منو
X

رادیولوژی دهان و فک و صورت نگاره
رادیولوژی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
0%

محیط

80%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

80%

خدمات

60%

هزینه اقتصادی

درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت نگاره، یک مرکز تخصصی رادیولوژی دندانپزشکی است که توسط دکتر نگار زینی در شهرستان رفسنجان تأسیس شده است.
دکتر زینی، دارای بورد تخصصی تصویربرداری دهان و فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۱۴۸۰۰۰) می باشند و در حال حاضر عضو هیأت علمی گروه رادیولوژی فک و صورت، دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان (مرتبه علمی: استادیار) نیز هستند.
هدف دکتر زینی از راه اندازی این مجموعه فراهم کردن محیطی مناسب و ایمن برای ارائه ی دقیق ترین خدمات تشخیصی در حیطه ی رادیولوژی دهان و فک و صورت بوده است. این مرکز دارای جدیدترین دستگاه های تصویربرداری است که از دقت و کیفیت بالاتری در ثبت تصاویر برخوردار هستند و هم چنین کمترین میزان پرتو را ساطع می کنند. با این حال تمامی پروتکل های بهداشتی و موارد حفاظتی در برابر اشعه، توسط پرسنل مرکز رعایت می شود.
افرادی که از آسیب ها، ناهنجاری ها و بیماری های نواحی دهان، فک و صورت رنج می برند و براساس تجویز و تشخیص پزشک معالج خود نیاز به انجام رادیوگرافی های داخل دهانی و خارج دهانی دارند می توانند با اطمینان خاطر مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت نگاره را برای انجام تصویربرداری انتخاب کنند.
از میان تکنیک های تصویربرداری ارائه شده در این مرکز می توان به رادیوگرافی های بایت وینگ (BW)، پری اپیکال (PA) و اکلوزال (Occlusal) در رده ی تصویربرداری های داخل دهانی، رادیوگرافی های پانورامیک (OPG)، سفالومتری، واترز، مفصل فکی گیجگاهی (TMJ) و سی تی اسکن سه بعدی فک و صورت (CBCT) در رده ی تصویربرداری های خارج دهانی اشاره کرد.
سیستم های نام برده هر یک برای تصویربرداری از قسمت هایی از دهان، فک و صورت مناسب می باشد، برای مثال متد رادیوگرافی بایت وینگ که قادر به نمایش تاج یک تا چند دندان روبرو هم به طور دقیق می باشد، بیشتر به منظور بررسی و تشخیص پوسیدگی ها و جرم های بین دندانی، میزان تغییر در استخوان های پیرامونی دندان ها، پریودنتال ها یا التهابات لثه ای، پوسیدگی های ثانویه، اُورهنگ بعد از ترمیم های دندانی، … به کار می رود، اما در شرایطی که متخصص نیاز به بررسی دقیق تر ریشه دندان ها داشته باشد می توان از متد رادیوگرافی پری اپیکال که تصویری دقیق از یک تا دو دندان به طور کامل (تاج تا ریشه) ارائه می دهد، بهره گرفت. با کمک این روش می توان هم به تشخیص پوسیدگی های دندانی، ضایعات پری اپیکال مانند کیست ها، گرانولوم ها یا کیست های دندانی، … پرداخت و هم میزان تأثیر بیماری های لثه ای نظیر پریودنتال، روند ریشه درمانی، ایمپلنت کردن دندان ها، … را مورد بررسی قرار داد.
پرسنل مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت نگاره هم اکنون روزهای شنبه تا چهارشنبه را بین ساعات ۴ بعدازظهر الی ۹ شب در مرکز حضور داشته و آماده ی پاسخگویی و پذیرش شما مراجعین گرامی می باشند.
شما می توانید با مراجعه به این مرکز، زیر نظر تکنیسن ها و کارشناسان مجرب رادیولوژی و با استفاده از تجهیزات پیشرفته رادیولوژی، از دقیق ترین و ایمن ترین خدمات تشخیصی بهره مند شوید. هم چنین این مرکز برای رفاه حال شما مجهز به سامانه دریافت آنلاین رادیوگرافی است، به این معنی که برای دریافت تصاویر رادیوگرافی خود دیگر نیاز به مراجعه حضوری ندارید، و می توانید از طریق وبسایت مرکز، و با وارد کردن تنها یک کد، گزارش و نتایج رادیوگرافی های خود را دریافت نمایید. این امکان برای پزشک شما نیز در نظر گرفته شده، پزشکان محترم نیز می توانند با وارد کردن شماره نظام پزشکی خود، به تصاویر رادیوگرافی بیماران خود دسترسی داشته باشند.
لطفا برای اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن یا آدرس ایمیل درج شده در این صفحه اقدام فرمایید.
رضایت شما و حفظ سلامتتان هدف مدیر و پرسنل این مرکز است.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر نگار زینی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری رفسنجان، آزمایشگاه رفسنجان، مرکز رادیولوژی رفسنجان، مرکز سونوگرافی رفسنجان، مرکز ماموگرافی رفسنجان، مرکز ام آر آی رفسنجان، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت نگاره، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، رادیولوژی دهان و فک و صورت، نگاره، دکتر نگار زینی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
رادیولوژی دهان و فک و صورت نگاره
رادیولوژی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر