رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر گرجانی
رادیولوژی
(0)
آمار این مرکز
(0) رای
0%

محیط

0%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

0%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر گرجانی
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر گرجانی، یکی از بهترین مراکز تصویربرداری تبریز است که به طور تخصصی انواع رادیوگرافی های داخل دهانی و خارج دهانی را به شهروندان گرامی ارائه می کند. دکتر شبنم گرجانی که از متخصصان پرتونگاری دهان و فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۱۳۶۰۴۶) هستند مدیریت این مرکز را بر عهده دارند. در کنار ایشان نیز پرسنلی کار آزموده و متعهد فعالیت می کنند و سعی در ارائه ی دقیق ترین خدمات تشخیصی در حیطه ی رادیولوژی را به بیماران گرامی دارند. این مرکز با پیشرفته ترین دستگاه های تصویربرداری دیجیتال مجهز شده است، دستگاه های رادیولوژی موجود در این مرکز در کنار دقت بالا در نمایش و ثبت تصویر از نسوج داخلی و خارجی دهان، اشعه با حداقل دوز را ساطع می کنند، با این حال جهت حفظ سلامت مراجعین عزیز، محافظ های سربی در نظر گرفته شده است تا به هنگام انجام تصویربرداری استفاده کنند. افرادی که از بیماری ها و آسیب های دهان و فک و صورت رنج می برند و نیاز به انجام رادیوگرافی دارند می توانند با خیالی آسوده به مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر گرجانی مراجعه داشته باشند. این مجموعه با اکثر بیمه ها طرف قرارداد است و پرسنل مرکز نیز تمامی روزهای هفته (غیر از روزهای جمعه) را آماده ی پاسخگویی و پذیرش شما بیماران عزیز می باشند. از میان خدمات اصلی مرکز می توان اشاره ای داشت به:
– رادیوگرافی سری کامل دهان (FMX)
– رادیوگرافی بایت وینگ (BW)
– رادیوگرافی اکلوزال (OCC)
– رادیوگرافی پری اپیکال (PA)
– رادیوگرافی پانورامیک (OPG)
– سفالومتری لترال
– سفالومتری پوستروانتریور
– رادیوگرافی سینوس ها
– رادیوگرافی مفصل گیجگاهی- فکی (TMJ)
– رادیوگرافی سه بعدی دهان و فک و صورت (CBCT)
با توجه به این که بررسی و تشخیص عارضه های بسیاری از قسمت های داخلی و خارجی دهان با چشم امکان پذیر نیست، با استفاده از تکنیک های نام برده می توان با دقت بیشتری به مشاهده دندان ها و فضای مابین آنها، لثه، سینوس ها، فک، مفصل فکی، صورت، جمجمه، … پرداخت و تشخیصی بدون خطا از بیماری ها، اختلالات و آسیب های این قسمت ها داشت. به همین دلیل بسیاری از جراحان فک و صورت، و متخصصان دندانپزشکی در برخی مواقع پیش از به کارگیری اقدامات درمانی از این روش ها کمک می گیرند. مجموعه رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر گرجانی مفتخر است که تمامی خدمات تصویربرداری خود را با بهره گیری از بهترین تجهیزات رادیولوژی و با همراهی رادیولوژیست هایی حرفه ای، و با رعایت کامل موارد بهداشتی و ایمنی ارائه می کند. هم چنین شما با مراجعه به این مرکز و بعد از آماده شدن نتایج رادیوگرافی خود قادر خواهید بود بدون مراجعه حضوری و تنها از طریق سایت مرکز به گزارش تصویربرداری های خود دسترسی داشته باشید. لطفا برای اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی درج شده (شماره تماس، آدرس ایمیل) اقدام فرمایید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر شبنم گرجانی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری تبریز، آزمایشگاه تبریز، مرکز رادیولوژی تبریز، مرکز سونوگرافی تبریز، مرکز ماموگرافی تبریز، مرکز ام آر آی تبریز، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر گرجانی، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، دکتر شبنم گرجانی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
تصویر
رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر گرجانی
رادیولوژی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر