منو
X

رادیولوژی دهان و فک و صورت سپید پرتو
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
0%

محیط

100%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

100%

خدمات

60%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت سپید پرتو
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت سپید پرتو، به عنوان نخستین مرکز تحت پوشش معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد، قابل ذکر می باشد که دکتر سپیده گورنگ (متخصص رادیولوژی دهان و فک و صورت) صاحب امتیاز و مسئول فنی و دکتر علی رئوفی (دکترا مدیریت) مدیر مرکز و مشاور فنی این مرکز هستند. مرکز رادیولوژی سپید پرتو زیر نظر برترین متخصصان رادیولوژی و اساتید دانشگاهی این شاخه از دندانپزشکی (تصویربرداری دهان و فک و صورت) فعالیت می کند و از مدرن ترین تجهیزات تصویربرداری پزشکی بهره می گیرد، قابل ذکر می باشد که تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز تحت نشان استاندارد جهانی ISO 9001 می باشد. شاخه های اصلی خدمات مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت سپید پرتو شامل:
– رادیولوژی ارتودنسی
– رادیولوژی زیبایی و ترمیمی
– رادیولوژی ایمپلنت و جراحی فک و صورت
– رادیولوژی کودکان
– رادیولوژی گوش و حلق و بینی
و در زیرشاخه ها شامل:
– رادیوگرافی دیجیتال پری اپیکال (Periapical)
– رادیوگرافی بایت وینگ (Bite Wing)
– رادیوگرافی اکلوزال (occlusal)
– رادیوگرافی دیجیتال از مفصل فکی- گیجگاهی (TMJ Projection)
– رادیوگرافی پانورامیک (OPG)
– رادیوگرافی سفالومتری لترال و پوستروانتریور (Cephalometry Lateral/ Posteroanterior)
– رادیوگرافی لترال از بینی (Lateral Nose)
– سی تی اسکن سه بعدی از دهان و فک و صورت (CBCT) می شود.
هدف اصلی مرکز رادیولوژی سپید پرتو از ابتدای فعالیت به کارگیری جدیدترین تکنیک های تصویربرداری پزشکی، ارائه ی دقیق ترین خدمات تشخیصی و کمک به پزشکان و دندانپزشکان محترم برای ارائه ی مفیدترین راهکار درمانی، انجام رادیولوژی با کمترین میزان اشعه جهت حفظ سلامت افراد، حفظ حقوق مراجعه کنندگان عزیز و جلب رضایت آنها، ارائه ی خدمات رادیولوژی با مناسب ترین قیمت ها، … بوده است، و خوشبختانه توانسته در طی چند سال فعالیت خود به این هدف مهم دست پیدا کند. این مرکز با ارائه ی خدمات تخصصی رادیولوژی، زیر نظر مجرب ترین کارشناسان و متخصصان تصویربرداری دهان و فک و صورت، و با استفاده از تجهیزات به روز و تخصصی در این زمینه توانسته به یکی از اولین انتخاب های پزشکان، دندانپزشکان و بیماران عزیز تبدیل شود. شما نیز در صورتی که نیاز به انجام هر یک از این متدهای تصویربرداری دارید می توانید با ما در ارتباط باشید. پرسنل ما همه روزه از صبح تا عصر پاسخگو و پذیرای شما هموطنان گرامی می باشند. لطفا برای اطلاعات بیشتر به وبسایت مراجعه کرده و یا با شماره تلفن هایی که در این پروفایل درج شده است، تماس حاصل فرمایید. هم چنین شما می توانید با مراجعه به وبسایت از طریق قسمت “مشاوره دندانپزشکی” مشکلات خود را مطرح کرده و در طی بیست و چهار ساعت پاسخ مشاورین ما را از همین قسمت دریافت کنید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر سپیده گورنگ، دکتر علی رئوفی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری تهران، آزمایشگاه تهران، مرکز رادیولوژی تهران، مرکز سونوگرافی تهران، مرکز ماموگرافی تهران، مرکز ام آر آی تهران، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت سپید پرتو، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، سپید پرتو، دکتر سپیده گورنگ، دکتر علی رئوفی
تخصص ها
رادیولوژی دهان و فک و صورت سپید پرتو
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر