منو
X

رادیولوژی دهان و فک و صورت نگاره
رادیولوژی
(0)
آمار این مرکز
(0) رای
0%

محیط

0%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

0%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • رادیولوژی دهان و فک و صورت نگاره
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت نگاره، بعد از اخذ مجوز رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با همت و تلاش های دکتر زهرا غنچه و دکتر مهسا یوزباشی زاده تأسیس شده است. این مرکز مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های رادیولوژی دیجیتال می باشد، این دستگاه های علاوه بر تهیه و ارائه ی تصاویری دقیق و با کیفیت، کمترین دوز تابشی را دارند که از این نظر هیچ گونه خطری برای سلامت مراجعین عزیز ندارند. با این حال متخصصین ما برای افراد با بیماری های خاص، کودکان و همینطور بانوان باردار از محافظ سربی استفاده می کنند. تمامی تکنیک های تصویربرداری انجام شده در این مرکز به متخصصان جهت تشخیص پوسیدگی های دندان، آسیب دیدگی ریشه دندان و استخوان های اطراف دندان، بیماری های لثه، آسیب و بیماری های استخوان های صورت (تومور، شکستگی، …)، مشکلات فک بالا و پایین، مشکلات مفاصل فکی- گیجگاهی، بررسی مراحل رشد دندان های کودکان، بررسی وضعیت دندان ها برای انجام خدمات زیبایی و درمانی دندانپزشکی مانند ایمپلنت، ارتودنسی، لمینت، کامپوزیت، بررسی وضعیت غدد بزاقی، … کمک می کند. افرادی که پزشک معالج آنها انجام رادیوگرافی و فتوگرافی دهان، فک و صورت را تجویز کرده می توانند با خیالی آسوده به مرکز ما مراجعه داشته باشند. شما می توانید در محیطی آرام، زیر نظر برترین متخصصان رادیولوژی از بهترین و دقیق ترین خدمات رادیولوژی (تشخیصی/ مداخله ای) بهره مند شوید. قابل ذکر می باشد که تمامی تصاویر تهیه شده در این مرکز هم به صورت دیجیتالی و هم چاپ شده در اختیار شما مراجعین و پزشکان محترم قرار می گیرد. هم چنین مرکز رادیولوژی نگاره با اکثر بیمه ها طرف قرارداد می باشد. از میان اصلی ترین خدمات تصویربرداری ارائه شده در این مرکز می توان به:
– سی تی اسکن از دهان، فک و صورت (CBCT)
– فوتوگرافی دندان
– رادیوگرافی BW (بایت وینگ)
– رادیوگرافی PA (پری اپیکال)
– رادیوگرافی Occlusal (اکلوزال)
– رادیوگرافی OPG (پانورامیک)
– رادیوگرافی Cephalometry (سفالومتری)
– رادیوگرافی waters (واترز)
– رادیوگرافی Sialography (سیالوگرافی)
– و… اشاره کرد.
هموطنان عزیز پرسنل ما در حال حاضر همه روزه در خدمت شما هموطنان گرامی می باشند، شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن مندرج در این پروفایل تماس بگیرید. هدف ما ارائه ی بهترین خدمات تصویربرداری پزشکی از نواحی دهان، فک و صورت، جهت تشخیص و بررسی آسیب های و بیماری های این قسمت ها و ارائه ی مناسب ترین طرح درمانی و زیبایی در حیطه ی دندانپزشکی به شما هموطنان عزیز می باشد، با ما در ارتباط باشید.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر زهرا غنچه، دکتر مهسا یوزباشی زاده
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی نگاره، مرکز تصویربرداری تهران، آزمایشگاه تهران، مرکز رادیولوژی تهران، مرکز رادیولوژی نگاره، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، دکتر زهرا غنچه، دکتر مهسا یوزباشی زاده
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
رادیولوژی دهان و فک و صورت نگاره
رادیولوژی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر