منو
X

رادیولوژی دهان و فک و صورت مرکزی لواسان
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
0%

محیط

100%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

60%

وقت شناسی

100%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت مرکزی لواسان
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت مرکزی لواسان، یکی از مجهزترین مراکز تصویربرداری در لواسان می باشد که طیف وسیعی از خدمات رادیوگرافی و فتوگرافی را به هموطنان محترم ارائه می کند. از مزایای این مرکز می توان به همکاری با کارشناسان و متخصصانی باتجربه و آشنا با انواع تکنیک های تصویربرداری از دهان و فک و صورت، استفاده از به روزترین و مجهزترین دستگاه های رادیولوژی، قرارداد با اکثر بیمه ها، خدمت رسانی در تمامی ایام هفته (غیر از روزهای تعطیل) در دو نوبت صبح و عصر، دریافت نتایج رادیوگرافی و فتوگرافی توسط دندانپزشکان، جراحان و بیماران عزیز به صورت آنلاین، … اشاره کرد. عزیزانی که با آسیب دیدگی ها و مشکلات فکی، دندانی، لثه ای، … و یا صدمات بافت های صورت مواجه هستند و بنابر تجویز پزشک معالج خود نیاز به انجام رادیوگرافی دارند می توانند با کادر مجرب ما در ارتباط باشند. مرکز رادیولوژی مرکزی لواسان طیف وسیعی از خدمات تصویربرداری از دهان و فک و صورت را به شما عزیزان ارائه می کند، خدماتی هم چون: رادیوگرافی پری اپیکال، رادیوگرافی اکلوزال و رادیوگرافی بایت وینگ در رده ی رادیوگرافی های داخل دهانی، رادیوگرافی سفالومتری، رادیوگرافی OPG، سی تی اسکن سه بعدی، واترز، … در رده ی رادیوگرافی های خارج دهانی، و فتوگرافی های داخلی و خارجی دهان. هر یک از این روش ها کاربرد خاص خود را دارد، که با توجه به تجویز پزشک شما توسط کارشناس و متخصص رادیولوژی به کار گرفته می شود، برای مثال زمانی که تشخیص و بررسی میزان پوسیدگی های دندانی، جرم های دندان، بیماری های لثه، تحلیل استخوان های پیرامون دندان، برآمدگی یا overhang در ترمیم های دندانی، … مد نظر پزشک باشد مناسب ترین روش رادیوگرافی بایت وینگ که با نام اختصاری BW شناخته می شود، می باشد، این تکنیک که یکی از پرکاربردترین روش های رادیوگرافی داخل دهانی می باشد، از تاج دندان تا استخوانی که آن را در برگرفته به خوبی نشان می دهد. در این تکنیک شما می توانید تصویری دقیق از دندان های هر دو فک بالا و پایین در یک قسمت دهان را داشته باشید.

رادیولوژی دهان و فک و صورت مرکزی لواسان

نمونه ای از رادیوگرافی بایت وینگ

یا برای مثال زمانی که ارتباط میان بافت های دهان و صورت (نرم و سخت) نیاز به بررسی داشته باشد و یا دندانپزشک وضعیت دندان های بیمار قبل و بعد از ارتودنسی را بخواهد ارزیابی کند می توان از تکنیک رادیوگرافی سفالومتری که یکی از روش های تصویربرداری خارج دهانی می باشد، استفاده کرد. قابل ذکر می باشد که این روش رادیوگرافی هم به صورت نیم رخ و هم تمام رخ به کار می رود.

رادیولوژی دهان و فک و صورت مرکزی لواسان

نمونه ای از رادیوگرافی سفالومتری لترال یا نیم رخ

پرسنل ما در حال حاضر روزهای شنبه تا پنجشنبه را در خدمت شما مراجعه کنندگان عزیز می باشند، شما می توانید در صورت نیاز به انجام رادیوگرافی و فتوگرافی با ما در ارتباط باشید. شماره تلفن مرکز در کادر مربوط به اطلاعات تماس درج شده است، لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با این شماره تماس حاصل فرمایید. هدف ما ارائه ی بهترین خدمات تشخیصی در حیطه ی رادیولوژی به شما مردم عزیز می باشد، با ما در ارتباط باشید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری لواسان، آزمایشگاه لواسان، مرکز رادیولوژی لواسان، مرکز سونوگرافی لواسان، مرکز ماموگرافی لواسان، مرکز ام آر آی لواسان، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت لواسان، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، لواسان
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
رادیولوژی دهان و فک و صورت مرکزی لواسان
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر