منو
X

رادیولوژی دهان و فک و صورت نیکان
رادیولوژی
(0)
آمار این مرکز
(0) رای
0%

محیط

0%

مهارت پرسنل

0%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

0%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

  • مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت نیکان
درباره ما
  

مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت نیکان، یکی از مجهزترین مراکز تصویربرداری دندانپزشکی در کاشان است، که نزدیک به چند سال است طیف وسیعی از خدمات رادیوگرافی و فتوگرافی (داخل دهانی، خارج دهانی) را به شهروندان گرامی ارائه می کند. قابل ذکر می باشد که مؤسس و مدیر این مجموعه دکتر الهام رموزی هستند، که خود از متخصصان پرتونگاری دهان و فک و صورت (شماره نظام پزشکی: ۱۳۲۳۷۸) می باشند.
مزیت این مرکز در مجهز بودن آن به جدیدترین دستگاه های تصویربرداری و حضور کارشناسان و تکنسین های مجرب است، از دیگر ویژگی های این مرکز امکان دسترسی غیر حضوری به تصاویر رادیوگرافی و فتوگرافی است، که بیماران عزیز می توانند از طریق سایت مرکز گزارش تصویربرداری های خود را دریافت کنند، علاوه بر بیماران عزیز، پزشکان گرامی نیز می توانند با مراجعه به سایت مرکز، نتایج و گزارش تصویربرداری های بیماران خود را دریافت کنند، و با کمک تصاویر رادیوگرافی و فتوگرافی بهترین راهکار درمانی را ارائه کنند.
و اما از میان خدمات اصلی این مرکز می توان به: رادیوگرافی بایت وینگ، رادیوگرافی پری اپیکال و رادیوگرافی اکلوزال در رده ی تصویربرداری های داخل دهانی، رادیوگرافی پانورامیک، سفالومتری (لترال، پوستروانتریور)، رادیوگرافی واترز، رادیوگرافی مفصل گیجگاهی- فکی، سی تی اسکن سه بعدی فک و صورت، … در رده ی تصویربرداری های خارج دهانی، و فتوگرافی اشاره کرد.
هر یک از این متدها کاربرد خاص خود را دارد، و استفاده از آنها بستگی به تجویز پزشک معالج شما دارد، برای مثال برای مشاهده ی دقیق تمامی دندان های بالا و پایین به همراه استخوان فکین (مندیبول و ماگزیلا) جهت تشخیص بیماری های لثه ای، کیست ها و تومورهای فکی، سرطان های دهانی، تروما دندان ها، اختلالات مفصل گیجگاهی- فکی، دندان های نهفته، پوسیدگی های دندانی، … می توان از متد رادیوگرافی پانورامیک یا OPG کمک گرفت، و یا برای داشتن تصویری دقیق از تاج یک تا چند دندان های روبروی هم از فک بالا و پایین، و مشاهده استخوان های پبرامون دندان می توان از از روش رادیوگرافی بایت وینگ با نام اختصاری BW بهره گرفت، متخصصان با کمک این متد می توانند به طور دقیق پوسیدگی ها و جرم های بین دندانی، بیماری پریودنتال (نوعی بیماری لثه ای)، ناهمواری در تاج دندان بعد از ترمیم، تغییرات ایجاد شده در استخوان های دندان، … را تشخیص دهند.
شهروندان گرامی در صورت مواجه با هر گونه عارضه (ناهنجاری، آسیب دیدگی، …) مرتبط با دهان و فک و صورت، و در صورت نیاز به انجام رادیوگرافی و فتوگرافی می توانند به مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت نیکان مراجعه داشته باشند.
پرسنل این مجموعه در حال حاضر روزهای شنبه تا چهارشنبه را در دو نوبت صبح و عصر، و روزهای پنجشنبه صبح ها را در خدمت شما بیماران محترم می باشند. ساعات کاری مرکز به طور دقیق شامل صبح روزهای شنبه تا پنجشنبه بین ساعات ۸:۳۰ تا ۱۳، . عصر روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۲۱:۳۰ می شود.
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق آدرس ایمیل و شماره تلفن های درج شده، اقدام فرمایید. هم چنین افرادی که قبلا به این مرکز مراجعه داشته اند و رادیوگرافی و فتوگرافی انجام داده اند، می توانند برای دریافت نتایج تصویربرداری های خود به سایت مرکز مراجعه داشته باشند.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟ غیر انتفاعی
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت دکتر الهام رموزی
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی مرکز تصویربرداری کاشان، آزمایشگاه کاشان، مرکز رادیولوژی کاشان، مرکز سونوگرافی کاشان، مرکز ماموگرافی کاشان، مرکز ام آر آی کاشان، مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت نیکان، رادیولوژی دهان و فک و صورت، سنجش تراکم استخوان، سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، اف ام آر آی، آنژیوگرافی، پت سی تی، رادیوگرافی، ژنتیک، نیکان، دکتر الهام رموزی
تخصص ها
  • مراکز آزمایشگاهی
  • رادیولوژی
  • سی تی اسکن
  • تصویربرداری
رادیولوژی دهان و فک و صورت نیکان
رادیولوژی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 آزمایشگاه ها. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر